【食。尖沙咀】✧✦ 超棒的栗米芝士 ❤ 服務超好的炑八韓烤 ✧✦

跟我這個好朋友曾說想一同去韓國遊玩一下,
不過就一路也因時間上夾不到,最大問題係我自己覺得我去韓國
是吃不到什麼東西的,韓國的美食就是辣的對嗎?

雖然我近來也吃過不少的韓國美食,
不過就是沒吃過好友要求的醬油蟹
而今次我們去試一下早前在團購中買了醬油蟹的店
位於尖沙咀的【炑八韓烤】


走進店鋪後,發覺店鋪也蠻大之如仲好鬆動
起碼唔會食到覺得人貼人的感覺
最重要係d 油煙又唔算好勁,起碼我一入去都覺得幾舒服


雖然話就係黎食醬油蟹,但係冇理由一場上黎就係食蟹架嗎
朋友仔話之前係呢間既其他分店試過它家既大餐
究竟係乜東東呢?原來係呢家餐廳有一個Set
就岩哂d 又想樣樣要d 又怕食唔哂既朋友去揀
最重要係一份過唔洗話叫左個個第二樣又唔叫啦

分別有烤肉餐同海鮮烤肉餐既選擇
要留意的是兩位起的唷!!


咁朋友仔話上次自己食過單單牛個個,咁今次就豪少少食埋海鮮個個啦
咁係等緊既同時,店員也會為大家準備了爐邊蛋同埋栗米芝士
我真係食咁多次韓燒,第一間可以任吃栗米芝士的!!
不過要留意這個時光只限於九點半前吃用的顧客


好啦,係時候要分享那一隻團購買的醬油蟹
!講真係未食之前我一路都冇諗過會試/食呢隻蟹
首先,我對於蟹既喜愛不大,第二生既蟹真係有d 驚驚地
最重要係未曾享用過醬油蟹的我,總是認為它是辣的!

不過沒記錯這個蟹呢,好似堂食價是$178 /
如果你跟我們一樣是兩個女生的,又會點了其他的東西
一隻絕對夠吃的,因為蟹也會附上一碗白飯及湯品
店員說其實真的會很飽肚的,真的別叫太多了

就等我又分享一下這一隻蟹的味道吧,想不到它是不辣之如
D 醬汁又有一點不錯的味道,加上嗎那蟹的膏又真的很好吃
難怪好友就堅持一定耍吃的嗎!


當然少不了,我有少許期待的韓食材啦
雖然小妹就覺得兩人份的話,它的食材份量少一點
也許是我非常之大食既關係,其實食落都幾飽下


食材看起來確是很新鮮的,就好像要說那一份虎蝦
真的真的很大隻,加上有專人幫忙燒好它給我們
那一個爽口彈牙的感覺

連最難燒得好同熟既豬腩肉都有專人替我地去處理
最喜歡都係無限量地加栗米芝士!! 


另外我們再加點了這個牛舌
說真的,它真的好味到不得之了
看似薄身的牛舌,咬下去的時候絕對是回味無窮
不過是朋友要求加點的,所以沒有看到價錢
不過要燒它的時候要留意佢出油很多,所以會很快就燒黑黑的


雖然以上既食物真的足以打爆我地兩個既胃,仲要有D 食唔哂架tim
但係對於甜品嗎,女生怎能抗距的呢?
而甜品方面它家會有四款的牛奶冰給大家選擇的
分別有豆粉,抹茶,士多啤梨及朱古力曲奇味道
朋友在上一次已經試過了豆粉的,今次就想試試其他的味道吧
由於朋友不想吃士多啤梨的,所以就改為吃抹茶吧!

甜品方面,牛奶冰的味道很出,不像平時吃有一點假的感覺
加上紅豆跟那些一粒粒白色的小吃,真心的不錯不錯,
但係抹茶粉的份量就真的不算特別了!!
下次仍是試它家的豆粉味道


說真的,我去這間尖沙咀分店是它家剛開了一星期左右
當天的服務態度到加零一,不論我叫了多次加芝士
或者我要求怎樣麻煩都要好好服務
不過後來有朋友再去吃團購餐的時候,就沒有小妹說的那麼好了
真的是因為團購的關係嗎?
不過我仍有想再吃多一次的想法!!
我要吃豆粉牛奶冰!!

今次介紹的是炑八韓烤(尖沙咀分店)
尖沙咀金馬倫道5號太興廣場2樓

希望你們喜歡我這次的推介
希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^






留言

熱門文章