.。₀:✿帶你遊走德福。美麗團 ❤ 天然頭髮護理產品AVEDA✿:₀。.

剛剛就介紹了APIVITA 的店鋪,大家唔知大家會唔會對它有更多既認識呢?

其實我當天都仲去左頭髮護理產品AVEDA既德福分店


或者大家都曾係Salon 用過它家的產品,小妹就曾有曾試過一次它的產品呢
AVEDA入面有著不少頭髮既系列,適合不同人仕使用


其實AVEDA亦不只是單單只有頭髮產品購買
,其實它們也有SkinCare Body 的產品可以選購!!


而今次品牌PR 小姐亦簡單地介紹它家既品牌給我們知道
亦會用上它家專用的測試機,可以將頭髮及頭皮放大200
咁就可以清楚地睇到我地應該使用上什麼既洗髮產品啦


Checking 小妹既髮質既之時,
不如比大家望一望呢枝神奇小偵查機究竟係點架先,
其實呢部機就擁有一個小窗口可以睇到放大後既頭皮照片,
及一個小小的鏡頭可供Checking 頭皮,
其實呢部機仲可以Save 底架~
但係我估店鋪的同事不會Save 底客人的頭皮照片的,可以放心^^


小妹當然好唔客氣地第一時間立即Check 一下,究竟小妹屬於咩既髮質啦
(請無視我的頭髮,因為在趕來的時候札著頭髮xdd)


而店員就會在替你Checking 同時,會詢問你昨天/晚有冇洗頭?
同埋會問埋你平時會洗頭一次咁
好似仲有問你會唔會好易痕同埋出油等等問題
之後就會用上這枝槍輕掂上客人的頭皮上
(使用前她們一定會把槍消毒一下才掂於客人的頭皮上請放心)
不需30秒就可以清楚睇到自己既頭皮及髮質情況啦~


店員指小妹的髮質屬於是中性的,
但係帶點油性~或者是因為夏天的天氣問題
唔講唔知,原來頭髮跟自家肌膚的性質會有點兒相似的呢
所以夏天可能我需要用控油的洗髮產品,
但係秋冬天我可能又需要用上其他產品呢~
睇到我呢個頭皮係唔係覺得有d 似有一層肥膏在表面xd 


而店員亦介紹了它家的Rosemary Mint 系列產品給小妹使用
我沒記錯好像是既可以控制頭皮油份及補充水份,
加上是玫瑰產品~小妹也是很喜歡的呢^^



好了,Check完自己的頭皮髮質,
我仍然不客氣去試一下【AVEDA】最Hot Item Damage Remedy,
它類近像髮尾油產品,是專給頭髮養份的保養物呢


其實因為小妹需要把頭髮留長留待出嫁當天可以有更多的髮式可以做出
所以一路也不敢剪走任何頭髮,
髮尾已經傷到冇可再傷~髮尾也難以梳得順呢~
所以今次一於試下究竟係唔係可以一梳就順先~
(由於呢枝Damage Remedy需要濕髮使用的,所以店員會先把我的頭髮先濕一下)


拎大約5蚊左右既Size 既份量均勻地搽滿於髮尾位置,
千祈唔洗搽到上去頭皮架
咁就可以等佢自然乾或者吹乾d 頭髮就可以啦


由於時間既關係,店員已經為小妹吹乾頭髮作為即時效果
其實一睇相片就已經好明顯地看到左面很順滑,雖然仍是有d 不太順
是因為我的頭髮尾部已經死了咁濟,所以必要剪一剪呢!!

在短短的半小時內,小妹真係享盡店內的服務
可以Checking 自己的髮質又可以試埋呢個Hot Item tim!!
雖然未能可以了解哂所有產品既使用
但係其實AVEDA既店員,即使你平時行街經過
也可以進入店鋪測試一下自己用既洗頭水岩唔岩自己用
仲有可以了解一下唔同洗頭產品亦有不同既功效
有興趣的朋友也可以去德福分店參觀一下呢!!

p.s. 它家的花茶係好好飲架>w<

                                                                      Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 



























留言

熱門文章