.。₀:✿帶你遊走希臘新國度❤ Fresh Line Masquerade Party ◕‿◕✿:₀。.

唔知希臘令你想起d 咩呢?
希臘令你想起靚仔?
希臘令你想起古蹟名勝?
希臘令你想起愛琴海?

但係今日
希臘令我想起Fresh Line 
或者你會問?Fresh Line 係咪即係FrXXX 既姊妹品牌呀?
其實Fresh Line 係由希臘於1992 年創立
傳承古歐洲的草本、香薰療法和獨有的家傳美容秘方,致力開創革命性的美肌美髮良方
以天然。新鮮既材料去製造由
Fresh Line  既產品
它家7成既產品都係以人手去做架~



Fresh Line 既產品主要亦分兩種系列,
一款就是以新鮮蔬果美容系列
採用新鮮蔬果調製而成面膜、淋浴用品、護膚品和香氛皂。
產品按其重量出售,客人可按需要而購買合適的份量。
全線取材自厨房及花園的新鮮材料,例如鮮果汁、水果、牛奶和蜜糖。
採用新鮮蔬果製成的護膚品革命性地開拓了美容業新領域,並滿足現代人的健美需求。

另一款就是天然草本香薰系列

以預先包裝的護膚品為主,分為三大系列「天然古方美肌系列 Ancient Facial Remedies」、
「天然草本美髮系列 Botanical Hair Recipes」和「神殿水療美體系列 Spa Elixirs」。
產品種類多元化,適合不同膚質人士使用。
以古歐洲草本療法配合香薰配方,九成成份為天然植物精華、香薰精油和植物潤膚霜,
而其餘一成獲歐洲Ecocert認證,當中包括生物技術成份和維他命等。
全面對應各種肌膚問題,例如脫髮、敏感肌、缺水肌、粉刺、細紋及皺紋等。
以源遠流長的希臘神話為主題,帶出產品的瑰麗多姿。

介紹左咁耐有關Fresh Line  既歷史~
不如等小妹帶你去了解更多它家既產品啦~~
早前我參加左由Syreeta X Fresh Line 舉辦既Masquerade Party



係活動既開始前夕,品牌既同事就叫我地揀一個Mask 及一個喜歡既手花~
仲影左一張相即影即有既相做抽獎^^

當踏入Party 後,我地就見到一(木台)既 Cake Set
仲有每人一杯蘋果/橙汁~配以新鮮既蔬果做襯托



(木台)上仲有十多款既新鮮Mask 任比我地試Tim 呀!!
一陣等我逐一介紹比大家知道究竟呢十種Mask 有d 咩分別啦




活動開始既時候就由Fresh Line  既同事為我地開動啦^^
我喜歡她們的風趣xdd
雖然當時我係度狂Chap 相




當然不少得由我地既主持之一Blogger Syreeta啦
原來佢話一係唔介紹,一介紹就介紹d 好野比我地知~
今次它就介紹Fresh Line  比我地認識啦
她跟我地說,佢最鐘意一次過幾樣野上面
因為針對面部肌膚唔同既部份敷上唔同既Mask 



聽完Syreeta既講解,當然首先要了解一下唔同Mask唔同既功效
首先要介紹既係抗氧蔬菜面膜(適合任何肌膚)
主要功效就是深層滋潤,含多種有益維他命及礦物質,有效為肌膚排毒


另一款當然是水潤蘆薈面膜(適合乾性肌膚)
當然就可以For 番乾性既朋友使用既保濕Mask 啦




再介紹一下活膚薯仔眼膜(撃黑眼圈及浮腫)
20分鐘內收緊眼部肌膚,讓明眸間回復神采

第二款介紹就是消炎茶樹泥膜(適合油性及暗倉肌)
主要可以淨化調和,有效消炎抗菌,平衡皮脂分秘

第三款介紹就是淨肌泥漿面膜(適合混合肌/不建議敏感肌使用)
深層清潔排毒,刺激微循環系絕統,使肌膚回復活力



再介紹一下亮白水果面膜(適合暗啞及疲憊肌膚)
15分鐘即可活化亮肌,溫和去除肌膚死皮,高效抗氧化

仲有好岩乾性及嚴重缺水肌膚既朋友使用既Mask 
它就是再生玫瑰面膜
保濕活膚,深層修護滋養,有效更新和活化肌膚



講完咁耐不如睇下小妹玩左D 咩Mask 先呢~
1)
淨肌泥漿面膜
2)活膚薯仔眼膜
3)水潤蘆薈面膜
係唔係成個花面貓咁既樣呢xdd 
你地都可以好似我咁Mix 黎搽架~~~



由於我太興奮相都未影,就即刻用左枝爽膚水抹一抹塊面就搽啦xd
都想介紹一下呢枝超舒服既爽膚水
水星之神美肌系列-茶樹淨化
不過我略認為它的樽口太大...一倒就倒太多出黎啦



來做好一個清潔後既肌膚,明顯膚色係均衡左同埋d 毛孔係明顯收細左dd 架



來一個完成後既Close Up,可以睇到我面仔既毛孔完全係唔見咁濟....
鼻既毛孔同粉刺好似唔見哂咁樣~
不過個眼仔好似冇咩特別改變咁啦~~



除左我試左上面既效果,我仲試左一款Mask 搽左係手做比較
它就是
亮白水果面膜
首先敷15mins 左右,之後係沖洗之前按摩左d 果粒直至冇哂之後~
就可以洗面架啦~可以好明顯睇到d 肌膚色有改善~~




睇完我介紹咁多既產品,唔知你有冇心動想買邊一款Mask 
小妹係極之有興趣試淨肌泥漿面膜
因為我用左它之後,我當晚係即刻爆粒粒~
我覺得呢個Mask 係排毒係唔錯既效果同我之前買開既白泥應該差唔多~
最重要佢真係新鮮製造嗎!!

第二個我想考慮既產品就係亮白水果面膜
因為我覺得佢d 水果一粒粒按摩得幾舒服xdd
同埋真係明顯白左,所以我有興趣試

最後我想試就係皇家蜂蜜面膜
因為可以有BB肌出現WOR....所以最恨試呢3款Mask




順帶一提大家呀,因為所有Mask 都是新鮮製造,
所以必需放落雪櫃同埋只可擺3星期左右時間架咋,
所以可以建議大家可以先試50G 先,因為有陣時好似我呢D 懶女人就未必一星期敷兩次架嗎
同埋又有D 朋友唔知D Mask 岩唔岩先用,都可以少少地試多d 嗎
所以大家請等待小妹之後購買左 D Mask 再作體驗比大家睇真d 啦~~

如果你都想了解它們更多,請到以下地方
FB: 
http://www.facebook.com/FreshLineHK
官網: 
http://www.freshlinecosmetics.hk/

分店地址: 

金鐘港鐵站28號店

銅鑼灣世貿中心地下G018號店

旺角朗豪坊二樓西武百貨SL201專櫃

尖沙咀港鐵站TST 11號店

香港金鐘道93號 LAB CONCEPT

中環港鐵站E12號店

銅鑼灣皇室堡一樓125號店

尖沙咀美麗華商場一樓1019號店

尖沙咀K11地庫二樓

澳門威尼斯人大運河購物中心三樓 K31號店

希望你都喜歡我今次既介紹

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
可到我的專頁找我↓




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 





留言

熱門文章