◕‿◕我要脫脫脫✿好想肌膚滑得像牛奶一樣=)(內含肉酸圖片)

我想每個女生也想擁有像BB 一樣的肌膚,正當每個人也集中保護自己既面仔,
會為手指查上指甲油或者好似我之前咁學人整Gel 甲,
當然係夏天期間都會有女生因為著涼鞋&拖鞋既時候會為腳甲查左甲油
但係.....發現有個問題存在

近來同班舊同事出黎食飯傾計,突然有個話題係傾女仔啵...
當然我呢D 一定八下係男仕點睇我地D 女仔架嗎XD
有個同事A 就話"我鐘意睇女仔隻腳,因為男人總對腳有情意結",
我地即刻話你好變態呀,之後大家嘻嘻哈哈說他過份等等
但係同事B 也幫口說他也喜歡望女仔既腳多過佢上圍...
因為睇腳就知呢個女仔會唔會好著重自己既皮膚,大家即刻冇出聲亦冇再講呢個Topic
當然係我地女仔立場就覺得這不成理由嗎,我不信邪要問問我親愛的男友!!

小魔怪: 親愛的,我問你呀,你係街度你會望女仔d 咩先架?
男友:  我沒有望女生的...
小魔怪: 跟我說實話吧,我應承你不會發癲好嗎?
男友: 真的?真是不會發癲?那我說啦...
小魔怪: 講啦...
男友: 我會睇佢樣再望佢隻腳....
小魔怪: 原因呢?
男友: 你個樣點靚都可以化妝化出黎,但係你腳呢d ,又多腳毛又粗,
最大問題係而家你地d 女仔咁鐘意著拖鞋,涼鞋...睇完就真係唔開胃囉
小魔怪: 點解咁講呀?
男友話: 有腳毛都算啦,但係你地d 腳爭位的死皮粗過你地既面皮呀撞鬼...有d 仲衰黑色既.....
小魔怪: 你之前同我講你唔望女仔.....xgtyy&hyu&......
男友跟我說完事實後,給我鬧足5分鐘也蠻可憐嗎xddd
但係就是他那天跟我的對話令我開始留意自己隻腳&腳爭位啦
之前去內地按摩也會去下死皮...
但係由於人仔愈黎愈貴既時候我也減少了上去內地去死皮了...
但是現在有機會在家自己去死皮啦,今次我有佢3D Baby Foot 足膜($179),
今次我既大幫手就係3D足膜同埋蘆薈深層滋潤護足霜




先來介紹一下今次呢個3D 足膜先,或Made In Japan 的也蠻受歡迎吧,
就連大家熟悉的樂天市場以及Cosme 它也可以得到第一位呢
真的估不到呢,係唔係真係咁勁秋呀?當然我也要看看是否咁好用先得架



這個盒中設計蠻不錯,不會另外加一張說明書給你講解怎去使用,
只係佢地係盒面加上說明,不過說明方面是以日文為主,
但係也有加上圖片~也比較清楚明白的
睇圖都係唔明?唔緊要....個盒背面有中文說解架,咁就唔會唔明佢點用啦?



而盒中有一包以錫紙袋裝住既腳套,開頭我係諗,究竟佢係精華一包之後腳套又一包呢?



講左咁耐,當然我要試下先得架...首先睇一睇我隻天殘腳先得架~
雖然表現睇落平平滑滑好似冇乜野咁,實際藏左唔少"浸"架

我可以拆開個迷團啦,其實係錫紙袋入面就係個3D 足膜啦,
不過Size 上男仔可能未必岩著,因為我係9" 腳都覺得岩岩好
如果是男仔有成42腳既,就真係差dd 啦,可能會好迫~~



拆動儀式準備開動,我地需要一把剪刀將腳套面剪開~~
(多謝妹妹為我不斷咁影影影xdd)

首先如圖一 , 先把腳套著上~
圖二,再把
3D 足膜窄緊,因為可以防止精華流出
圖三,可以用膠紙或者雙面痴實腳套
圖四,咁就可以坐係度等二小時啦~~



不過呢個3D 足膜就要等足兩小時啦,時間係耐d 仲好論盡
如果好似我咁一早沖好涼就立即做3D 足膜,
之後坐係度食飯睇電視打文都好~呢兩個鐘其實好快過架咋



呼....兩個鐘終於過啦,終於可以去洗腳啦
其實隻腳浸左兩粒鐘都唔會話"鄒"哂皮咁~成隻腳仲有好多好多精華係度~~



除完3D 足膜之後,記得記得要沖腳~~仲要拎番沖涼液洗一洗先呀!
不過最重要既係記得記得沖番個沖涼房xdd 唔係下一轉沖涼既親人會將你鬧死xdd
因為我都真係差d "線" 親....所以你真係要用呢個3D 足膜 /
其他同類產品,請記得清洗沖涼房呀!!



做完呢個3D 足膜即時即影一個腳既相比大家望望~~暫時真係只係腳指公出現少少甩皮情況....



經過三日,我突然摸摸下自己隻腳....好似...有D 怪怪地咁啵~
原來鞋爭開始好似有DD 甩皮啦...
原來三日己經甩皮甩得好恐怖,我阿妹幫我影相個陣,
佢話你唔係咁肉酸仲打算擺上網呀?無錯XDD 我真係有D 驚咁樣放上黎會嚇死人~
第時冇人黎睇我D 文呀



經過約六日左右好似甩到咁上下~冇其他廣告咁明顯,唔通我D 死皮唔係好多XDD


經過十二日後真係得番後爭位特別鞋烚烚,其他地方都好似滑左好多呀
最重要係D 龜裂都少左!!正呀~~



雖然而家我隻腳係有改善左,但係你唔可能整一整個
3D 足膜 就以為足夠先得架,做女人真係唔可以懶
所以我會再用
蘆薈深層滋潤護足霜 ($98/80g),因為
3D 足膜 可以改善死皮問題,但係仍然要保護同滋養既



蘆薈既可保濕又可以舒緩仲可以使細胞更生tim 呀!!質地方面好水但係絕對清爽~
只要單單圖中咁既份量真係可以足夠查到一隻腳架啦~
係夏天咁既時間查上呢個Cream 真係勁舒服呀!!!



一於唔講咁多,就試下比大家望望先~
查左上去腳上面再加上按摩令Cream 更加快吸收~即刻隻腳都可以變光管呀!!xdd



或者有人會講,車~我唔著涼鞋咪得囉,洗唔洗真係專登為左隻腳又要做腳膜又要查野~
當你幻想自己係女名星~你會要拍隻腳廣告但係你隻腳又厚浸又花~你都想當佢好好睇睇架嗎?
女生們~為了夏天為了自己,除左要廋身,扮靚~也別忘了你的美腿呀!!!
今次我為你介紹左呢款Baby Foot 3D 足膜 希望你會喜歡今次既介紹~~

希望你們喜歡我今次的介紹,喜歡的話給我一個留言吧,你的留言是我打文的動力呢!

如果你覺得我打既文係有建設性亦有興趣會留意到我動態,也希望你給我一個Like!
AngelBaby。 In The Beauty World | 宣傳你的專頁
   

留言

熱門文章