〈我最 ❤ 既Mask .。☆ BARRIER REPAIR 〉

認識BARRIER REPAIR 既Mask 都係因為我一個好友既介紹
次次同佢去街佢都總會掃幾盒回家~因為她說真的是好好用既Mask

後來有一次自己也忍不住跟佢買左一盒藍色的BARRIER REPAIR
誰知就一試愛上了它~一路也是為我不斷回購之物
今次就一於介紹番BARRIER REPAIR 紅色包裝既
三重補濕彈力面膜


其實我對於BARRIER REPAIR~我係唔係同朋友講番佢全名,

而次次我都係話大頭BB Mask ~~xd
咁呢大頭bb Mask 呢就一盒入面有5片~




究竟藍色,紅色同橙色有咩分別呢?
咁既然今次主題係紅色既就一於講左紅色既分別先啦

紅色既bb Mask 就係以強力補濕為主(仲係極潤tim)
分別有幾三重呢?就係以
高滲透性骨膠原,高滲透性納米透明質酸同模仿bb 既肌膚之保水成份
有陣時有d 朋友仔好怕敷Mask 係因為擔心佢有香料,防腐劑~
但係呢個bb Mask 就唔洗擔心啦~
因為佢完全唔會以上既成份,所以敏感肌既朋友都用得xd 




(較得光左tim)其實呢個三重補濕有分兩隻架
一隻係白色底既(水潤)同今次我呢款粉紅底(極潤)
其實你問我有咩分別既話~我只可以答差唔多xd
只係可能我地平時用既SkinCare 有分清爽版同滋潤版咁解



而每包Mask 入面足足有27mg 既精華~
真係敷完Mask 留番袋入面d 精華第二朝再搽過xdd
唔好哂呀精華呀真係~好正架


呢排公司臨近盤點,所以晚晚成8點幾9點先收工
雖然我好近公司~但係其實我都好攰
皮膚d 毛孔愈攪愈大呀陰公~~真係比面仔梳fu 下先~~
(Sorry 因為今次敷Mask 我睇唔到自己xd亂咁自拍)

小小總結: 
呢個Mask 設計真係好好,可以敷埋平時Mask 唔會覆蓋既眼蓋位
同埋我覺得佢呢個Mask 雖則話有好多精華~但係完全係個Mask 度
唔會一路打開一路係咁滴(我極之唔鐘意咁既Mask 雖則佢代表佢真係好多精華)
但係如果對比佢其他個兩款呢,我反而最鐘意都係佢橙色版既骨膠原~
可能呢款係極潤~我今次用完第二朝個臉好似勁痴淋淋咁,
唔太喜歡咁潤既產品,不過對於乾性既朋友仔真係可以考慮試下呢款產品



BARRIER REPAIR (日本版)$59.9 /5 塊
BARRIER REPAIR (香港版)$48/8 塊 
萬寧/Sasa/卓悅有售

多謝你的收看,希望你喜歡我今次既介紹



  


想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^











留言

熱門文章