【彩妝】持久唇色。春夏閃亮 。☆ 讓淡淡唇色令你更自然更加美 ❤

每個女生,總有一個屬於自己的化妝小包
而化妝的小包中總有一枝的唇膏/唇彩
小妹也是當中一員,我可以為了唇膏的顏色,好用度及包裝去購買
說真的,我的化妝小盒內的唇部產品也認真是蠻多的呢

而最令小妹喜歡的就當然是日本的品牌
早前在日本也購了幾枝唇膏,連男人也問究竟你幾個咀架

其中Kanebo 旗下既產品也是每年小妹去感謝周去掃貨的,
而近來它家的Coffret D’OR 也是我心水之作,
今次小妹就得知它家在今年既春夏推出了限量版
都忍唔住要跟大家分享一下呢!

它家的極致持久凝亮唇 $220/
本身是有共十二色加上今季加強的限定版唇色六色
而限定既顏色比起之前更加岩番春夏使用tim


而我今次呢就想大家分享一下呢一枝
限定六色中既其中一色PK-290
看似有一點桃紅的唇彩,唔知實際又是不是呢?


唇膏的設計比較平淡一點,沒有精美設計
只有以金色既樽身加上隱約的品牌名字在內
唇膏在內打開後,看到鮮鮮的桃紅色
開頭看到的也有一點怕,未知會否是很紅的顏色
如果我不是太白的又怎好呢?
都係等我試下究竟它有幾持久先



曾經小妹也聽說朋友們說,女生嗎
可以不化妝上班,但絕對不能沒有眼線筆及唇膏
唇膏的威力由後生到老也喜歡
我家媽媽不喜歡化妝的,她常常說沒什麼必要不會化妝的
但我送她唇膏是很開心的,她說一枝唇膏會令人更有精神呢

而我都是化上底妝再試上這一枝唇色好了
近來的皮膚狀態超差的,完全是不想素顏呢


小妹本身的唇色就是上唇是淺啡紅,
下唇仍然有一點點粉紅,平時我直接搽上唇膏的時候
總是未能完全的把唇色表現,可以搽上唇色
不過有時懶一點就不理了XDD


請無視我的唇紋,我認我是小懶鬼
搽回潤唇膏會好一點,不過沒想到搽了一層的也有淡淡的粉紅色
我想再搽多一層也可以更加出呢


淡淡的妝容,配合這一款春夏新色
偽素顏唔洗攪咁多野既,一個bb Cream 加埋個唇色就可以啦
當然最好都係個肌膚最好既時候啦!!
唔知今次呢個淡到唔似化左妝既我,你地又點睇呢..?


今次呢枝唇膏雖然它指可以減淡唇紋,但對於小妹就暫時未能解決
不過論滋潤度,水潤度也算是不錯的,起碼搽左都唔會起皮先啦
同埋佢搽左上咀都唔會乾,不過持久度就真係差一點了
因為它比我一抹就冇哂,所以就對呢一點點有少少保留
不過今次它的新色的確很美,我自家有一點想再購買橙色的那一枝呢

如大家對小妹以上產品有興趣,可到以下地方購買
Kanebo 專櫃:崇光百貨(銅鑼灣店、尖沙咀店)、
朗豪坊BEAUTY AVENUE、一田百貨(沙田)、
千色CITISTORE (荃灣)、澳門新八佰伴

希望大家也喜歡我今次既介紹,
詳細產品資料可到以下地方查詢



**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
##產品由Itral.com提供##

望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com


以下地方可以找到小妹架^^











留言

熱門文章