♬Let To Celebrate ❤ 齊來慶祝BOURJOIS 150周年 ♪゚

對於BOURJOIS ,唔知你認唔認識它呢?
小妹認識呢個品牌就係它家的烘焙三色眼影,
就是我姊妹給我試用後簡直一試愛上呢~~
加上它的指甲油也是各位女生的大愛之物嗎?

不知不覺原來BOURJOIS  已經開業了150年了,
為隆重其事呢件喜事,BOURJOIS 將會不斷推出一些優惠給各位支持者

假如你也像小妹一樣有Like 到它家的專頁,也許你會發現它家已經推出了優惠
原來唔講唔知,BOURJOIS  剛起家的時候,就是售賣防敏護理系列的,
係法國真係好有受歡迎架,所以今次優惠第一擊就是
以優惠價$48 蚊可以得到一枝沖涼液+止汗劑呢!!!
對呀!!!你沒看錯,真的是$48/set 呀,平均也是$24/枝~
平時你買一枝有消毒個隻都差唔多價一枝啦~~

不如講左咁耐,等小妹介紹下今次呢個優惠究竟有邊幾個配搭啦
首先先介紹一下沖涼液先既,有請一號佳麗
【鮮果美白淋浴露】
正如其名啦,鮮果嗎~今次呢款淋浴露足足運用左九款既不同既花及生果味道
分別有檸檬,西柚,玫瑰,橙汁,茉莉花,梨等等既產品
喜歡甜味既朋友可以考慮呢款淋浴露呀



當然仲有二號佳麗啦,今次要介紹既就係【巴黎花園沐浴露】
既然講得巴黎花園,當然第一時間想起一個花園~
百花盛放既既黎花園,將唔同既花種帶入呢枝淋浴露入面
包括有百合花,茉莉花以及紫羅蘭既花香~
除左整個身體都有花香之外,仲可以同時令身體充滿水份
肌膚就好似如絲一樣咁滑啦~~



之後我想介紹一下夏天必備既止汗劑,或多或少差不多每個女生
真係好怕突然間感覺自己腋下有一陣陣異味卦?
小妹自己就極之怕怕啦,加上我自己本身都係汗之人
止汗剷真係我必備之物呢~不過有陣時我揀止汗剷都有一定要既要求
最重要我怕怕好俗既味道,由其唔知個D 咩花香
我真係試過有次搭車嗅到一陣陣花香唔似花香,果味唔似果味~
香水又唔似,細問一下原來是某品牌的止汗剷
想起也真的想頭暈了,為什麼會揀選呢隻咁俗味的~

但係今次介紹BOURJOIS 就不會太俗卻有像香水的味道
而不像是日常用開的止汗剷呢^^
好啦,係時候介紹埋第三位佳麗啦,它就是【防敏48小時止汗剷】



有人或者會對SkinCare 會敏感,其實我地腋下都會有敏感既時候
所以BOURJOIS 就推出左呢款【防敏48小時止汗剷】獨創左防敏配方,不含刺激成份(如酒精等等)
可以止汗殺菌(因為你腋下味或多或少都係因為有細)
最重要係一噴即乾,咁就唔洗驚整Dirty 自己件衫
仲有陣陣木棉花香.適合鐘意較清味道既朋友

另外仲有呢款【無痕48小時乾爽止汗劑】如果你要日日著恤衫番工既女生,呢枝就一定岩你啦
因為有陣時D汗漬其實真係幾外眼架,由其黃色係恤衫腋下位真係好肉酸架嗎
所以你一定要買呢枝啦,因為咁樣你就唔洗再著白色衫啦
最重要又要白蘭花既淡香,咁就唔洗再搽多層香水啦^^




大家可能睇到我呢個位已經覺得好悶嗎
或者好有心機睇既你,或者會問er...介紹極都係得兩組?
唔係應該有四組咩???
其實今次係香港發售的好像
暫只有三款組合,(以我所知而已)
而小妹亦即將介紹最後一組呢
它們就是【海洋清新沐浴露】【防水72小時止汗劑】



好啦,就介紹最後一組介紹啦囉~
首先要介紹的就是充滿海洋味道的【海洋清新沐浴露】是以淺藍色樽身加以桃紅色樽蓋加以一點金色球
真係睇又覺得靚,用又覺得正XDD



每一款淋浴露都係有250ML,仲要每枝都係係法國生產架
阿妹話佢要做法蘭西公主XDD
今次【海洋清新沐浴露】以番淺藍色做主打~
由於想比大家覺得有清新感覺,所以今次會有帶點薄荷感覺
可以令肌膚擁有清新感覺,最岩香港既夏天
因為出一出街就一定又出汗又淋痴痴,所以用左呢枝沖涼液就成個醒哂啦
而家我番工前都用一用佢沖涼,咁就可以成個人清醒之如
仲可以令個人更Fresh 唔洗訓醒痴淋淋啦~



既然要清新,當然唔少得要一枝好用既止汗劑啦
今次既配搭就配上呢款【防水72小時止汗劑】咩係防水呀?今次我呢枝就跟海洋有關連的~
因為它們都係有清新感覺~防水意思就係即使你長時間係戶外
或者你出去做運動都唔會攪到成日汗啦



我喜歡它家按鈕設計,輕輕一按就可以噴出止汗劑
小妹覺得用上它比用香水更好,因為止汗劑可以制止汗味
但係如果用上香水反而令味道變得更臭=口=



其實止汗劑真係唔係單單搽腋下,有陣時心口位置背部等等都可以噴上
當然唔好太近地直接噴於肌膚上,咁樣好易受傷架~
另外記得每天也要用上沖涼液清洗曾噴上位置呢
因為止汗劑也有機會會令毛孔閉塞呢~



唔知你睇哂我介紹,又有心動邊一款系列岩你心水呢
如果小妹已經燒到你既話,就快D 去全線SaSa 揀選啦
因為兩枝套裝價都只係$48 ,同朋友Share 又得
買多幾Set 都抵啦,小妹都想買多一Set 巴黎系列呢~~

如果你地都有買左都話左我你地揀左咩wor 
同埋遲d 仲有有其他優惠架,到時再介紹比大家知道啦
或者想搶先知道它家既資料?可以到它的FB 專頁了解呢!!

http://www.facebook.com/BourjoisHongKong?fref=ts

希望你也喜歡小妹今次的介紹
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹




留言

熱門文章