♥ 愛上天然。環保的護膚品@ 愛上Eternal Concept ♥

在讀書時,我會考慮護膚品的價錢平唔平!
在剛出來工作的時候,我會考慮護膚品好唔好用!
在出來工作幾年後,我會考慮護膚品的名牌度
在現在,我對於護膚品會是否用於天然成份的

現今社會,各式各樣的護膚品愈出愈多,標明可以可以做什麼做什麼的真的不少
但係成功的有幾多?但係我聽得好多既就係用得多會出現問題既成份,
老實講冇一個人會想拎自己既面攪飛,所以我會想揀一番d 成份天然既產品...

今次比我有機會認識呢一間提供天然成份既公司Eternal Concept
仲有機會試一下它家的礦物水潤面部系列,就睇下佢係唔係真係成份有咁天然先? 
今次我試用既系列入面包括有礦物泥面部潔膚液,礦物輕柔去角質霜同埋薈潤膚啫喱 



第一步先潔面- 先用上
礦物泥面部潔膚液 做清潔
開頭我都以為礦物泥真係會係深色的仲係會係好杰身,但係當拎係實物個陣竟然係淺黃色架~
加上維他命C 同植物精華油~可以清除我係倉既多餘塵埃...



只要加上小小水就已經可以做出好多既泡泡~但係唔會帶有香味的,我估它是沒有香料在的



洗在面上泡泡不會好似電視廣告一樣的多,但係按摩落去也蠻滑~但係洗後帶點點乾乾的感覺,
或者因為我是混合偏乾的麻煩女生呢~~



當洗面後,每一星期總有二至三天需要乖乖的為自己的面部做一做磨沙/去角質/深層清潔的,
今次我會選用了
礦物輕柔去角質霜  ,可以幫面部去除角質死皮~~清除左D 垃圾後,皮膚吸收護膚品都會快D 啦




礦物輕柔去角質霜會以膏庄為主,在內中會有D 幼粒子幫助去除死皮 ,
只需要右圖多少少份量就足以整個面使用



只需要五分鐘時間就可以擁有清潔的皮膚...你不會不喜歡嗎?



當然唔少得最重要同埋最好用既
薈潤膚啫喱   ,點解我會咁講?因為佢一枝價錢但係多項使用,呢樣就已經抵哂啦~~
除左可以當面霜用之如,仲可以當哂太陽後使用,爆暗倉個陣可以防止再發啦,
仲可以舒緩比蚊咬完既地方!!!!
同埋我發覺得仲可以加DD 水當洗面架XDD



我仲有個好特別既用法,就係將佢放入雪櫃,當要查個陣先拎出黎,
面仔查左上去當然已經夠哂舒服啦
仲有DD 收毛孔tim 啵~同埋呢個夏天~我狂比蚊咬既日子,我無比敵都唔知回購左幾多枝
但係當夜晚我查左之後真係會減少我用手抓既時間!!!!!一物多用~堅抵讚~~~



其實礦物泥面部潔膚液短短一星左右已經給我完全使用完,由其我是在收工回家沖涼洗面時,真的特別清爽,雖然洗完面後會有帶點乾乾的感覺
但係呢種感覺好快就會消失,再加埋凍冰冰的薈潤膚啫喱就簡直係夏日既良伴,雖則Eternal Concept 唔係一間咩大公司,但係它家會係世界各地找尋一些優質的護膚材料提供比亞洲人使用,最令我喜歡既係,佢地唔會有咩華麗包裝,唔會有咩特別花款,但係就會使用環保物料去包裝這些護膚品,我也想我買產品是用於貨品的價值上而不是廣告中...我想是各位朋友們的心聲吧?
另外它家也會致力於環保方面,同時亦幫助弱勢社群,在香港你找到多少間這樣的護膚品嗎?或許有的,但真的不多!!!它們也有1個活動"一圓一願行動"但凡購買任何Eternal Concept的產品,他們都將會在每件售出的產品內撥捐HK$1到香港註冊慈善機構,去幫助社會中正處於弱勢的一群,讓他們能重見光明!?雖然$1不算多,但係每個盡一點心意我想這樣不難,要找一間天然成份的鋪頭不難,但要找一間有這麼愛心及有環保意識的店鋪就是這間嗎?

如果你對家的產品也有興趣歡迎到
香港銅鑼灣駱克道499號京都商業中心21樓B室, Causeway Bay, Hong Kong 參觀

另外亦可以到它的Facebook 專頁看看: https://www.facebook.com/ecfanpage

希望你們喜歡我今次的介紹,喜歡的話給我一個留言吧,你的留言是我打文的動力呢!
如果你覺得我打既文係有建設性亦有興趣會留意到我動態,也希望你給我一個Like!
AngelBaby。 In The Beauty World | 宣傳你的專頁
   

多謝收看~~~







留言

熱門文章