唔想做完運動後痴淋淋?.我要LSnP 幫幫手◕‿◕

近來我為左我黎緊會去影Pre-Wedding 好積極去做運動,但係唔知你地會唔會有一個好特別既問題
個問題就係我一出得好多汗既時候,我發覺我d 頭髮會好乾好旱完全唔知點解,即使明明前一晚係落哂護髮素都係一樣
一做完gym 出一身汗就會個頭髮好旱好乾既問題,當然因為我都有懶啦~我唔捨得去整頭髮,尾個part 都真係旱到爆炸啦

而今次我有機會去用一次真係專為運動後洗髮產品LSnP咁咪岩哂我???
呢款
LSnP 其實係由美國引入架, 加上佢地好重視頭髮於運動後的損害,為秀髮進行有效的護理
所以有陣時唔係只係得個樣要照顧,頭髮都要架~~~
今次我試用呢款係
豐盈亮澤洗髮及潤髮乳,以橙色包裝,清新夠Sharp 好岩夏天既顏色~~ 



以透明泵蓋既形式作為洗頭水既分別,另外樽口較大,出的份量也較多,不需要不斷再按按按嗎[
如果你是短髮者,可約按1-2 下
如果你是中長髮者,可約按2-3 下
如果你是到半腰既長髮者就請預4下左右啦.....
我也介紹一下呢一款
LSnP  洗髮產品既成份啦,佢地含有多種氨基酸加強蛋白質合成,迷迭香精華促進頭皮血液循環,
可以令髮絲持久豐盈亮澤。獨特豐盈配方配合透明質酸高度補濕功能,提升髮幹直徑及豐厚度,製造豐盈質感,同時防止養份流失。
另外質地方面係"令"面好似帶點閃粉咁,




當我拎呢枝咁特別既洗髮產品LSnP,妹妹第一時間話點解你有架.....
老實講我冇今次既試用,我對呢個牌子係完全唔認識~~但係妹妹話佢係網上都睇過有介紹佢既產品
佢好興奮話一定要試下先咁話wor...阿妹既然咁盛意拳拳,我冇理由咁推佢架~~~
所以今次試用產品都有埋妹妹份既:p 但係佢只係出賣頭髮不出賣樣子xdd



(Sorry 冇嚇親你嗎?我妹的頭髮又黑又長真係幾得似貞子=口=)



本身妹妹頭髮使用前頭髮較立較油,其他都唔係好大問題~~~佢唔似得我頭髮傷得太緊要了~~~
當佢洗完頭出黎,係睇得出未必更貼~但係會好鬆既感覺~
不過妹妹話佢冇按摩3mins 咁耐, 所以佢話係清爽左既,但係好水潤佢未必認同~~
但係佢比起其他洗頭水就真係冇快會出油~~抵讚!!!!
 



當然唔少得我既試用啦~我真係做完Gym 番屋企第一時間就係要洗頭,
因為個頭出哂油痴淋淋咁真係唔好受~ 由其而家夏天出汗真係勁多所以拿拿聲影左相之後就要去沖涼啦
 



本來呢真係有我出既出浴照~但係可惜我係相機影既相係完全唔見左~攪到好多相都唔見哂, 所以而家補影番洗完頭既相比大家對比下啦~~ 


洗完頭個人真係特別爽架~~~由其你個人痴淋淋真係咩都唔願做~~~~
 不過真係要提一提大家~平時我係極之唔鐘意吹頭架~不過有次我遇到個MUA 佢同我講
, 雖然吹頭係有機會傷頭髮,但係如果你成日Keep 住唔吹頭係對女性唔健康架~
因為我地女性總係會比較虛既,所以懶d 都記得要吹頭呀!!!!
 



總結:吹乾頭之後頭髮即時都軟哂~梳頭都唔洗忍住痛呀陰公不過我d 頭髮真係好旱呀真係要乖乖地聽話修一修頭髮
但係呢枝專為運動後既洗髮產品雖然唔係話真係好有特別效果,但係我覺得佢可以清爽同軟番哂~
 同埋出油既問題都會減少左~雖然冇好香既香味但係你一頭清爽既頭髮你都開心係咪先???







留言

熱門文章