誓不做盛女♥ 先由全護李施德林漱口水開始=]

我記得曾經睇過人生教練Winnie 個Blog ,個陣佢仲係講緊盛女既,講番佢當時佢帶左一個參賽者去整形診所度,比醫生去決定佢需要做d 咩整形手術~ 以為佢要整眼整鼻加圓番個面?錯錯錯!!!! 個醫生第一時間同佢講,我見到你咁既牙,我真係唔會想識你囉 其實牙齒真係可以令到個樣有改變,或者你話可以"Gu" 牙呀,但係如果你d 牙係黃黃地既咁點算呀??? 其實小魔怪我唔太鐘意開口笑....因為有陣時我d 門牙就會出現1dd 黃牙漬,比人見到真係肉鬼酸呀!!! 但係我係唔食煙既人黎既所以我有既漬都源於我太愛飲茶類既產品.....由其是檸檬茶!!!! 我有陣時番工又會飲下咖啡提下神wor...所以時間愈長...令到口腔的唾液會形成黃色牙啦>.< 一路間有朋友叫我用牙粉,洗牙產品....其實我從來冇諗過我會唔會因為口腔存有細菌而令牙齒變黃既問題? 刷牙我想每個人最少點都會刷兩次,其實都有人話過其實最好係每次食完野後就要刷下牙既,但係你冇可能下下帶住枝牙刷架? 同埋有陣時如果你牙縫位真係衰d 講句....其實真係會好多垃圾係度架.... 因為我隻智慧齒係生左一半冇生到,所以有陣時會有d 殘渣係個隻牙縫個度架~~~不過我有計仔 <李施德林> 我想這個品牌大家也不會陌生,但係其實有幾多香港都市人真係每日也會上用它呢? 我第一個不會這樣做....因為曾經我家也經常性會買這個牌子的漱口水,但用的也只有我爸爸... 現在爸爸在澳門工作,家中也沒有人會使用此產品,所以之前有一枝黃色的漱口水欣然放左廁所封塵直至給我掉棄 點解我會唔用漱口水呢?原因就係佢真係好"那" 呀,當它在口中我想不需30秒,我只要10秒我就可以整個眼睛也是紅噹噹眼濕濕的 其實拍喊戲唔一定要用眼藥水....用漱口水都得架....次次我用左漱口水之後隻眼係又紅又眼濕濕咁架 今次呢款 <李施德林>係最新推出既系列,或者你都有睇過電視廣告講,你唔會樣樣都係做一半架嗎? 而這款"全護李施德林漱口水"其實有六大功效架~~佢地包括係1. 口腔細菌積聚 2. 牙垢膜 3.牙齦炎 4. 蛀牙 5. 牙石 6. 口氣 仲會針對六大口腔健康要點,令牙齒會全面強效護理~想唔想知係邊六點呀?? 。於30秒內有效殺滅99.9%引致口氣、牙垢膜及牙齦炎的口腔細菌 。減少牙垢膜達56%及減少牙齦炎達 。 含氟化納,實驗證明能強化牙齒,鞏固琺瑯質5,有效防止蛀牙 。含氯化鋅,實驗證明能有效防止牙石形成 。維持口氣清新長達12小時 等而家我教大家點樣用呢個"全護李施德林漱口水" 啦~~~ 當然第一步就係要刷牙啦,唔係點洗漱口水先得架~XDD 第二步就係倒漱口啦~有人會問其實幾多既份量先係20ML架? 其實我自己就以會倒入去個蓋度,倒滿佢就作呢個做作則! 最後就係倒入去個杯度用啦~~~ 最後就要將漱口水在口腔內30秒左右,係呢個時候我就會同時做拍爽膚水,精華,潤膚霜等等~ 之後就可以吐番D 漱口水出番黎啦,或者你話如果你覺得仲有好勁既漱口水味~記住千祈唔好溝水呀!!! 情願用口水不斷不斷吐到自己認為接受到既情況啦一個可以簡單但係可以令牙齒健康既產品你唔會唔用卦? 係呢兩個星期入面我認我唔會日日用,因為我真係覺得係口腔好拿好辛苦呀,但係慢慢用落左又唔同WOR... 好似開始冇咁拿tim ......口腔清新左,但係黃牙問題暫時未完全改善到~不過希望佢會慢慢咁幫我改善番黃牙問題~ 我都想做番一個成日笑既天使嗎?懂笑既女生係特別美架

留言

熱門文章