自己都可以係屋企做Hand Treatment ? 。.:*☆ 我有Borghese 攪掂哂

自從之前做完個Hand Treatment  ,對於手部既要求真係多左~
起碼我會唔抵得自己手仔唔夠滑~xdd 
不過近來我收到一枝Hand Cream >w< 佢除左夠哂滑同滋潤
最重要吸收得快又夠香啵~~究竟邊個品牌既Hand Cream 可以令我咁欣賞?

登登登登登......佢就係意大利品牌~ 『Borghese』  

唔知你認唔認識呢個品牌呢?認真的~小妹真係唔算太認識
不過睇番D 資料,
Borghese』 最出名既係去黑頭既綠泥Mask
唔知你地有冇人又用過呢?不過今次我想介紹既當然唔係呢個
綠泥Mask


























而今次有機會可以試下呢Set 淨白手護組合~
既然夏天個個女仔都話要美白,咁手都需要Keep 住又白又滑架?
唔通你個樣可以keep 到好後生,但係隻手仲會老過個師奶?


BORGHESE 基因賦活淨白護手霜內含萃取自「菸草」幹細胞、有機可可油及薰衣草香薰油等修護成份,配合瑞士尖端植物幹細胞科技,能令雙手得到深層的抗衰老抗氧化修護的同時,又可抑制黑色素形成,令肌膚變得淨白幼滑!


而Hand Cream打開後其實會見到個保護層,安全既保証絕對安心唔怕買之前比人用過啦
仲唔洗擔心因為會空氣令產品氧化~^^
產品質地以白色乳霜庄為主,帶有淡淡的香味~




我好貪心咁查左係雙手度~不過轉眼就完全吸收哂~
不過竟然唔會痴淋淋,反而好似令手部既毛孔都收細左~
最重要係好手部既幼紋都同時減淡左~唔通真係因為手部既水份唔夠?




既然講得係組合當然唔少佢既好幫手~神奇青春手套啦
手套以棉質作為主打,手套入面卻包含一層先進的水性滋養成分,
可深層補充肌膚失去的水份,舒緩皮膚不適




如果想將Hand Cream發揮得最好的話,就可以學下我呢個做法啦,
先清洗雙手再以磨沙將死皮磨走~再查番Hand Cream ,
再帶番手套敷20mins 就可以將水份更加推入手部~



其實佢本身話可以敷20MINS 作為普通護理~
而敷完一晚也可以令皮膚更有水份~
不過小妹我真係敷完一晚之後除左手庳之外,仲要狂出汗~
但係毛孔就真係好似冇咩改善到,所以對於手套我就覺唔得有咩特別好
或者我可能真係敷得太耐啦,所以都係20mins 夠哂啦~^^
但係Hand Cream 真係超超超超好用,而家訓教前查一查,愛人都話我隻手軟左滑左好多>w<
唔洗下下都用洗同一款既Hand Cream 試下唔同品牌,話唔定有你估唔到既驚喜呢


---BORGHESE DNActive Future Youth Spot-Less Hand Therapy
     基因賦活淨白護手霜 $310.00--

--BORGHESE Moisture Restoring Gloves 神奇青春手套
 $500.00

如果大家也對於淨白手護組合有興趣的話可到以下地方選購
尖沙咀河內道18號 K11 購物藝術館 211 鋪   2736 2266

                                                          多謝你的收看!!!
   想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴絕不能錯過啦      
               記得要給我一個Like 啦   





◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 

Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome

Y!Blog Link : http://blog.yahoo.com/siuangelbaby/








留言

熱門文章