唔洗再左格又格價啦.。♥゚因為Expedia.com一定幫你格到最抵◕‿◕v

一搭入七月,是學生們最喜歡的假期
也是一班從事教育事業的朋友的悠長假期!!!
看到我身邊的朋友不斷跟我說去那兒旅遊真的看得我心癢癢呢

我想去旅行沒有人不喜歡,我想除了假期之外
其實沒有人不想找到一個最平最抵的Package 去玩的嗎
我也真的試過曾經拎了4000蚊去曼谷,住的是三星級酒店
仲要係11月去唷!!!當告訴朋友我的價錢任誰也是說我比人搵笨呢!!!

不過而家我唔會再做水魚啦,因為我認識到一個網站
是全球最大型的網上旅遊公司---Expedia.com(智遊天下網)
終於正式登陸香港啦!!!!

早前小妹有幸出席Expedia.com香港網站啟動活動,讓小妹了解一下呢個
已經在全球三十個地方創立了本地的網上旅遊網站
究竟呢個網站有咩咁特別又有咩咁好呀?
好在它在網站上公開承諾各位顧客,係顧客於網站訂購了任何Pacage 後
30天內任何地方找到比定會更平話,網站除了承諾會給回差額外
仲會額外會送出$500 Coupon比番你下次旅行時用回
咁既承諾,老實說?小妹未曾見過呢!!

而今次亦請來了Expedia亞洲區行政總裁陳凱霖 Kathleen Tan
為我地講解一下今次她為什麼會創立呢個網站
亦為什麼敢落一個咁既咁既承諾等等
當然少不了今次活動最重要既一幕~
就是主持今次網站啟動儀式啦!!!
當啟動網站儀式後,大會為我們準備了一個很有活力的跳舞活動
各位舞者穿上代表Expedia.com的黃色,拉著貼上Expedia.com 的行李箱
配合輕快的音樂跳了一個很有動感的Dance 的給我們收看呢
最後當然也是跟總裁小姐Kathieen 合照一番啦
經過一場跳舞Show 後就輪到最令我們一班Blogger最興奮的活動啦
因為有一木台既Blogger 朋友將會得旅遊禮券的呀!!

雖然最後小妹的那一木台朋友沒有得到任何獎品
但亦在此恭喜其他朋友們得到黃色旅行箱.旅遊禮券
亦在此恭喜小安得到去布吉的來回機票呢!!!
唔知你有冇一刻衝動立刻想出走呢?
為慶祝Expedia智遊天下網香港區網站啟動, 現在所有登記Expedia.com.hk 的
e-newsletter, 在預訂下一次旅程即享5%折扣.  
Expedia的夏日優惠覆蓋了香港的熱門旅遊地點, 
曼谷, 台北, 東京, 新加坡, 首爾及更多, 更多….

而在7月內經由expedia.com.hk訂購旅遊項目的客人
將有機會得到行程價格的99%回贈折扣優惠券, 
在7月一連4星期每星期抽出一位幸運兒, 99%回贈折扣優惠券
可在下次訂購旅程時使用.  即是幸運兒只需付出1%價錢就能去旅行了! 

咁抵咁既優惠~~你應該唔會錯過嗎?
快d 去睇下有冇你喜歡既酒店啦!!!!

希望你們也喜歡小妹今次既介紹,
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦


◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk

留言

熱門文章