輕易畫上內眼線?先來試試Kate 三眼仔啡色眼線筆

唔知你覺得一個妝容最重要係D 咩?粉底?胭脂?唇妝定抑或是眼妝呢?
對於我自己黎講,我最哂心機就係化眼妝方面,因為眼係靈魂之窗,
我想一個陌生人第一眼望你就係望你對眼,如果你當時既眼又冇神又唔精靈就冇用啦
所以對我黎講,化妝袋入面冇乜都得,最重要都係要有粉底,眼線筆/gel 同埋多用途唇膏

今次我想介紹一下呢枝Kate 三叉眼線筆,佢標榜係畫內眼線既,但係對於我呢d 唔識畫既人唔知又得唔得呢



唔知你對於
Kate 呢個品牌熟唔熟悉呢?我認識佢既時候係因為我朋友介紹我使用佢地既眼線Gel, 
後來我也有購買它的眼影,真的很不錯..今次我再次用它家的眼線筆未知效果如何呢?
今次我購買的那一種是標明" 填滿睫毛隙 簡單完成內眼線" "強調眼神 & 放大眼框"
對!我今次是因為它這標明令我有衝動購買的,加上買完回家後我也發現人氣Blogger 大佬B 也有介紹的呢....



加上Made In Japan 既原因,更加令我好心動,我地開始試下呢個眼線係唔係真係咁勁先
(個3點係唔係勁似阿芝個兩點xdd )



既然佢講得係三叉又係點三叉?個三點又係點解呢?
望下個圖唔知你又明唔明呢?佢指個三叉係因為佢有別於一般眼線筆以尖頭為主,
而今次這一次是以三點筆頭為主,可以在畫既同時,不斷填滿番睫毛隙既位置
今次我揀左一隻我從未擁有既眼線顏色啡色! 顏色方面一開頭有點水,但好快乾



當然要試一試上眼睇效果先得架
圖一係冇畫任何眼線在眼上,
圖二是單單畫左一隻,你估下我畫左邊一隻??
圖三中就係我畫哂兩隻眼啦.你又覺得有冇神左呢?



單單一隻,唔帶眼鏡,帶眼鏡既Look 都奉上~你又覺得今次呢個眼線效果係點呢?


當然唔少要睇下佢既防水程度如何先得架?
不過我呢點反而有點失望....佢一遇上強力水後就即時變淡...
如果你即畫即掂水仲會即刻冇哂Tim....落妝效果真係勁快又勁好

但係我唔想一次性既機會而抹殺左呢枝我認為唔錯既品牌,所以我今次番公司再畫多一次
或者我本身係唔係好勁油眼人亦加上今次我專登係查左d Bass 係眼蓋上面

我想如果我個日唔係勁大汗,喊過滴眼藥水,仲之唔會用有水既掂過隻眼~係唔會有事架,唔會點溶
始終我一整天也是在Office 內,持久度真係幾好既.....


不過自家認為或者佢作為內眼線係一枝好筆~但係對於我而言我覺得佢筆頭有點硬,
畫上去作眼線時不是那麼理想,出色效果也不如我理想,
今次試下這款Kate 的品牌也不知是我揀錯了,還是我不懂控制它吧
不過佢單單只係用啡色也可以令眼框是真的,但我覺得黑色會更好.....
今次時間上比較急速未能認真體驗暫時它的好,給我一點時間,我會學懂畫上內眼線的


希望你們喜歡我今次的介紹,喜歡的話給我一個留言吧,你的留言是我打文的動力呢!
如果你覺得我打既文係有建設性亦有興趣會留意到我動態,也希望你給我一個Like!
AngelBaby。 In The Beauty World | 宣傳你的專頁
  
感謝各位收看~~


留言

熱門文章