。★゚ 女生最不能抗拒的閃耀 の 見證亞洲區KISSOULA 開幕 ☆.。



鑽石,我想是女生們最不能抗拒的首飾
也許有人會跟我說....不是黃金最值錢嗎?
但係你看電視劇那些有錢哥兒追求自己喜歡的人時...送的不就是鑽石嗎?
也許黃金是很值錢的,但係不是可以常帶出的產品呢
說真的,小妹就真係未有錢到可以買鑽石,
但係也算擁有兩枚男友送的鑽石介子呢
有人曾跟我說,自己買的鑽石是愛自己的表現
愛人買給你的,就是他愛你的表現
當然我不期望他曾在以往每個女生也有送吧xdd

在剛剛五一假期,小妹有幸參與了一個美國高級珠寶品牌KISSOULA NEW YORK於亞洲第一間的Show Room 見識它的開幕式或者你會問咩係KISSOULA N. Y.其實KISSOULA N. Y.係來自美國的品牌
不如比小小時間我介紹一下它的背景好唔好?
其實它是
世上首個為心靈量身訂制的珠寶首飾品牌,一直備受推崇,
令一眾追求時尚的男女為之傾倒

時至今日,KISSOULA已累積設計出無數的珠寶首飾,
每件首飾均來自擁有豐富經驗的歐美珠寶設計及資深專業技師團隊,
以世界級頂尖的工藝技術,為首飾灌以生命,全方位打造唯美珠寶首飾
係今年既五月份,KISSOULA 既第一間亞洲Show Room 既新址
就係
香港紅磡凱旋工商中心

今次小妹亦化身一位小記者同大家回顧一下當日既盛況啦~
當日既主持是大家熟悉既人物就是Fanny 啦



由Fanny 介紹一下KISSOULA 香港亞太區總經理---官恩沂小姐
為珠寶店KISSOULA 開幕儀式作致詞



唔知大家會唔會覺得佢好似一個女明星呢?
其實她就是Ella 官恩娜小姐的胞妹呀!
所以今次既活動就請來Ella 來當今次活動既特別嘉賓

當然也要請來店鋪負責人來一個敬酒
儀式,除左有Ella 之外
仲有
官恩沂小姐,唐貝詩小姐,寇鴻萍小姐及公司高層一同跟在場既記者敬酒慶祝KISSOULA 正式開幕




而妹妹亦感謝Ella 的來臨,送上價值30多萬既鑽石頸鏈做禮物,
唔知我帶左又會唔會咁靚呢?



講左咁多開幕式既內容,我想你都睇到好悶~~不如等小妹等你入去呢間ShowRoom 有咩賣啦
當然首先要介紹最令女生雙眼發光既鑽石頸鏈啦
除左鑽石之外當然不少得有寶石類產品啦




仲有係有媽媽級最愛既東西啦~~
就係玉啦,聽老人家講,玉真係愈帶愈透
同水晶係一樣架~不過當然玉既價值當然係高好多啦
唔知我有一日買唔買到呢Set 比媽媽呢`~



睇完玉~當然不少得睇一下寶石類既產品啦
呢一Set 紫寶石係我一到達店鋪就比佢深深吸引住啦
呢Set 系列其實係叫做【為愛而生】系列
呢認為每個女生都希望得到一段浪漫既愛 
真係好靚好靚......大家估唔估到呢Set 野幾多錢呢?



一整套既價錢,小妹真係未知~
但係單單一條鏈.....已經需要980 萬啦
冇錯你冇睇錯....係980萬!!!!
我呢世女都未試過帶過一條咁貴既頸鏈呀!!
可惜我當日著個件衫太花~
突出唔到條鏈啦~~不過佢真係好重xd
帶起上黎覺得自己好貴氣!!!




真係有條咁貴既鏈比我帶出黎都唔好睇,當然要搵我地個靚靚PR 幫幫手
幫我地示範一下呢條咁貴既紫寶石頸鏈啦
果然靚女帶出黎都特別靚既真係~~




睇完D 咁貴既首飾,係時候睇番d 應該我Honey 會捨得買比我
或者我都有錢買到既首飾先~
其實呢d 都好靚架~~




好似簡簡單單既手鏈其實都好靚,帶上去隻手都即時幼D 架
加上我自家幾鐘意呢個設計,
雖然遠睇睇唔到d 款,但係真係近睇真係好靚




仲有吸引到我既就係呢對對介啦,
因為我仲未捨得買婚介xd 成日覺得仲有大把時間
但係轉眼就得番幾個月,所以我都開始物色緊d 婚介
睇完手鏈就即刻望到呢對對介~真係超超超超閃架~
價錢都幾吸引,可惜我男人話個款有d 普通...
所以望下相算啦~~~




睇完d 鑽石首飾,不如等小妹再介紹一下呢款
【簡約之美 鈕釦系列】
唔知大家有冇聽過一個傳說就係係日本,當大家畢業既時候,女生會向自己心愛既男生拎他的第二粒鈕既傳說今次呢個系列亦以鈕釦做主角
以18K玫瑰金及鑽石做襯托,令首飾有點雅典卻不失幾分俏皮感
亦係
KISSOULA熱買系列之一




想高貴大方卻又不不失霸氣當然少不了以下我介紹既呢款首飾啦
向日葵綻放美麗人生做主題~
意思指
向日葵好比朝著光榮人生旅途邁進既人,向四方綻放無邊既光彩發熱發亮,
珠寶大稍決意將這種心靈感覺與大自己揉合,幻化成一件賞心悅目既珠寶
整個系列都以
18K玫瑰金做主打,配以大量既唔同顏色既寶石砌成向日葵圖案
唔知你又對呢系列既產品有咩評價呢?
而圖中的鑽介就係是Ella 手上帶上的10.2卡既 粉紅鑽戒
價值係二千六百萬架~真係好大粒勁閃呀!!!




既然講起Ella 當然少不了她既親身示範啦~
美女帶上任何首飾都好靚~
仲有好識擺POSE 令我地影到靚相tim
(如果有Ella Fans 想要相可以問我拎呀,但係唔准拎去炒架)





最後送上Ella 妹妹送出的頸鏈照及粉紅鑽戒作完結



唔知你睇完我既介紹,又有冇d 心動想上黎睇下呢?
或者可以籍此機會上去買d 首飾比你最愛既媽媽呢!!
其實它的位置不算是最方便~但係也有地標方便搵的
其實它的位置於家維村斜對面,記得是第一期~唔係就去錯地方啦

如果有興趣既朋友可以到以下地方參觀
紅磡民裕坊41號凱旋工商中心第一期1/F B1室
FB 專頁: http://www.facebook.com/Kissoula.NY

希望你都喜歡我今次既介紹
唔好掛住睇Ella 呀xd


想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

留言

熱門文章