有冇諗過敷Mask 可以贏巨獎?B.liv 送你$19200 大禮

唔知你會幾耐會敷一次Mask? 老實講,我呢個又懶但係又要靚既麻煩鬼~
總買埋買埋都唔知有幾多既Mark ,咩品種都有d ~但係又會好懶咁唔去敷....不過當一個女仔有左目標佢會突然改變,由其係要去影相加上夏日油脂梗加多,d 毛孔愈攪愈大.....仲有d 黑頭仲要唔肯走,仲愈整愈多...
呢排真係好乖乖地做深層清潔,去角質敷Mask 但係好似情況無咩點改善Tim~~
不過我今次試左呢個沙龍級專業護膚品牌b.liv 最新推出既全新日本蠶絲面膜




未聽過
b.liv  ? 等小妹為你介紹一下呢間公司先~~其實佢係信美肌是施妮(Cellnique)旗下品牌之一,Cellnique 係早十年前已經靠沙龍醫事護膚產品起家架啦,
b.liv 既皇牌黑頭產品Off With Those Heads仲係不少女仕係夏天必搶之物Tim ~
不過我唔知點解覺得將來b.liv 會仲有今次我介紹既呢款Mask 

呢個新推出既日本蠶絲面膜 總共有六款咁多~~就可以將美白、補濕、對抗衰老 一次過解決多種肌膚問題

首先介紹呢一款美肌深泉 蠶絲面膜
既然講得係深泉既,當然係幫肌膚不斷不斷咁補水啦~仲可以改善皮膚流失水份既問題,唔係既話你補幾多幾多水都冇用,如果你塊面仲流水既話
所以佢既主要功效當然就係即時水化 + 持久保濕 ~仲有睇下我最著緊既成份先~~佢地包括有陽離子透明質酸,透明質酸,白茅精華,鈉 PCA

WOW .....
有我最愛最愛既 透明質酸 ~因為它是好補水水的XDD




















第二款我想介紹既就係b.liv feel no sluggish /時光逆流煥膚面膜
既然講得係時光逆流煥膚,當然係想我既肌膚係12歲個陣啦xdd不過想就咁諗~
不過可以Keep 番好自己既皮膚咪仲好?




而今次呢款Mask既成份就有蘋果細胞,輔酶Q10, 透明質酸(HA
佢最大既功效就係細胞回春+滋養+抗氧化啦~~


第三款要介紹既就係<轉瞬無痕多重功效面膜>

你或者會問咩係轉瞬無痕?開頭我望住個中文解釋都真係唔鬼明~

不過我睇番佢地既資料就明啦,其實呢個Mask係幫你將d唔好既野打走

好似細紋、色斑、暗啞、粗糙呢d問題,或者有人話有紋~我打針咪得囉


但係今次呢款Mask 既成份乙酰基六肽- 8係可以將肌膚變得好似雞蛋咁滑架~有斑同皮膚好暗啞咁點算呀?
唔洗驚~高濃度熊果苷配合L-抗壞血栓就攪掂啦~即使素顏都可以靚爆鏡啦~~


第四款既就係<時光迴轉滋養面膜>


~岩岩先介紹時光逆流,而家又介紹時光迴轉?


~主要功效真的差不多~但係成份完全係兩回事架~


佢主要係再生+弹滑提升+全日水潤


而成份就係魚子醬萃取物、複合海藻萃取物、海洋力量精萃


第五款就係<bright
is right /
煥白宣言提亮面膜>


唔洗我多講~當然就梗係美白Mask~仲可以同時保濕tim~美白同時保濕~
Good ~~最岩呢個夏天用呀~


而佢既成份就有天然黑珍珠、蠶絲蛋白、卡姆果萃取物


最後最後就當然要介紹下~ <舒敏修護舒緩面膜>


應該唔洗我多解釋吧?就係for 敏感肌既朋友使用啦~~而佢地既主要成份就有銀杏葉萃取物、海茴香癒合組織萃取物、甘草萃取物


講埋比你知~其實佢仲有消炎作用架~~


講完咁耐~你地都知我唔會只講唔試比大家望望架嗎~~~你估唔估到我打算用邊一款比大家睇下呢?
登登登登登登........我決定揀左< span="">
<bright is right /煥白宣言提亮面膜>  啦~
因為我黎緊就要飲我舊同事個餐啦~當然想以最靚既一面見下班同事啦~
所以希望美白一下同時保濕呀嗎~



呢款Mask 係紙質款,個人認為好似我呢d 粗魯人一大力少少就整爛左張Mask 啦不過係Mask 入面真係勁多精華~因為我一拎出黎佢就係咁滴滴滴~但係係袋入面就唔多覺有啦~
同埋個Mask 會以英文列明~希望佢會出番d 中文啦~因為我唔識睇xdd




係敷Mask 期間,我用左我個新玩具去做導入~~~



呢個Mask 同平時要敷個d 可能會長d 大約敷20-30mins 左右
不過收毛孔真係唔錯~再加上我做埋導入~皮膚都會彈下彈下~~咁正





睇完我既介紹唔知有冇興趣試下呢?只要你去Sa Sa 就有得買架啦~只需要$168就有7塊~
咁好既Mask 你唔會錯過卦~~仲有既係....而家b.liv 推出左個新活動~~
Mask 除了可以敷外,原來亦可以玩。b.liv 6 15 日至7 31 日期間舉辦名為Cash in your funky
video!
的短片製作比賽。只要選擇任何一款 b.liv Japan Silk Mask 的產品名稱,以創意搞怪的方式製作成一分鐘至分半鐘的有趣短片即可。短片可以是動畫、人物、動物、配音或任何具創意的形式進行。



-參與Cash in your funky
video!
短片製作比賽即有機會贏取巨獎,最高可獲現金獎USD 2500 b.liv產品總值USD220



-完成短片, 請上載到Youtube再連結到b.livFacebook Fans Page



-有關活動詳情, 登入b.liv Facebook 瀏覽更多比賽資料。



- Cash in your funky video! 參考片段請瀏覽:www.blivskin.com/funkyvideocontest



 





想贏巨獎就記得要參加啦~~~

希望你們喜歡我今次的介紹,喜歡的話給我一個留言吧,你的留言是我打文的動力呢!
如果你覺得我打既文係有建設性亦有興趣會留意到我動態,也希望你給我一個Like!
AngelBaby。 In The Beauty World | 宣傳你的專頁

    

多謝收看~~~










留言

熱門文章