【食。火炭】♬ 工廈中的大廚房 ❤ 一路學烹飪一路吃私房菜 ♪゚


仍未嫁的時候,煮野食只是為了自己的肚子
不會特別想我今日想煮D
但係嫁左之後,每一日收完工就要諗
今晚又要煮D 咩好呢? “
雖然話就話自己平時都出去食唔少不同種類既餐廳
同埋亦都唔洗自己洗碗,但係同樣味精方面都認真唔少呢

早前好友就相約小妹去上烹飪班,不過最估唔到既係
竟然上堂的地點是在火炭的工業大廈內呢


 上到去這一間的Steak Workshop
雖然說是來上堂的,但係實際也可以說是一個小私竇
給大家一個空間盡情地玩,盡情地傾下計飲下酒咁既
而我呢?就上黎除左同朋友傾傾計之外呢,
當然就要跟下老闆學下點煮野食啦

係呢度有一個好大好大又齊全既Open Kitchen 
真係講得出你想要既工具都有呀
雖然話就係上黎學煮野食,不過其實主要都係食番D 私房菜

不如我地一齊跟大廚來學學煮野食啦,首先要出場的就是煎帶子
我自己本身好鐘意食帶子,不論是係刺身定係熟食,見親都一定會叫同食哂。

咁今次啦這兒既老闆就為我們準備了帶子兩食既,
分別就有刺身上架啦同煎既帶子,
它家既帶子每一粒都好似有五蚊咁大粒,仲要係勁爽口彈牙架tim
刺身就唔洗多講啦,單食就可以囉


咁點樣煎D 帶子就可以又香又爽口,最重要又可以有點燒過但係又未係燶呢?
人地就話最重要係個爐,大廚就話最重要就係個煎Pan 夠熱同埋足夠既油
我終於明白點解我成日煎野都會痴底同時又會咁快燶啦


將煎好既帶子,放在碟之後,
加上一些魚子醬,加一些香草就成為一碟好精美既菜式啦


食過了帶子,就品嚐我最喜愛的牛扒囉
唔知大家最鐘意食牛既邊一Part?
我自己就獨愛肉眼既,唔知你又最喜歡吃什麼部份既牛扒呢?

今次老闆就為我們準備了兩款牛類食品比我地
分別就有西冷牛扒及西冷牛扒
要整牛扒整得好,就要留意幾點啦
首先就要將牛既兩邊煎30秒,然後就再轉另外的部份再煎30
然後就再煎多約5mins 係兩邊既,然後再放在碟上放涼


左就是西冷牛扒 (五成熟)
右就是肉眼扒 (五成熟)

左面的肉質會較實一點,中間仍是有一點嫩滑
內裡充滿肉汁,仍然好好味
右邊的肉眼簡單令我回味不了,雖然看似紅紅的卻沒有什麼的血水流出
那個嫩滑不是平常在街外吃得到的!!


由於之後我在掛住吃這些的美食,打後的美食我就沒有再跟大廚請教了
就只單單介紹以下的食品吧,這個是
意大利蕃茄燴澳洲羊後膝

羊,不是每一位朋友也喜歡
我不算是喜愛,但也不討厭
我平常吃得最多也是羊架的嗎?未知大家又是否呢?
羊後膝又真係好似第一次食呢
大廚選用了澳洲的羊,主要原因是因為它的"蘇" 味沒有平時吃的那麼重
而這個意大利蕃茄就更加不像平時我們吃的,是細一點最重要就要弄爛它
經過長時間的炆煮,上枱的時候已經很淋囉!!
不錯不錯,很惹味呢!!


這次我最後一道吃的菜式,本來仍有很多的
只是由於我不想太夜回家,最後吃完這菜就完了
它是 BBQ西班牙黑豚背排

唔知大家平時吃這些豬排骨,未知平時會否吃得有一點痴骨呢?
但係今次小妹吃的絕對是肉還肉,骨還骨。
最重要是乾身卻不會很淋的,完全吃出啖啖肉


雖然小妹早早離開,但係朋友後來也給我之後吃過的食物照片
很可恨為何我要那麼早離開呢
不過以一位$500 的價錢,聽起上黎就覺得食自助餐都唔洗啦
不過對我黎講,雖然有d 貴但係同朋友想黎一個小聚會
又唔想咁多人係周圍嘈餐死,呢度的確係幾好
最重要就係小朋友生日開Party 呢度都係一流!!!

最要講就係始於地點位於工業大廈上,有一些人會好介意
同埋夜晚都會Lock 左Life ,所以唔會咁多人上到黎架
都係個句,私隱度非常高^^

今次介紹的地方是:
火炭坳背灣街2-12號威力工業中心10樓I室

望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com


以下地方可以找到小妹架^^












留言

熱門文章