゚・ღ 不怕再當毛孩兒 ❤ Veet 三物令你無懼夏日的清爽◕‿◕+大送禮

在上一篇文章中,小妹就出席了Veet百人教室嗎?
今次的文章中,小妹除左會介紹一下我拿回家的三件產品
仲有一件大事宣佈!!!!
(天音: 結婚? 不是結婚問題啦,呢個好多人也知呢!!)
就是小妹有幸入選了VeetVeet Styler啦~~



究竟咩係Veet Styler?
其實以簡單幾句解釋一下比大家知道,
Veet StylerVeet的網上代言人。熟悉及喜愛Veet的超級粉絲!
同時亦熱愛打扮、美容、時裝,更是非常活躍的 Beauty Bloggers,
喜愛用 Facebook 及個人網誌等分享扮靚資訊。
係黎緊既個半月入面會有5個任務需要做到的!!!有d 需要大家既支持~當然不少得送禮的時間啦~
希望喜歡我的Blog 既朋友多多支持小妹好嗎?

言歸正傳,等小妹正式開始介紹一下Veet 三寶比大家認識及使用效果啦
由左起的
無刀片脱毛乳霜(玫瑰香薰精華)
中間的
珍珠煥白™ 脱毛乳霜右面的纖毛嫩滑乳液



既然講得三寶,究竟呢三寶又有咩幫助可以幫到我地呢個夏天呢?
首先我先要介紹呢個
無刀片脱毛乳霜(玫瑰香薰精華),
它是專給腋下及比堅尼位使用的,主要跟平常的沒分別~
只是因為它沒有刀片的,所以大家係呢d 咁敏感地方使用都唔洗擔心~



今次呢Set 有分一枝脫毛乳霜及無刀剃刀一枝


究竟係點樣冇刀片設計呀?其實整個剃刀都以番膠做設計~
即使用手指左磨右磨都唔會整損,
大家要留意點解我推介它呢?
雖然剃刀係方便快捷,但係佢最多只係短暫性幫你脫毛~
而且脫一次之後d 毛毛會愈生愈粗,加上有機會一個毛孔生兩條出黎




脫毛乳霜既樽頭以番圓形設計可以幫助我地用緊既時候
可以單手使用既方便又快捷
乳霜就係以白色既膏庄,不過d 味就有d 唔好嗅
有dd似染髮劑咁既味道~我覺得




由於小妹腋下已經做緊Laser 脫毛,所以呢個產品小妹自家用唔到啦
不過我妹就話佢好想試,我就專登搵佢做一做半個Model ,
亦鑑於私隱,我就只好影了一張咁既照片比大家望望啦~
咁係使用前,大家需要厚塗於腋下/比堅尼位置,
或者點樣先知叫做夠呀? 其實只要你搽到d 膏遮哂d 毛毛就ok啦
經兩位妹妹用後...她們說是成功的,但係未必好似用剃刀咁乾淨
唔知係佢地用得唔成功呀,定係產品係咁就大家作定斷了!!!




第二寶當然要介紹一下,呢枝珍珠煥白™ 脱毛乳霜呢枝乳霜同腋下個枝有咩分別呢?分別在於它可以令脫毛後可以更白呢枝脫毛乳霜都可以用於腋下,四肢及比堅尼位置



比大家睇下呢盒珍珠煥白™ 脱毛乳霜入面有d 咩啦
包括
脱毛乳霜一枝
肌膚試紙一張,同埋刮匙一枝既




既然上次係百人教室試左(右手),咁冇理由只係一隻毛神神,一隻冇哂毛架嗎?
所以我一定會會整埋另1隻手既,既然係咁就一於試比大家睇下先啦
首先要睇下我一隻未做脫毛既毛手先xdd
請無視我隻上既瘀傷~係之前我跌親整到唔係比人打xdd



係需要脫毛既位置厚塗上脫毛乳霜,靜待3mins 



係等左3mins 之後就可以用番附設既刮匙去刮走d 乳霜
如果你
刮既第一下覺得d 毛毛都唔甩呢就可以反方向去刮
仲之刮完之後其實你就見唔到d 毛毛係手架啦~
最好就刮完之後用水沖一沖咁就冇個種刺痛感架啦~




睇下我脫完毛毛既效果啦~真係做完好滑滑架~
咁就唔怕比男友突然彈開,以為觸電啦xdd



咁既然脫完毛,或者唔多唔少都有點刺痛感覺的,
係呢個時候除左搽Lotton 之外,仲可以揀搽Veet 呢款
纖毛嫩滑乳液



咁呢枝跟平常既Lotton 有咩分別呢?
如果你有睇我上一篇文章其實一定知道呢枝Lotton 跟平常的有咩分別xd
分別就係小妹覺得佢真係好水潤唔同平常既Lotton 有點痴淋淋感
搽完係隻手上面你仲會見到我手上仲有一點點水澤感
呢枝乳液最大既用處就係可以減慢毛毛既生長~
一枝兩用既Lotton都幾夾我呢d師奶仔性格wor xdd



好啦好啦,我介紹左三款Veet 既產品,唔知你又有冇興趣想試下呢?
如果你有完完整整咁睇哂我成篇文章就應該知道我做左Veet Styler嗎

當然有好康物我一定會送比我既支持朋友仔既xdd
沒錯!!!我要送大禮啦,今次仲有九位不同既朋友可以得到呢
禮物就是..我剛剛介紹過的三款產品啦




參加方法好簡單,只有幾個步驟就可以有機會得到禮物架啦
不過先小人後君子!!
禮物係貨Size ,小妹今次唔會郵寄只限面交
參加既朋友要留意留意啦,要就小妹時間面交的
同埋我知仲有27位Veet Styler 都會送出禮物,
希望得左獎既朋友仔唔好咁貪心留番D 機會比其他人好嗎??
我真心希望送出比真心要的,OK?


好的.先講參加步驟
1)首先麻煩各位去我的iMore Blog 中留言,
【我想要xxxxx,因為xxxxxxxxxxxxx】同埋電郵,同埋FB Name
(網址:
http://www.imore.hk/blog/manman811/?p=29)


例子: 我想要無刀片脱毛乳霜,因為我想著背心唔洗海膽嚇親人咁小妹就會揀選我覺得你地最有創意,或者覺得你真係需要既朋友就會得到架啦
2)第二當然希望大家去一去呢個↓Page,幫幫手Like 一 Like Angel Law 既Post 

http://www.facebook.com/events/246580762147930/

3)係番小妹專頁既相片同我講番,你做哂以上既步驟就ok 啦!!

雖然好似有d 煩,但係希望大家幫幫手啦^^
因為今次活動又係要鬥Like 的,辛苦大家啦

最後當然要講明送禮幾時Cut 啦~~20/5 就會Cut 架啦
希望大家多多參與,先講左幾時有得拎禮物先!!

小妹25/5 暫定會出現係銅鑼灣及尖沙咀的
其他日子就再作決定囉,到時得獎朋友會收到小妹的電郵通知
感謝各位支持!!!!




留言

熱門文章