我的懶人必備物。我的Neutrogena Hydro Boost Gel =]

在夏天你們想到d 咩?比堅尼?船P?雪糕?背心短褲?
但係對於我黎講係......我變黑妹,我要減肥,同埋我會周身痕XDD
或者年幾前~我係唔會諗住[我需要用防哂]
因為係我個認知入面,就係因為有D 人本身好易出斑所以要查防哂~
但係我都冇斑啦,洗咩查咁多野係面度?由其我呢D 唔到最後一刻先起身既麻煩友
我又唔會化妝番工~洗個面拿拿聲出門口咪得囉~~
唔知....睇緊既你,有冇一刻/或者曾經好似我呢個麻煩友咁諗呢?

但係有一次係一班女性朋友既飯局入面,有個朋友係度講,
"唉...今期用緊既防哂真係麻麻地好用呀,佢又唔爽仲要乾爭爭~"
先開始令我留意...防哂好重要,但係會好乾爭爭架啵~

年幾年我呢個死懶鬼先叫開始學人查防哂~我第一枝直到而家都係S 品牌既防哂
買既原因係因為好多Blogger ,朋友都話呢枝好好用,佢係清爽唔lup但係價錢貴
同埋我係冬天用個陣佢都會有d 乾呀,所以我無論冬夏天都好呀,
朝早哂防哂之前一定要查多個精華先,但係~處於冷氣房做野既我黎講
好多時~11點半左右我個面已經Feel 到開始乾爭爭
有個朋友話你唔好以為人地話一枝攪掂就可以先得架,都要查番Cream 架
但係我又覺得查咁多野係面度,我又覺得有d 立啵~(天音:你...你真係好鬼麻煩)
嘻~不過近期我遇到一枝新物,正正可以解決我既問題啵....
呢枝就係Neutrogena 最新既推出既防哂啦(天音: 咪又係防哂,點解決呀?)
因為呢枝係集防哂加保濕於一身既防哂
  

Neutrogena  既
Hydro Boost Gel SPF 30 PA++  

其實如果有用開
Neutrogena 系列既朋友都會知,其實
Hydro Boost 之前既保濕精華真係好到加零一,


因為我自己都真金百銀咁買左2枝係冬天用tim,今次呢款防哂Gel 呢就係正正係呢個系列啦,既然保濕精華都咁好用,
我相信呢枝防哂Gel 一樣咁好用,
不過講多無謂,試左先係最實際架嗎~係唔係先?
今次佢既設計跟平常的沒什麼大分別,有別於在它的Gel 是藍色的xdd

另外有SPF 30度++,仲有40ML 既份量~~我覺得每次泵約2-3下就可以查足成臉~~


再簡單介紹一下佢地既資料先~~

全新

Hydro Boost Gel SPF 30 PA++   ,首創於極輕盈保濕Gel,加入SPF 30,
「內保濕,外防矖」,締造夏日保濕最高境界。 「內保濕」:為肌底導入大量HA保濕精華,顯著提升水份400%,
並12小時持續漸進保濕,全日為肌膚refill水份。「外防矖」:SPF30 PA++防矖,有效隔離UVA & UVB,強化肌膚保濕屏障,鎖緊水份。或者你會講佢係係藍色既,會唔會有咩問題架?
其實經我查左3-4日左右~我唔覺得有咩問題,
起碼第一查左上面唔會有藍色既物料係面度
3泵既份量查係面度係會唔會覺得太少



最重要係吸收能力好快~唔洗30秒就吸收哂~你要趕住上妝既朋友就岩哂啦





不過一開頭都會Feel 到少少立,清爽度當然唔及S 牌子咁快乾~
但係我喜歡佢既保濕問題,因為佢都會乾~但係起碼到左Lunch 先會feel 到乾爭爭咁所以而家我係S用於朝早~而今次呢枝保濕加防哂就係Lunch 作補給之用其實有d 人會話SPF度愈高愈好,我都有問過BA
佢話SPF 度愈高係代表時間愈長,不過你好似我咁去到Lunch 會用爽膚水抹一抹
就記住要查番防哂~因為不論電腦同燈都會有紫外線架~~
各位sis 們~唔好比夏天令你不斷出斑搵一枝好用又唔貴既防哂唔難,去一去萬寧你就會搵到架啦xdd










留言

熱門文章