゚・ღ 再接再勵 ❤ 免費的Apple Box 來到第四期啦◕‿◕

仲記唔記得小妹早前曾介紹給大家的好康之物?
就是不需付出一蚊一毫就可以得6-7款不同產品嗎?
仲有不是樣樣都係Sample 仲會有一款貨Size 的產品嗎?
心動嗎?很想要嗎???

好的,今次我化成魔鬼,再介紹多一盒就是它們的第四期呢!!!
今期就更加吸引呢!!真的不得不讚為什麼它們咁【闊佬】XD
去到第四期的七月號,也是著名插畫師Billie Ng 設計的最後一期了
小妹很可惜地獨欠它的第二期>.< 不太爽!!!


在看今次小妹的Box 內有什麼既同時,不如又睇下今次第四期會有什麼呢
今次足足有十二款的不同產品會隨機抽取每人一定會擁有盒中的六款產品呢
有點像抽福袋的感覺,但係呢個是盒子而且還可當櫃桶用呢1!!
究竟小妹會有邊六款產品?快d 睇落去啦!!!


好了小妹今次的Box 是得到了C,D,E,F,G,J,K及L的
好似....多了兩款的,唔知係唔係同品牌也是當一款吧XD


好的,首先要介紹的The BodyShop中的有機營膚幼滑精華素30ml
你沒看錯,我也沒打錯是真的是30ml 貨Size 的呢!!
如想了解它更多的質地,請到上篇文章收看


再來介紹的就是Minerals Aromatics
Minerals Body Lotion 60ml
Minerals Aromatics 係一個以色列品牌,
以100%純天然的死海礦物成份為主要的成份


而質地方面亦很滑,味道亦很清香!!!
最重要係當我有濕彥問題時候,挖到隻腳都損咁濟
點知一搽左即刻唔痕wor,呢枝Body Lotion 好似有d料到起碼叫舒緩左先啦:p         


再介紹的就係SVELTY燒倍纖當中的体の極緻 (3日份量)


係每一盒入面都會有三日既份量,帶去旅行又ok 
即使放係手袋又唔會唔記得左食~~
咁每一次就只需要食四粒,其實一包入面就有4粒
唔洗太刻意記底自己要食幾多粒啦:p
咁不如係食之前當然要睇下究竟食左咩成份落肚先得架
主要成分包括以下:       
木立蘆薈 : 最高藥用功效的蘆薈品種,增強腸胃及臟腑功能,天然的通便及排毒成分。
活性乳酸菌EC12 : 每克含3 兆個乳酸菌,比乳酪多出3000 倍!
有效清除體內的毒素,快速達到纖體效果。
Pro-fiber : 從天然酒粕中提煉的蛋白質。
強化消化系統,有效阻隔吸收油份,令你時刻保持玲瓏曲線!
日本前胡 : 倚日本沖繩沿岸生長,含有豐富的鈣、鐵、鎂及多酚。
增強腸胃健康,為腸壁建立一道保護牆。


再介紹的就是ETUDE House 的CC Cream 及BB Cream啦
今次小妹卻試了沒有影相=口=
只可以說它不算是適合小妹的肌膚吧


再來就是我的美麗日記最近新推出的Mask 
我的是花椰菜面膜呢!!!


去到最後要介紹的就是敏感肌專家LA ROCHE-POSAY 
今次Applebox 中亦送上BB Cream SPF50 PPD18 及 
全效啞緻清爽防曬乳 SPF50+ PPD31


今次小妹就揀選了全效啞緻清爽防曬乳 SPF50+ PPD31來作分享
今次呢枝防曬會以橙色包裝的,而且有SPF 50 度完全適合夏天使用
而且呢款防曬特別較適合油性肌係炎夏使用,其獨特控油配方能有效平衡油脂分泌,
亦適合於妝前使用,每日助您保護肌膚免受UV侵害!


不過小妹就唔太喜歡呢款質地,因為實在不算太易推
但係敏感肌的朋友絕對可以嘗試一下唷!!!!!


好啦,介紹好今次的Box 了,大家係唔係都想擁有一個呢?
你們也可以有機會啦,因為明天(24/7)開始!!
只要登記成為gooodapple.com 的蘋家成員,
登記領取下一期的試用,便有機會擁有精美的apple box
記得跟朋友一起分享這份喜悅喔~ ^^
gooodapple 官網http://test.gooodapple.com
gooodapple facebook pagehttps://www.facebook.com/gooodapple 


除了那一個Apple Box 外,小妹決定再多送一盒SVELTY燒倍纖(3日份量)
給我的讀者,只要你有興趣只要你話我知
"點解你會想要它呢?" 
我就會寄去到你府上,名額一位唷!!!
快D 參加啦!!!大家齊齊廋住過Summer 吧!!!!!!

如果你也想回顧我的第三期Apple Box? 快d 按番我睇下啦

希望你地都喜歡我今次既介紹!!!
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**


想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk
















留言

熱門文章