初 の認識 .。☆ AVANCE夢魅Queen Eye ◕‿◕




早前我參加左由雅施舉辦既「AVANCE夢魅Queen Eye傾城巡禮」



今次就係介紹既當然由日本品牌既 AVANCE 既睫毛液產品啦
不過由於當天因公司未能準時比我收工,點知趕到去既時候~
佢已經差唔多完結個活動啦....




不過好彩雖然活動一去到就完結左,不過都仲有得同靚女嘉欣合照一番
(係佢隔離我覺得我真係好肥囉




雖然活動就完結左,但係雅施都有為我地Blogger 同客人去試用佢地今次介紹既產品

包括今次主打既~

-AVANCE Lash Serum In Mascara
最強睫毛滋養精華膏(黑色)

-AVANCE  Fiber Volume Mascara   
最強纖維濃密睫毛膏
  -AVANCE  Fiber Long Mascara
最強纖維超長睫毛膏        




等我試下究竟呢個品牌係唔係真係咁好用架先~
先送素顏殘爆樣比大家睇下先~
其實我咁樣冇搽任何野其實都會係冇神架~
究竟一陣試左佢地既產品又會點呢?




首先靚靚化妝師為小妹先搽上呢款
《AVANCE Lash Serum In Mascara》
呢款
Mascara既可以滋潤我地既睫毛之外~
同時仲可以做到睫毛液~一舉二得~
又可以靚同時又要Keep 住wor!!




化妝師教我地記得由底開始Z型咁掃上頭~
咁就可以做到又長又翹既睫毛啦




先睇下右眼搽左一層最強睫毛滋養精華膏既效果,
對比左眼係唔係即時澴密又長左好多呢?
打開左雙眼~右眼亦明顯有神得多




再搽上第二層 最強纖維超長睫毛膏



效果就更加長更加吸引啦~唔知我搽上去又會唔會有咁既效果呢?




最後化妝幫小妹兩隻眼都搽好哂兩層既睫毛液~
你地又覺得對比第一張相~效果又點呢?




如果你都有興趣可以到雅施購買~
最左面
AVANCE  Fiber Volume Mascara》$188中間 AVANCE  Fiber Long  Mascara》$168
最右面《AVANCE Lash Serum In Mascara》$188




最後亦感謝雅施及PR 公司為我們送一份小禮物,
而呢份小禮物就係有一枝~雙用既最強睫毛滋養精華膏(黑色)
同埋超完美防水持久眼線筆(黑色)番屋企~~
等我有時間就再試下呢個產品睇下手殘女又可唔可以搽到咁正先



希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^



























留言

熱門文章