♬ 纖柔。健胸。調和❤ 用上CLARINS 身體護理三寶 ◕‿◕ ♪゚

                                  轉眼我就只有五個月時間去廋身,加上而家係炎炎夏天
當然唔單單小妹,或者睇緊我Blog 既朋友都可能在說我,。要。廋。!!
(其實嗎你地呢d 廋人不要跟我說我要廋身xdd 我會把你殺掉xd)

其實除左不斷地做Gym 去減磅外,我發覺最重要的也是.....

把自己身體的線條弄得美!!!

加上做Gym 是把脂肪減掉,有減開肥的女生就會知道
當廋身時第一個位置廋的就是咪咪~小妹也真的跌不少Up 呢=口=
最最最大問題,因為小妹多數都係做跑步同踏步機,
把腳的(雞)肉實上再實~就更加愈黎愈粗...
上次Pre-Wedding 已經不能穿上前短後長的婚沙~
真的很......失望呢!!
究竟........有咩計仔可以廋身又可以Keep 到完美Body??

早前小妹曾經試過CLARINS 過既超輕盈纖體精華

雖然當時只試用了短短幾天,真的看不到了任何效果
但係我信只要用上一段時間是睇到效果的

不過.....除左呢個精華!!
我仲有三件法寶幫我一路廋身一路keep 住靚線條
它們就是....
CLARINS身體護理三寶


不如等小妹逐一介紹三款產品比大家認識啦,
首先要介紹就是.CLARINS 調和身體護理油 ($490/100ml)


今次呢款油主要成份就係100%純植物萃取,
成份當中的玫瑰, 天竺葵和薄荷 散發有助調和身心,
能爽膚和活化皮膚;而榛子油則能滋養, 保持皮膚的水分。
不含防腐劑、人造香料及色素

另外它亦有三個主打功能分別就如下
-緊緻及調理肌膚
-改善肌膚彈性
-鎖住水分,使肌膚觸感柔軟光滑


我自己使用它既時候就會一定沖完涼,把它搽在小腿上到大腿
好似推淋巴咁向上推,推完後其實唔會覺得油淋淋~
仲會好快吸收哂tim 呀~
不過其實呢枝油主要都係岩用番大腿,Pet Pet同胸部~
咁就可以增加彈性,仲可以收緊線條~仲可以令肌膚變得光滑tim


第二個介紹既當然就係我既最愛啦,
它就是"纖柔美體霜(HK$500/200ml)"



點解會係我最愛呢,因為呢個Cream 係可以可以瓦解我既頑固肥肉!!!
究竟佢係點可以令到我d 肥肉冇左呢?就要睇下我以下既介紹啦

呢款Cream 打開蓋後會發現有一層錫紙,我開頭以為一打開錫紙就會見到Cream 庄xdd
點知原來仲有一陣隔蓋唷,很貼心的設計呢~
打開膠隔後~就會見到雪白的Cream 啦


今次我會以番我既金華豬腿做示範~~~
首先將Cream 搽上去豬腿上,仲要要搽哂成個大脾~
然後不斷地打圈圈,打圈圈至Cream 完全吸收哂就可以了~~
其實當你不斷打圈的時間,你會感覺肌膚在發熱~
不是因為我打圈時的熱力而係Cream 真係在發熱呢~~
燒脂燒脂燒脂!!! 我要燒脂xdd


最後當然要介紹美胸的產品啦,
邊一個女性不想自己胸部豐滿一點,著起比堅尼都好睇d 啦
但係除左隆胸之外,其實...只要肯按摩,
仲洗咩怕個咪咪太細先?

今次要介紹既就係【健胸豐盈乳霜 Bust Beauty Lotion】(零售價HK$: 490/50ml)


今次呢個Lotion 加入了最新研發的Voluform®#成份,
可以增加胸部脂肪細胞,仲可以提升脂肪細胞中的脂肪儲存量

呢枝Lotton 跟平常差不多,也是很快地吸收了
唔知係唔係因為我太乾呢?DRY 人!!


只要配合適當既手法就可以幫助增加胸部既脂肪既增生
首先將精華在手中加熱,因為可以增加滲透力
再沿天然隱形胸圍位置,輕柔按摩塗抹,從胸底開始,向上按至下巴及頸項。

 
係今次既體驗入面,由於時間都係很短~同你講真係有效果是沒可能的
但係我自己對於三款產品都有少少意見的,
希望都比到大家一個參考啦,

就由
調和身體護理油講起,我覺得它雖然很油但係絕對不淋
而且好好推,由於試用當日我係因為著左水鞋之後,
雙腳就好攰啦~搽上呢枝油之後
成對腳即刻軟哂,連行路都唔想行呀真係XD
佢可唔可以改善到我腳既線條我而家仲未睇到,
但係搽完即時效果就係皮膚滑左個人放鬆左~
但係搽完真係最好訓教XD或者抹一抹先坐係D (登)上面
因為我阿媽問我你搽左咩攪到張木(登)上面好油XDD


另外我都好愛纖柔美體霜因為佢可以用按摩手法去幫燒脂
我都係試左兩次當然睇唔到咩效果
但係下次我一定要搽我既肥豬手,因為我要靚爆既著婚沙
不過佢真係太快地吸收左同埋冇左個個熱燒感囉


最後就係要介紹一下健胸豐盈乳霜 一你話係唔係搽完可以大D 呀,
如果係就唔洗咁多去隆胸啦
仲要持久既按摩手法~同埋真係要恆心既,
而它既即時效果就或者可以睇到D 肌膚係有D收緊
但係唔想睇到佢鬆拋拋咁~當然都要時間啦.


所以黎緊我一有時間我就會一定用哂呢4枝
CLARINS 
去幫我修補我既完美線條
希望我都可以係11月入面有完全身形

咁著咩禮服都唔洗左遮右遮啦~
我希望著到前短後長婚沙XDD

另外亦可以回顧我早前曾試用既
超輕盈纖體精華(第六代)

♬ 按摩。消脂。廋身 ❤ 我有CLARINS 超輕盈纖體精華 ♪゚



亦可以去它家既專頁參觀:P

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com





































































































留言

熱門文章