情迷藍色妝容。情迷GUERLAIN ECRIN 四色眼影.



藍色眼影,你想你家中總有一盒這樣的眼影嗎?
認真的我之前係唔完完全全唔查眼影架
因為第一次我覺得自己查左個陣時太手殘,
查完一撻撻咁,又或者好似比人打腫左隻眼咁...
不過早前跟左Jonathan 學了一些化妝技巧
,原來我查到一撻撻又或者眼腫問題唔係因為眼影唔岩我
而係我查錯位置~~所以要針對自己既錯處就應該改善~~

今次為大家介紹既係呢個
GUERLAIN ECRIN 四色眼影系列藍色版




個盒已經超級咁閃




呢一款四色眼影除左主打"藍色" 
另外仲有作眼線之用既黑色,作打底既白色閃粉,
另外唔少得它的附助淺藍色啦



只需要一下就可以就出色,白色底仲好閃閃呢~好靚呀!!!


盒中仲有一枝兩頭化妝棒~一面尖頭一面平頭~
但係我自己咩冇咩點用,因為我鐘意用手指~易控制d 


而家就等我用呢個靚眼影,用五分鐘輕易影一個靚眼妝....


首先在眼蓋上查上白色眼影,範圍約我相中左右size


在於雙眼皮位內查深藍色用主打!


再用淺藍色查上眼蓋上混合埋主打藍色,再可以用黑色眼影做眼線~或者用番自己眼線啦


最後比大家睇下查左眼影後同冇查既分別,
當我試左呢個妝就覺得,眼妝黎講,眼線重要但係靚既眼影都好重要呢


當日我就係急急忙咁樣化左個妝去大澳啦本身呢張相係比男友偷影架
不過亦係唯一一張可以睇到我個眼妝既色~真係足足Keep 到一日又唔會甩粉~


只需要$490 買一盒有四色既眼影,最重要係唔甩粉又易上色wor,
藍色既眼影不嬲都大路,如果想再有春天氣色~
都可以揀佢地同系列既粉紅色架~一樣咁靚~
唔知你又愛唔愛我呢盒眼影呢^^

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^











留言

  1. Son Cheung 正 義2012年3月31日 清晨6:29

    ♥ ~ 祂 要 祝 福 關 懷 您 們 ~ ♥

    回覆刪除
  2. 朋友我可唔可以搵你教我化妝!? = =
    [版主回覆04/09/2012 22:01:57]唔好話教XDD 我都唔係化得好叻架咋~~

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章