我要成為最美的太空小姐,尋找最帥的太空先生◕‿◕

其實我早前都有講過要跟太空人談戀愛,必須擁有一枝太空化妝品,
Benefit 就推出左呢款
Benefit Hello Flawless Oxygen Wow SPF25 PA+++ 
早前也曾取過Sample 作示範,可以看回我這篇♥ 與太空人談戀愛 ♥ 上太空都要最靚!!!!
今次有幸可以試用一次係岩自己膚色既粉底,不過有dd 唔開心啦
因為今次領取粉底時,BA 小姐只係單單望一望我,沒有把粉底試上面作比較...
就給我了我今次試用的顏色"Honey "啦,因為今次呢個系列入面有九隻色既,而我呢個顏色就去到第五隻深啦,顏色上帶點偏黃啦




先作介紹多一次這款粉底先,今次我是用貨Size 的Honey色,它的包裝是跟Sample 的一樣,也是擁有SPF25+++,
但係唯有不同的就是,它的樽口泵位更改了由橫而"餅"身的改了是圓形泵口的,
而樽身亦有Sample 的全膠樽更改為磨沙膠樽



當然要比大家睇下今次我覺得較深色既"Honey " 係咩tone 啦~雖然個名真係好好聽,但係好似偏深色咁>.<



唔講唔知,其實每一盒粉底入面佢都有送一小包既Bass 比你架,如果你去買個陣BA 唔比你都唔洗擔心啦!
而家準備開始成為太空小姐既時間啦.....準備好未?



上得太空當然要準備一下上太空前既要用既化妝品先得架~~
今次我會用上Sofina 既 Primacista Multi Cover Base UV .
仲有Benefit 既修毛孔bass用於T 字位,上次我蠢左用哂成面攪到我覺得勁厚勁難推 
原來係因為我用錯方法當然唔少得我地今次既主角 Benefit Hello Flawless Oxygen Wow SPF25 PA+++ 



先看看本身既我,防哂未查好,毛孔又粗大,個樣唔精神咁.....準備開始變變變身成為太空小姐啦xdd 



第一步,當然係要查上Bass 先得架,其實份量用左一小粒黃豆就可以架啦....



之後將Bass 查勻於係面部既五點啦,再慢慢將它們查勻就可以啦!!唔洗等佢乾架,因為佢查完都好清爽



之後再查上毛孔bass ,我集中查番係鼻至鼻翼位方向就ok 啦!!!因為佢本身都蠻厚架其實


攪掂打底問題我地開始主角啦~~由於佢冇油份,所以佢唔會令妝容浮妝~~
一泵既份量其實就夠架啦,因為太多就會好厚粉架啦,因為夏天溶妝會更快....


化好個妝啦,成個樣係唔係精神左好多呢?個樣都好似甜d 咁啵太空先生會唔會愛上我呢?


毛孔都可遮到唔少....唔錯唔錯~~岩哂我地毛孔達人-口-

冇理由單單咁樣就可以令太空先生愛上我架???所以都要化埋眼妝,胭脂同唇妝先得既~~
首先就攪攪隻眼先得既,一對眼冇神咁,人地望得你都唔會耐....
所以今次我除左眼線之外仲會加上Benefit以假亂真既捷毛液


我查捷毛液真係唔係好叻呀,但係你又睇唔睇得出邊個係查左邊個冇查到呢?
其實如果我有心機既時間我係唔會痴假眼捷毛架,想努力練下查捷毛液既技巧,我今次查左2次左右佢都做到捷毛加長效果



最後我今次冇用唇膏,我用上Kiehl's 既Lip Balm 桃紅色,我喜歡佢有防哂及有色仲有閃閃地咁既感覺,
簡簡單單咁快手又方便~最岩我呢d 懶到爆既人啦 



可以跟太空先生約會去囉~~~唔知你同他會唔會滿意我今次既妝容呢~我不是美眉,也亦不懂化妝,化得不好的話請指教~~
不過今次有得試貨Size 既粉底,不過我對於領取方面有的意見,不是我相信BA 的專業知識,但係其實可唔可以比機會我坐底試真一點?
如果單單一望就可以知道我用咩色的話,那不需要有Sample 試嗎?或者我今次領取是星期六,但係我覺得我不是這種色吧....希望會有人留意一下
怎樣也好,先感謝Benefit 給我一次試用機會,它家產品其實真的不錯,我想我有興趣再嘗試它家的胭脂!!!


也想說說以它家的產品,沒有補妝情況下,在這個夏天內,我七小時左右,妝容開始有點變,有點甩...但今次更改了使用問題
焗身的感覺也好似減少了..未知太空先生又認為怎樣呢??








留言

  1. 我也在用呢 :)
    用粉樸上粉更易推
    [版主回覆07/09/2012 00:20:27]對,呢個其實也不難推~遮暇度也不錯,
    但最不好的是持久度不算太好
    謝謝你的支持~~

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章