♬ 百敷不厭的針筒Mask ❤ Leaders Clinic 針對你肌膚每一天♪゚

韓國的護膚產品由早年的幾個品牌,直到今天已經有著數不清的品牌在香港發售
令到我呢個連韓國未去過既人,都可以知道咩品牌專賣d 咩
不過有一個韓國品牌就是由早年已經慢慢入侵香港
我也曾經為它介紹過呀~它就是 Leaders Clinic
或者大家可能睇到呢個名....即係咩Mask 呀?
其實它就是針筒Mask 呢~在萬寧常常看到的針筒Mask 呢
今次小妹就會試左兩款我從未試過的產品呢
今次我試的兩款包括就是
黃色的---除皺緊緻修復面膜
紅色的---除痘補水修復面膜



,不如咁,先介紹一下除皺緊緻修復面膜
或者你會話,下?你咁細個仲要除皺?其實20歲就需要抗衰老啦,加上一入25歲就已經新陳代謝已經減慢
所以肌膚既骨膠原都開始流失,所以肌膚既彈性都開始減少
所以今次我用上呢款Mask 就可以幫助我隨年齡老化及失去彈性的肌膚,
以除皺為主,減輕及改善肌膚上的皺紋細紋,
使用韓國食品藥物管理局認證除皺成份Adenosine,KFDA除皺機能性認證,
成分不含苯/皮膚科測試完成。

成份全要包括:  Adenosine, Trylagen



係敷呢個Mask 之前,我明明記得影呢張相~
但係我唔知點解唔記得影試用前既肌膚相~
不過都真係殘樣一個架啦xd 而家d 頭髮又唔知想點咁




冇影到試用前但係照睇下今次既MASK 質地先啦~
今次呢款Mask 跟平常的酋不多,但係它比起我平常敷的更大~
因為好似我呢d 大面人,都會完全Cover 到,如果睇開我介紹的都也知道的
最喜歡它的鼻位照顧得十分好,差不多連鼻翼位也可以敷埋呢
最重要它咀位也設計得好岩亞洲人仕使用呢~
因為我之前成日都為其他Mask 敷到個咀又唔係,仲之唔嗲唔吊啦仲之..
敷上15-20MINS 左右就可以除底佢啦~~




係敷完呢個Mask 你話會唔會一次就可以除皺?
我同你講真係可以你都驚啦~神藥都冇咁快得啦
不過我鐘意呢款Mask 會好滋潤可以令毛孔即時收埋~
雖然我都知好多Mask 係可以做到咁~
但係呢個品牌Mask 永遠都可係令肌膚好似即時飲飽水咁




介紹完除皺當然唔少得要介紹除痘啦,
其實當初我收到既時候,真係諗死啦...我都好少生粒粒
就連生理期都未必爆既時候....(係咪即係我唔青春啦xd)
點知突然.....係去完Fresh Line 活動之後
唔知係咪敷左d 深層Mask 攪到下既位置開始狂爆wor
咁就一於試下究竟係唔係真係好似佢咁講可以
除痘啦
或者有人會問,暗倉肌唔係岩用它家既茶樹油Mask 咩?
今次我介紹既呢款其實就係岩番d 痘痘肌,敏感肌,分泌過多,油水不平衡的肌膚,
除左緩和敏感並補充水分予肌膚,能減淡暗瘡印,
撫平肌膚表面,清除壞死細胞




今次我記得影底試用前既相啦xdd
大家可以望下我鼻翼位,面豬叮位,咀角位都爆到七彩
或者我面仔入面真係好多毒素係度xdd 




敷番個靚Mask ,抖一抖放鬆一下先~~
呢個品牌張張Mask 都係一樣咁差唔多咁大張架xdd
最鐘意個鼻敷到架~~~




轉眼又敷左20mins 啦~~等我將d 精華吸收好,搽番d 面霜比大家望望先
敷完當然冇可能即時冇左d 粒粒啦,只可以會謝左小小咁xdd
其實呢個真係生豆豆既時候用都係一個唔錯既選擇,
起碼第2朝真係謝左d 豆豆啦XDD




用左呢兩款Mask ,除豆用黎急敷真係唔錯既選擇~
而去皺既Mask 就可以令毛孔收細~
加上本身Leaders Clinic 自家既產品亦係我喜歡的
價錢唔錯之如,最重要係多選擇嗎~~
起碼我自己都用左好幾款既Mask
最愛都有幾款呢~好似維他命C Mask ,膠原蛋白等等
亦係小妹最愛既Mask,即使之前我有試用但係我自家都有回購架~
其實真心值得一買,仲可以針對唔同時間用唔同Mask
最重要它多數係只賣$17.9 /塊

我喜歡它,就是因為它值得我回購!!!!

如果想回顧我之前介紹它家的Mask 可以睇番我既Blog 文
Keep 住每天敷Mask 。讓365日也Keep 住美麗


韓風侵襲。Leaders Clinic@全方位天然份子醫學面膜

FB 專頁: http://www.facebook.com/leadersclinic/info 
官網: http://www.leadersclinic.hk 

























































想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹








留言

熱門文章