【妝品】。★ 不一樣的鏡光誘惑 ❤ 絕對心動的Artist Piexi Gloss 。★。

一路以來最玩顏色的彩妝品牌,絕對不能不說是
法國品牌Make Up For Ever
善於利用妝品在舞台上令表演者又多發光發亮

而近來它家再一次推出了一系列的唇蜜產品,
仲要一推就已經有35隻色調,五大完美色系
同早前推出既眼影有差不多既色種呢!!

這五大系列分明是有
-Nude 裸色
-Pink 粉紅色系
-Coral 珊瑚色系
Red – 紅色系
同在品牌內必有的Artistic 藝術色系
而小妹就真的很有運,可以率先先試一下它家的唇蜜,
今次我分別會試了兩種不同的色系,
大家又知唔知點解今次它家創意總監會設計出這一系列的唇彩呢?

其實主要既靈感係來自透明手提化妝箱 ,參照左素材既明亮反光效果
達成今次全新系列既Artist Piexi Gloss


今次我得到分別有紅色系既 #400 
以鮮紅為主調的唇蜜,配以透明樽身
平時我地睇唇色同搽左係咀度又唔同色,唔知呢一枝效果係點呢?


今次每一枝既Artist Piexi Gloss 都有特別的小設計
是好像心型的設計加上有一個小勾,
一下的份量就可以搽哂整個唇膏
最重要係一搽就可以有亮面既效果
要搽到有Bing Bing 效果沒問題啦



先看看我完全素色的咀唇搽上了紅色的效果,
說真的我自己覺得有一點像是橙紅的效果
小妹的習慣是先搽上下唇,
但係小妹就認為你可以先搽左需要更多唇色既地方
如我的上唇是淡一點的就可以先搽在上唇後再搽上下唇了


搽出黎來整個紅唇也可以走出來了,
雖然看起來有一點搽得不平均對嗎xd
但係我又有一點滿意這一個色系呢


另外仲有一枝是粉紅色系的#209 
雖然它說是粉紅色,其實它絕對是桃紅的色調
剛剛介紹過它家的紅色,唔知道它家的桃紅是否更加出色呢?


為了避免大家再一次睇我個個超唔靚既咀唇,
我就直接搽在咀仔跟大家看看囉
小妹覺得今次#290 比起碼 #400 更加似回本身樽身的顏色
而是#290 仍有一點點的像營光顏色,絕對是玩妝的最好拍檔



即使只搽上粉底畫上眼線,搽上這枝Artist Piexi Gloss
也可以完完全全把整個咀色突顯,而且仲可以令你更加白透tim



其實唔講唔知,今次呢枝唇色比起平時大家使用的唇膏/蜜會更持久
當然唔係話搽左唔會甩咁神奇啦
其實因為當中加入了Polymer , 可以令其色素分子穩定性更高
持久性又長,而小妹也試過一天食野,飲野講野當然一定有甩
但係點甩法到夜晚落妝仲會有一些唇色在唇部份
所以就唔洗擔心食完野要即刻搽番唇膏啦係唔係先?

同埋今次呢個唇彩好豐富,如果第一次搽完覺得好Sharp 好出位的話.
印一印它的時候,就可以減淡當中唇色啦

如對今次介紹既產品有興趣,可到它家的專頁查看

希望你地也喜歡我今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com


以下地方可以找到小妹架^^


留言

熱門文章