【食 ❤ 上水】♧ 愛。回家的味道 ❤ 跟家人享受五味鴨 ♣

自從嫁了後,真的特別喜歡回娘家的感覺
朋友們之前常說,當你以後就知做女時多麼幸福
所以現在我一有時間就會回娘家當回一位公主
當然當公主的同時,我認為好味的食品帶回家
就好似早前跟男家去拜完山後,我堅持要回娘家吃飯
就是想跟爸媽吃一餐飯而已

而早前我就經過了太興的店,看到它家有一個新的優惠
就決定買回家跟家人去吃一下吧
它就是春天限家的【五味醬碌春鴨】
$88/隻 (外賣價),堂食價$ 50 半隻

我估唔到以唔洗一百蚊既價錢買一隻鴨
個包裝又真係幾精美,有一個靚紙盒裝住
在盒頂的位置亦有溫馨提示教導點樣可以加熱


而這一盒的鴨,足足有兩大盒的鴨子
我想每一盒約有半隻的鴨子
最重要係我覺得佢地店鋪既貼心
平時買完燒味,我媽總是會再炒一下或者轉碟去叮熱一下

但係今次呢隻鴨呢,佢地本身就已經準備好一個可以叮既
不過唯一就係唔知究竟用咩火去叮,同埋幾多W數既又係唔係一樣
叮分半鐘呢?所以就覺得呢個有一些小意見
所以我就建議大家可先試叮一分鐘之後,唔夠熱先再加熱吧


其實平時我很怕吃鴨,鵝的,主要每次吃的時候
即使用上任何的烹調方式,肉質怎樣也是又鞋又"銀"
所以對於燒味類,只有叉燒才是我時常吃的

又想像不到這一次的鴨子,肉是十分滑的
又沒有不熟的狀態,真的有一點驚喜呢
不過家人就認為,初時吃的時候它味道是剛剛好的
不過愈吃到尾的時候就有一點咸呢~


如果以$88 來說它也是一件不錯的切料,我們四個人吃了一盒都已經好夠
當然我們仍有其他好(食送),所以就留了另一盒給我家的妹妹吃了
所以如果你跟我一樣是只有兩個人吃的話,
記得買完叮半盒就可以囉,太貪心的也會哂了整隻鴨囉

以上的五味醬碌春鴨於太興所有分店有售
外賣於下午四時後有售
堂食於下午六時後供應

望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com


以下地方可以找到小妹架^^





留言

熱門文章