在這個炎夏我要零毛孔,我有BIOTHERM全新零瑕淨肌

夏天向來也是我大敵,多蚊多汗多油.....
雖然我是一個屬於夏天的獅子女生,卻真的很怕在這個夏天!!
我想或者有女生會跟我一樣很怕夏天的其中一個原因是因為面部出油的機率蠻高?
妝容好快就溶?即使唔化妝電話都好多油?我就出現呢個問題~但係用多面油紙多~
又有人同講會好大個毛孔啵咁點算呀?

不過比我遇到佢BIOTHERM全新零瑕淨肌系列,
或者你有睇開廣告的話也知道BIOTHERM 找了可愛教主" 楊丞琳" 當它家的代言人
我想沒有一個女生沒看過丞琳演的台劇嗎?我想她是第一個我喜歡的台灣女星,
因為我睇台劇只是會留意男角的

每個跟她拍過的男星,我也喜歡像小軍,傳一,小豬,大東
還有我最最最想要的杰修xdd (天音: 你是介紹產品還是說你喜歡的男星呢)
我很喜歡丞琳的肌膚,又白又滑簡直是零毛孔一樣,誰也想像她一樣擁有這樣的美肌嗎?

夏天我之前想會使用會控油的洗面產品或者護膚品,其實是控不到油還會不斷的出油...
之前總是不明為什麼會這樣?不是控油嗎?為什麼出油仲梗加勁呢?原來出油也有分好多種的~
而我自己的出油問題就是因為我皮膚缺水呢.因為底層沒有水份在滋潤,所以要出油來保護

之前的的知識沒現在的多,亂試的產品多得要很....皮膚差了卻沒有番轉頭,
我也想擁有跟妹妹的零毛孔呢
不過我還是會好好的試一下這個說可以零瑕淨肌的洗面產品
會唔會可以改善到我零肌的效果呢?



先來介紹一下它家今次推出的產品既主要成份先,
因為我發覺得而家好多姊妹們也會留意所有產品的成份,
或者先留意產品的成份會令自己更加揀選既,而今次呢個系列既產品最重要當然有他他藻L.DIGITATA,神奇藻類,礦物鋅ZINC,珍珠岩PERLITE及保濕因子AQUATORIL,
其實單單睇成份我覺得呢個成份係可以保濕之餘仲可以清爽地清潔皮膚



當然要睇下佢地既質地啦,水份較水亦好"希"~不過呢....如果大家真係要留意一下個包裝
因為我用左第一次之後,第二日再用個陣,個蓋變得痴淋淋~當一開蓋就出現左流水不斷的洗面gel....
或者是我今次既貨Size 問題啦,但係我都希望生產商要留意一下...



當然也要洗一洗給大家看看吧,只要加好少好少的水,
就可以有好多好多的泡泡出來,呢個效果我蠻喜歡



我最喜歡就是沖完涼先去洗面,究竟你又會鐘意沖涼先定洗完面先沖涼呢?



洗完面~當然要用番爽膚水同潤膚露啦~用埋同系列既產品就梗加成功啦:p



說真的,我真係蠻不喜歡試用版的toner....因為它們的口總是大大的,一倒就哂左好多-口-



仲有唔少得它家既潤膚霜,清爽而不油淋淋~不錯不錯的組合



雖然暫時我仍未做到可以零肌一樣,但係它家既控油產品做得不錯,
就是不會那個洗面會乾乾的,查左爽膚水依然係乾爭爭
而Cream 亦唔會太油太淋~查完佢仲可以即時查番防哂番工,
清爽度真係唔錯,已經產品不會太乾~
就連我呢個咁Dry 既人都岩~
各位油性朋友你地都可以試下佢地既產品咁就唔怕夏天成個油面走出街啦!



唔知你都有冇興趣試下佢地最新推出既產品呢?而家有個好好既機會就去玩game 啦
只要各位於25/6 以後去以下既網址參加
BIOTHERM 為大家準備既小遊戲~就可以拎到獎品架啦~
希望各位朋友們都可以擁有
零瑕淨肌 既肌膚啦~
www.biothermhk.com/purefectskin 













留言

熱門文章