゚・ღ 電話可以防水 ❤ 而家連防曬都可以防水 ◕‿◕

搭入五月,大家除左廋身美白之外~
當然不少得就為左可以表現自己既好身材啦
不過去親船P 或者去沙灘玩~
次次都要出門口前一定要塗到足D 防哂先敢出門口
不過近來我就左一款防哂產品
它指即使你出汗,去玩水上活動都唔會容易哂傷既~
咁正既防哂究竟係乜東東呢?其實它就是

Bioré長效輕透防曬乳液



或者大家都話其實真係洗唔洗用到SPF50+ 咁高~
都係個句,夏天係接受到紫外線最高既日子
所以大家睇到天朗氣清超好既太陽既時候...
不知不覺就會曬傷左都唔知啦

加上平時用開既身用防哂除左油仲有就係真係好大陣味
真係好大陣個隻太陽油味~方死人地唔知你搽左太陽油咁架
今次我用左呢枝防哂呢,就真係冇左個陣太陽油味
同埋今次
Bioré加入新既配方就係〈輕透UV隔離粉〉
可以令防哂唔會搽到一撻撻白色咁
最重要係可以清爽又唔會淋痴痴既感覺





睇完產品介紹來睇睇實物究竟點架啦
呢枝防哂跟平時有點唔同既就係本樽身唔係又肥又重
反而係又幼又輕~輕到有DD 我覺得唔係有野係入面咁XD
另外佢會打左個生產日期係樽底,開左既話當然要盡快用哂啦
但係未開既就可以Keep 2-3年架
樽口亦唔係好大,即使大大力o者都唔會點爆出黎既




防哂乳同樣以白色液體庄,不過水份較重
所以即使於肌膚上推開也很容易
另外有朋友特別關心搽左防哂
係唔係要攪好耐先可以令防哂乳完全均勻咁係肌膚上
而且會有點光澤感的感覺,希望唔係營光劑卦




小妹倒左大約5蚊既份量..應該都可以搽哂上面既
不過對於日常防曬哂~我就未必用它了!!




小小總結:
真心的,我本身滿心期待今次呢個防哂試用
可惜它不是我需要的東西,我想它不是叫防哂
應該是太陽油的是嗎?雖然它沒有那種味道存在
不過你說它是防曬卻不太像~
加上它是需要落妝的,雖然平時的Skin Care 也會大家落一落妝
但係呢款真係唔係我想要既面部防哂,或者用於身上也算是不錯的

我就應該未必放它在面上啦
我或者會考慮它的冰涼防哂卦~~
今次...呢枝我唔太喜歡


想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹


留言

熱門文章