【護理】✧✦ 躺在法國薰衣草園上 ❤ 享受不一樣的紓壓按摩✧✦

作為一個都市人,一個打工仔,一個小小的文員
每天一起身就會拎住個電話係咁掃,番到公司又係咁打,
即使收左工番到屋企又係Keep 住打電腦,玩電話
加上又唔會點做運動,d 手腕位呀膊頭就成日叫哂救命
其實以上既問題,都出現係小妹既身上
除左我係多左d 要煮飯呀,洗衫打掃等等工作

有時真係有一點腰酸骨痛的感覺,去按摩嗎?
內地的又貴又唔順氣,香港的又唔足鐘
而近日我就得知這一間由法國老闆來香港開設的第一所
主打薰衣草的紓壓按摩店
就等小妹同大家一齊睇下究竟呢間店有d 咁特別啦

位於銅鑼灣既LCDB Spa 是薰衣草為主題的店鋪
老闆是本身在法國普羅旺有一個薰衣草園,而他培植出黎既所有薰衣草
都係真薰衣草黎架,只會生長於海拔八百高既地方架咋


或者有人會發現,咦?點解我成日都話真薰衣草?乜有假架咩?
假既就唔知係唔係有?但係係市面會使用上既薰衣草就係有可能係雜薰衣草啦
兩者既分別就在於它是否真的有藥用價值囉,
真薰衣草是需要在海拔八百幾度以上先會生長到的,而它是以一枝過咁生長
而雜薰衣草就是同樣以一枝過,卻有分叉的分枝一同存在
而它們亦可以於任何地方生長的。

而真薰衣草精煉而成既精油/產品是可以直接用於肌膚上
有消炎殺菌舒緩放鬆既功效架!!
 不過要留意不是每一款精油都可以直接使用架,問清楚先好呀


介紹左有關SPA站的一些資料後,就來看看如果客人上來會有什麼情況
我想不論是什麼類型的女生
最怕就是一上去美容院,就比那些美容顧問瘋狂咁SELL
但係上到黎,同樣是帶你入房
不過就是簡單地跟你介紹它家的資料,會使用的產品
同填一些個人資料加身體狀況問題

同埋簡單地說明你會做的療程的詳細流程
如我今次是試它家「紓緩減壓暖油身體按摩」 60MINS
她們就清楚地跟我說明首先按摩師會為我做什麼
所有的程序都完全理解


在講解後,她們亦會讓你揀選精油,
分別會有薰衣草精油及舒緩壓力精油
而我一場來到,就當然要試一下它家的薰衣草油吧


好啦,又等小妹同大家分享下它家既房間啦
係呢度會有三間不同既房間,包括有可以做浸浴既SPA 房啦
有雙人房間,可以與閏密一同享受既地方
當然也有自己一個的房間既


而小妹在享受中既過程就暫時未能提供照片給大家看看囉
不過就用文字跟大家分享一下,
未知道會否令大家也可以跟我一同享受這個法國薰衣草之旅
首先按摩師會給予精華你先嗅三下,令你吸入後身體會放鬆一點


然後就再替你清潔一番如腋下,腳底的位置
說真的,真的有一點不好意思,
不過按摩師指盡量放鬆就可以囉

然後就再給予熱毛巾敷腳部,再先按一下全身
令全身真的開始放鬆,就可以利用暖油替客人進行推油按摩了
也許有人會問,點為止暖油呢?
其實是它家將油放在一個暖座之上,那你一路在按摩的同時
那些按摩油仍是暖暖的。
按摩是由背部開始按勻全身後,轉向正面的
除了胸部外,差不多全身也給你按摩好的

最後就會再給你搽上Body Cream ,如果你真的太怕淋淋的感覺
她們是會給你毛巾抹乾一下的唷!!

小妹就覺得按摩師雖然力度不算好大力,亦沒有力度過大而痛的感覺
反而極之欣賞按摩師的豐富對於精油的知識,
上面有關於薰衣草的資料,都是她一路替我按摩一路講解我知的
而按摩師是絕對沒有"呃鐘"情況
我由到達到離開足足個半鐘,同小妹預算既時間一樣
雖然我在FB 睇到有朋友都話它服務態度很差,
起碼我覺得我的按摩師絕對沒有呢個問題
溫柔。細心。體貼,就是她給我的感覺

今次介紹既地方@LCDB SPA 
銅鑼灣羅素街38號金朝陽中心30樓3955 2370

望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^










留言

熱門文章