想不到用燕窩做的精華,價錢不需要110元?

燕窩,從小時候聽上等親家講是有錢人的食物
(不知道誰是上等親家 的,你一定是九十後)
後來長大後,聽媽媽說女人唔補好易老架.....
再後來唔知邊個係度講,食得燕窩 多臉仔好滑架
但係....愈來愈大每個人也說燕窩 不能吃得多,其實會沒有效的....

燕窩 ,從小到大聽過它也是吃落肚亦是貴價的產品,我也有吃過
燕窩 但是只限於即食那些
常聽說女人廿五歲是一個界線...因為新陳代謝減慢了,毛孔也容易增大卻難以收埋
但係今日
燕窩 將唔會係一個有錢人可以用既產品,而就算係你係一個學生,
一個剛出來工作的OL 就連那些主婦們也可以買得起了
原因係屈臣氏推了一些開架價錢的燕窩淨白緊繳面部精華,
價錢也只需要$109蚊..是否好吸引呢?不過有陣時價錢平你會覺得唔好用
但係我試過好多價錢好貴~但係完全唔岩我用,所以別給價錢蒙騙你的理性...不如先睇我介紹先啦...

燕窩淨白緊繳面部精華既然講得係淨白同緊緻都係岩我呢D 就黎25既中女用架啦
因為一到25歲新陳代謝開始會減慢,又有美白又可以緊緻仲唔係我岩哂
但係講就講到咁勁秋~當然要望下佢有咩成份先得既...
佢地既成份包含有萃取自燕窩中的活性成分如燕窩酸、水溶性蛋白、氨基酸、多種維他命和礦物質、以及表皮生長因子(EGF),能促進肌膚自我調節,刺激肌膚細胞生長;融合具有深層保濕功效的雪蓮精華及提升肌膚彈力的六勝肽;有助改善暗啞倦肌,緊緻脆弱鬆弛肌膚,令肌膚持久透亮嫩白,細緻水盈,綻放自然純淨光華!



再加以金色既樽身帶點貴氣的感覺,即刻覺得自己係上等人呀




另外加上圓形泵口位,唔會因為倒出黎令到會有過多既份量,以自己以需要既份量就可以按番啦



一下既份量都唔少架其實,但係會有較重既蛋白香味,
唔知對於敏感肌既SIS 們會唔會有影響呢?
(小雞雞好似對呢個燕窩精華好有興趣係咁望住啵)
不過吸收力都幾高,按摩一下已經吸收哂....同埋都舒服



(小雞雞: 對呀,究竟係咩黎架...好似好香噴噴咁又好滑WOR ..係唔係食得架?)
小雞雞~呢個係燕窩精華唔食得架...係用黎查樣架,又可以美白仲可以緊緻架



當然要要試完係手要試番係面度先架.....當然要洗乾淨個面仔同埋查番個爽膚水啦,
之後就可以按三下精華,點於面部五點上~順時針按摩一下面部當按一會就會完全吸收哂架啦~



經過呢二星期試用後,我暫時覺得佢未必可以緊緻,因為我仲係好包包面呀陰公....
_佢質地方面很清爽不會有淋痴痴的感覺,呢個係對於我黎講夏天既必須要問題
不過產品既香氣好似有點過香,這是我認為的最大問題....因為我怕會令人引起敏感呢
樽身唔會太滑,容易拎住泵一泵~不過暫時效果就唔會話太明顯,
希望我打一打呢個持久戰...會成功啦




希望你們喜歡我今次的介紹,喜歡的話給我一個留言吧,你的留言是我打文的動力呢!
如果你覺得我打既文係有建設性亦有興趣會留意到我動態,也希望你給我一個Like!
AngelBaby。 In The Beauty World | 宣傳你的專頁
  
感謝各位收看~~











留言

熱門文章