用按摩膏來減肥得唔得架?想知~就入黎睇睇啦◕‿◕

係夏天邊一個女仔唔會走黎同你講,我要減肥我要廋....
我都係一樣,但係我要廋既目的已經唔同左啦,我要廋既原因唔係單單為左可以著背心著短褲
而係我要好努力咁做一個靚靚新娘子~為既係年尾可以廋到好Fit 咁去影婚沙相~
即使我知道婚沙相係可以PS 但係...老實講,你問任何一位將會影婚沙相既女仔有冇一個會同你講我唔洗減?
有既,就係個D 一早已經Fit 到爆炸既靚女們啦....可惜我係一個有129磅既胖女生呢
我仲要不斷狂折食~做哂Gym 先岩岩開始唔再係13x 既磅數...但係而家我隻腳又開始痛番...
又要暫停做Gym二星期休息休息,但係單單開始抖下呢幾日我都已經食左好多餐晚飯~
放題~焗飯~西多士~通通我之前唔敢食既野都食Q 哂....唉....

但係早前有機會試到法國No.1纖體瘦身專家ELANCYL全新推出Cellu Slim 7日3D塑身纖體精華,收到個陣真係好開心架~
七日啵~七日可以廋到啵~我唔貪心呀,你真係比我廋到1CM 我都開心呀~係唔係先?
唔單止係我咁諗呀,就連雞雞都係咁講~~~唔信?不如睇下佢同Kitty 既對話





小雞雞~你可唔可以唔好咁為食呀?呢枝野要黎查架!!!!!
(小雞雞: 沒有人跟我講過嗎....)
好啦~我係文中前面已講左呢枝係由法國既七日廋身精華~~係一枝係朝早用來按摩的精華膏



雖然佢係精華但係絕對係按摩膏~我想如果一枝想查哂我想減既地方,佢絕對唔夠用!!



再加上係一定一定要朝早起身個陣按摩,唔係你呢枝廋身精華就會冇用架啦~
最重要係要打圈黎按摩~~



經過十日既時間~~係有D 成績既~但係我唔敢包係唔係呢件產品都係Work 
因為始終我都有做緊Gym~~所以廋到係一個Good Luck 啦xd


雖然每個人都知,要廋當然要付出代價~但係你話係唔係可以單靠查按摩膏就一定減到呢?我真係唔敢寫包單
因為我覺得按摩膏係附助產品,點都要乖乖地做下運動先可以梗加成功,好似而家咁~我查足10日先係可以減到2CM
加上,佢需要每朝起身去做按摩,其實對於我呢D 唔到最後一刻先起身既麻煩鬼黎講真係唔多實際,同埋以打圈方式去按摩
真係好攰好攰好攰......好似我本身想三度地方去減...肚,手脾同大脾~但係最後我只係得手成功減到2CM,
所以我開始有點不想查的感覺,如果它也可以改到任何時間查的話,我應該會梗加努力的XDD






留言

  1. Pandora 香傭講法文2012年6月24日 下午1:15

    正^^ thanks for sharing
    [版主回覆06/25/2012 14:15:54]因為你見到我有法國呀XDD

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章