【彩妝】隱形毛孔。持久定妝 。☆ Shu uemura POREraser CC泡沫底霜 ❤

一搭入春夏天,對小妹而言化妝已經變得不是一件易事
因為一熱,我既毛孔就會變得好大,有陣時仲會好乾
加上天氣一轉,我塊面又會突然變得好敏感,
仲會有一撻撻既紅印同粒粒

所以對於化妝,係呢d 天氣一定要有一個好既底妝
對於我而言,好既底妝就一定做以下幾點
。遮到毛孔同紅印
。底妝既膚色唔會因時間過長變得暗啞冇光澤最怕就會變埋色
最重要都係係呢個妝唔好咁快溶啦,有時唔係出街下下可以補妝架嗎

如果要做齊我想做到既要求,未必一定Bass,一枝粉底就可以做到
分分鐘一係又要加遮暇又要碎粉,可能仲要加d 遮毛孔既Bass ,調色既Bass 等等
即係要搽好多好多既化妝品係面度?唔焗到出油都會溶妝啦

不過近日我知道我喜歡既品牌又推出了一些新品,
唔知大家有冇留意近日天后Joey 最近代言的彩妝品牌是什麼?
就係Shu 家的lightbulb白瓷光感粉底系

除左呢枝粉底之外,仲有一枝全球首支CC泡沫底
仲有一枝係全球首枝CC 泡沫底霜




或者大家話泡沫底霜本身已經有好多枝啦?咁呢枝CC 泡沫底霜
又有咩咁特別?又有咩咁神奇呢?
特別就在於它31配方調控膚色  
最重要都係有"持久配方調控膚色" 仲要唔含人工調製色素
加上它本身既超輕盈質感泡沫又可以做到平滑透薄、
加上仲可以隱形毛孔的自然均勻持久妝容。

而呢枝CC Bass 仲有四款不同既色系,適合不同既肌膚問題
就好似有象牙色就岩d 疲憊既肌膚
粉紅色調就岩d 暗啞泛黃既肌膚
杏色就岩d 不均泛紅肌膚
中杏色就岩d 微黑不肌膚


 而今次小妹就試了這個岩不均泛紅肌膚既色系
又等小妹睇下究竟呢枝BASS 又幾輕盈同遮暇先


使用之前就一定要先搖勻,之後就可以吱出超輕盈泡沫
而呢個泡泡仲有陣陣香味,不過又唔似D 人造既味道
加上吱到手背也覺得它好輕輕的


之前係日本旅行,見到D 女生化親個妝都係又貼又薄又自然
完完全全唔覺得係厚厚的,究竟她們的偽素顏又點樣可以化得成呢?
首先我就將泡泡利用了掃去搽在我的半邊面上
比大家睇下有咩分別先?

一睇真係有D 分別既,但係又唔似平時白得兩邊色
係睇得自然的白左,最重要就係有光澤左
如果皮膚好D 唔會太多粒粒既就直情可以搽個碎粉就出街
人地都未必知道你有化妝tim 呀!!


既然CC Bass 又講到可以令毛孔遮暇
我就比大家望真d 又係唔係真係可以遮到啦
老老實實講我近身我肌膚狀況唔好,又有印又有豆豆係度
加上我個鼻本身毛孔又已經大,又睇下搽哂成面又係唔係遮到毛孔呢?

對於日常既普通毛孔都可以遮到亦可以完全遮到
不過對於紅印同暗倉就好像都仲會有d 遮唔到
或者可以再用d 有色既碎粉可以遮一遮的


睇完Close up 又怎少得睇下只係搽左Bass 既效果呢?
如果你本身冇咩特別問題,最多係肌膚色澤唔好
真係可以單搽Bass 加碎粉就可以出街囉


由於我既狀態絕對不可以直接咁見人,最後我加上了Shu 家既粉餅
去上多一層粉之後就加上眼線,胭脂等等
整個人也變得更加精華,同時也令我既化妝時間減短左
男人等我出門口既時候都快左,怨言都少左呀!!


當然一定有人問,之前Shu 家既Bass 同呢枝有咩分別?
冇理由我買九廿幾枝既Bass 番屋企用架嗎
之前各種Bass都有各種特性,而我今次分享既呢一枝
特別就在於它是幫你調色,又唔會過份地白

加上它的方便,只要你準備一枝bass 加五角綿係廁所/化妝間
就可以輕易化個偽素顏啦
可以又有防曬度SPF 35+++ ,平時出街都好夠啦
而當日小妹亦化左出街係元朗又熱又焗既街頭下,都冇乜點溶到個妝
睇黎它家既持久度都尚算不錯的!!

如果對今次既產品有任何查詢/想知它家有什麼新產品資訊?
就可以留意以下既平台啦

shu uemura instagram: shuuemurahk
shu uemura  FB 專頁https://www.facebook.com/shuuemura.hk


少不了要介紹一下我早前曾體驗過Shu 家的分享吧,化妝品系列: 

另外也有它家既護膚品系列吧:

**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
##產品由Shu Uemura  提供##

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵:manman811@gmail.com


以下地方可以找到小妹架^^



留言

熱門文章