想同汗味Say Bye Bye ◕‿◕ 我有Lanvilin 腋下祛味霜及足下祛味霜

夏天。總是大汗搭細汗
好似小妹咁,我只係行番公司既短短20-30mins 左右
已經可以令到我成身大汗又會有d 汗味啵
不過而家我做緊Laser 脫毛,治療師叫小妹盡量都唔好再用上止汗劑產品
因為止汗劑其實有機會會令你腋下既毛孔閉塞
所以小妹腋下都會有一點點黑色既黑點,而唔係毛毛啵~

咁究竟夏天咁大汗?又唔可以用止汗劑咁點算呀?
唔通日日一陣陣大汗味番工咩,人地唔出聲自己都唔好意思啦
咁究竟有咩計仔可以幫到我呢?

早前我有機會試到一款,
它指可以搽一次可以令汗味不見了七日的好物
其實它就是Lanvilin 腋下祛味霜足下祛味霜



究竟呢個Lanvilin 產品系列可以令到我d 汗味拜拜呢?
不如等小妹一路同大家介紹下啦好嗎?
首先就介紹一下我最著重既
腋下祛味霜



腋下祛味霜會以一個白色的圓餅形既設計
以轉動形式既(樓)開內裡既乳霜
而打開後亦會有一張安全膜紙,
在使用前後也不會怕有細菌影響到產品質數啦^^



打開後其實會見到白色的乳霜,
小妹在手上先試質地給大家看看
把祛味霜輕塗於肌膚上,就會看到像一層薄膜於肌膚上



除左腋下既重要,其實大家有冇諗過你腳板底都會令到你引起不必要既誤會呢?
好似小妹咁樣著住同一對鞋起碼需要10-12個小時
即使我每日都係著上波鞋穿上(物)都好,
其實真係回到家作一個解脫,也有機會需要立即去廁所沖沖腳呢

我著上波鞋都咁大件事,唔知平時要著上高跟鞋/婆仔鞋既姊妹們會唔會有小妹問題存在呢?
其實有陣時我出活動,著左一些婆仔鞋都會感覺到d汗在腳底呢
既然腋下有計仔,腳底當然都有足下祛味霜幫幫手先得架

今次足下祛味霜跟腋下呢一款其實唔同色架,因為腳下用既係綠色架
假如你兩者都想買既,用上既時候都唔洗擔心去攪錯啦



咁打開左足下祛味霜,跟腋下的一樣係有一層保護膜的
打開後都係一樣都係一層白色既膏霜架~~



講左咁耐,係時候要用出示範啦!!!!
首先可以用上盒中附上既小匙(不)上約一粒小綠豆既份量就可以啦
因為太多真係幾難推開架~~
(我呢個份量都可以搽上兩邊腋下架啦)



先示範了腋下既情況先,其實當小妹搽左係腋下
就可以將乳霜推開於整個腋下,咁就可以唔洗擔心d 汗走出黎啦
有朋友會話其實會唔會阻塞毛孔架,其實當你第2朝就會冇左d 白色架啦
可能小妹搽得多,仲有d 係度~咁當然你可以第2日沖涼沖走佢啦



由於小妹腳底我影了多次仍是不行~所以今次不以照片作示範了,
小妹使用上了兩星期時間,你說是不是完全沒有體味
說真的,不是完全沒有的,好似我總有一點點的
但只要身體乾透味道也自然地減少

你問我究竟用左呢兩個產品是否完全沒有汗水呢?
其實小妹就覺得腋下就未必達到我既要求,唔知係我份量搽得唔夠定點呢
的確出汗既份量係比之前的少了的,
真心既想講,如果同你講冇汗呢~
其實即係你散熱唔到唔係代表係好事
所以唔好以為呢件產品冇效,只係係佢幫你改善汗既味道
唔係幫你完全令到你冇汗架~~

止汗劑呀都唔會真係幫你完全冇汗啦係咪先?
只係將你D 汗味變番做香味咋嗎,
不過對於腳部呢,反而就有D改善啵

好似平時我收工去做完Gym 之後其實都會一定出汗
但係用左它後,腳底的(物)子好似終於唔痴住啦!!!
所以我自己覺得呢個足下祛味霜可以令腳底乾爽一點
最重要真係冇左個陣陣腳臭味~~

我叫左阿妹用xdd (因為佢長期站立,每次回家後的味道...)
噓....我都係唔講咁多啦xdd 

如果大家都有興趣試下既話,可以去Angel 天使美容店購買的
或者可以留意它家的FB 專頁,可以了解到最新既購買點呢!!

Lavilin(蘭味蓮)FB : http://www.facebook.com/lavilinhk

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹





留言

熱門文章