Skinovage玫瑰金PX幹細胞亮澤嫩膚療程



大家做Facial 除左想Keep 住個樣靚靚之外,最重意係邊Part 呢?

其實我除左想幫皮膚做一次深層清潔之外,
最鐘意做Facial 個陣既按摩
早前我去左位於尖沙咀既Beauty Focus 美聚坊
去體驗【 Skinovage玫瑰金PX幹細胞亮澤嫩膚療程】




一去到呢間美聚坊就見到一大班同事係度招呼我啦
美容師問我需唔需要去一去廁所?
當小妹去完廁所之後,就被安排去一個梳化位填一填番個人資料,
換一換番對拖鞋就入房做Facial 啦




今次做Facial 既主要成份都係用番
德國品牌BABOR既Skinovage玫瑰金PX幹細胞系列
就單單洗面都會四款唔同既產品
適合番不同膚質既朋友既~
仲有其他既不同產品都係配合番唔同既肌膚




當美容師Angel 帶左入我房之後(嘻嘻~同我同名架~)
就先請我換好件浴袍~換好之後就開少少門就可以




當我不斷影左好耐相,仲要自戀一番既時候~
先慢慢開門,枉Angel 企係度等我咁鬼耐真係十萬個唔好意思




開始做Facial 啦~~~Yeah!!
由於我當日我有化妝,所以今次先用落妝水落左妝先
再用番兩款潔面產品幫我清潔整個臉部
當美容師一路幫我清潔同按摩個陣,
一路嗅到一陣陣玫瑰花香~真係好Relax
(其實個陣已經想訓架啦真係...)




之後就搽番個BABOR Enzyme Peeling
仲會搽到去頸個度呀>w<
咁今次呢個Peeling 其實都係酵素黎架,不過性質溫和,
即使敏感性人仕都岩做架~做完個臉都會白d 架
搽哂之後就蒸一陣先~~好煙霧迷漫唷!!
(不過當時有人打黎囉,攪到又冇得訓仲要成個電話濕左
)



蒸完臉之後~就開始我最怕既針清同修眉啦,不過Angel 既手勢都唔係好差,都係少少痛咁啦,
不過佢修我條眉都幾好睇啵真係~

做完針清之後除左搽消炎水之外,
仲會有個個儀器再幫我消炎tim 呀,
第一次做Facial 會有雙重消炎效果呢~~
你話我條眉修完係唔係好睇左好多呢?
黑頭都真係清左好多呀,痛係值得架xdd




跟住就搽精華啦~會揀番各個客人既膚質而決定用邊種既,
分別有1. Moisture Plus Fluid (特強保濕精華)
         2. Algae Active Fluid (淨化保濕精華)
         3.   3D Lifting Fluid (3D立體輪廓精華)
         4.  Anti-stress Fluid (急救降紅精華)
5. Pure Fluid (治療暗瘡精華)
大家又估唔估到我用邊隻呢?我估我自己係用2啦
因為angel 只係講我用保濕咋~




搽完精華之後就開始我最喜歡既按摩啦
首先會按摩頭部~真係好耐冇做Facial有得按頭
之後就按臉啦~按臉個陣真係訓著左,好舒服呀!!




當佢按到咁上下就開始搽d Cream
就敷Mask 啦~不過今次既倒模跟以往我做開既絕對唔同~
因為今次係用番韓國原廠醫學矽膠面膜




用呢個Mask 可以完全滲透至肌底,
充份發揮幹細胞緊緻活肌功效
係呢個時候~Angel 又再一次幫我做按摩~
今次係做肩膀呀~又係舒服到暈~
唔洗一陣又訓著左啦~~

當佢入番黎幫我解番個Mask 搽番d 玫瑰Toner 同埋
BABOR系列面霜及防曬就完成呢個舒服到爆既Facial 啦
比大家睇下我做完即時個樣啦~




小小總結:
係今次既Facial 入面點解我會講有三個唔同既享受呢?
就係因為我可以同時享受頭,臉同肩既按摩~
可惜既係每次按摩既時間都好少啦(我認我貪心xdd)

加上第一次認識德國品牌BABOR~而芭寶既產品唔只係一條Line
所以都有唔同既產品可以配合各個顧客既需要~
就如左圖一既精華啦,右圖一既Eye Mask
左圖二專為敏感肌用既精華棒~同埋右圖二既面霜




Angel 亦話比我知,佢地而家鋪頭做緊個聖誕優惠,
就係用$1020 可以體驗番呢個BABOR 既產品呀,
仲有........送多個Facial 呀,都好似幾抵咁wor 




當日做完Facial 之後回家吃飯~媽媽問我做咩出街化妝,
又唔搽眼影/線~又唔搽胭脂呀?
我話:(下~我出門口個陣有呀~但係而家做完Facial 就梗係乜都冇啦)
媽咪: (你做完Facial?
我仲諗緊點解你化妝只化底咋)
媽咪之後仲伸手摸一摸我個臉~即刻話好滑呀~
嘻嘻~~第一次做完Facial 阿媽會咁讚我皮膚好到好似化左妝咁
仲要讚我好似雞蛋咁滑~你地又覺得我似唔似化左底妝呢?




最重要都係要比大家睇下皮膚既改變啦,
我覺得除左肌膚既毛孔係收左,皮膚滑左~
有光澤左~最重要係成個Facial 真係好Relax~
正正就係今次Facial 最想我地顧客得到既野~




今次呢個Facial 我真係好享受~仲要好多謝Angel 既體諒
因為我個日一訓底就咳唔停,完全做唔到Facial 咁濟,
但係angel 冇黑面仲不斷比暖水我飲~最後都做完呢個體驗~

如果對於我今次體驗既Facial 有興趣既朋友
可以到以下地方聯絡及詢問有關資料

Beauty Focus 美聚坊
尖沙咀廣東道30號新港中心1座17樓1704室
Tel: 3542 5178

官方網站:
www.beautyfocus.com.hk
FB 專頁: 
www.facebook.com/beautyfocus

多謝你的收看,希望你喜歡我今次既介紹

   想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴    
               記得要給我一個Like 啦!!!^^




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 

Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome

Y!Blog Link : http://blog.yahoo.com/siuangelbaby/

留言

熱門文章