。★゚ 只需每天一分鐘幫面仔按摩 ◕‿◕ 想要V 面就係咁簡單☆.。

認真說,那一個女生不羨慕女星們的尖面,大眼呢?
除左打Botox 之外其實仲有計仔可以以令我地面仔尖尖
唔洗下下七分面或者要PS 呢?

但係近來Bio-essence亦推出了升級版既V輪廓系列
聽說只需要按摩一分鐘等待十分鐘就可以好明顯地感覺得面部會即時廋左
咁吸引?小妹好早期都曾經用過它家的
青春緊膚霜,
都有廋了一點點,唔知升級版又會點呢?

今次小妹好有幸,可以參加今次它家既
V輪廓系列發佈會一搭入會場就看到嘉欣BB 既無敵V 面
唔知我拍埋佢身邊影左張相又可唔可以(V) D 呢!!!


係會場入面除左有最新推出既V輪廓系列既之外,


其實仲有我曾經都有使用過既
Bio-essence Tanaka White Double Whitening 系列
當中既美白精華,小妹都有試過架~
不過你問我有冇美白呢,我只可以答你,
它對於收毛孔,減淡我既紅印都OK



仲有它家既BB Cream系列,


其實仲有它家既其他系列,不過小妹冇去影到比大家睇番xdd
不如都帶大家望下今次既活動場地既佈置啦
冇理由整到咁靚都唔比大家望下架嗎xdd

我地咁多參加者就安排坐係呢張長(木台)度~
而每個座位中,亦決定了一份小禮物比各位Blogger 們



其實呢份小禮物就係有個小Honey 及一個Cup Cake
究竟一陣我地會做d 咩?一陣你就會知架啦xdd



活動開始了,MC 小姐為我們開始介紹它家最新既V輪廓系列(MC 小姐好美呢,可惜我忘了她叫什麼名字>.<)



今次呢款V輪廓系列主要適合20-30歲以上女性
希望改善包包面或者肌膚鬆弛等等
其實加上年齡既上升,令到血液唔循環不良就會令肌膚上既毒素增加
因為肌膚既鬆弛就引致皺紋增生



其實今次升級版加入左兩款成份,令產品可以更加明顯
就好似有蜂王漿及ATP(三磷酸腺昔)
不如講咁耐,等小妹介紹今次既產品啦



第一步當然要用上深層去角質青春素($169/60ml)
,去一去角質
唔係搽左幾多精華都冇用呀,
Bioessence 呢款去角質產品呢有別於其他既Peeling Gel
因為它真係只可以係肌膚上捽到d碎出黎~
你搽左係其他唔係肌膚既地方其實一定冇料到架




第二步就係用上神奇亮膚精華($199/40ml)
當我第一下泵出時,心諗冇野呀!!!精華油到咁~?
不過當推開架,再拎左面油紙做Testing都冇油係張面油紙上
咁究竟呢枝精華有咩咁好呀?因為今次呢枝精華係加上左綠茶精華,有效地抗氧化
加上亦配合了天然養份可以有效提昇保濕力,仲可以改善乾燥及暗啞膚質



當然最後要介紹青春緊膚霜含蜂王漿($259/40g)
想踢走包包面,想令肌膚Keep 住緊繳就一定要使用上佢啦!!
不如等美容師為Blogger Annie 示範一下用左呢個系列既產品啦



係使用整個系列之前,先度一下Annie 既半邊面先
如果大家都想知點樣度呢?
就係係自己既人中位置拉向耳珠下但係唔洗太過份拉扯
咁樣除左唔準之外仲會整傷肌膚tim 呀



美容師就會以由下巴位置向上拉,令肌膚可以有所提昇
加上按摩手法一分鐘,就可以等一陣待肌膚吸收後就可以量度呢



等了10mins 後,美容師為Annie 再次度上
只需要10mins 就可以令Annie 即時廋左0.5cm 呢
而Annie 亦指使用後感覺到肌膚有收緊,以及帶有清涼感覺~
夏天使用就十分適合了^^



睇完Annie 示範你以為就完結?當然唔係啦
Bio-essence 就請來甜品老師教我地點整小蜜蜂去裝飾我地既CupCake,
不過....小妹實在沒有藝術細胞,我弄不了我放棄xdd




既然弄不了小蜜蜂,我就去吃東西囉~
今次Bio-essence 為我們準備的東西好好吃的唷
其實仲有前菜如沙津,芝士,小吃等等,我已吃光光少醒起忘了拍照
如果唔係我要趕住上班,我會再吃多次轉呢


最後特別感謝Bio-essence 既邀請,
讓我了解到 V輪廓系列既好處,仲可以有機會去試下呢個產品,
我估Keep 住搽去到11月仲唔會係V 面新娘子XD
等我體驗一下再為大家介紹一下啦^^
如果想了解Bio-essence 更多,可以去它家的專頁看看
http://www.facebook.com/BioessenceHongKong?fref=ts

另外可以去回顧我以往用過Bio-essence 既產品
於秋冬天氣為肌膚叉叉電。Bio-essence全新生物能量蝸牛原液修護精華

打打打打!!!打走黑色素@ 我有Bio-essence TANAKA WHITE =]

聖誕大急救:我要V 面我有Bio-essence 青春緊膚霜

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹


留言

熱門文章