我的廋身大計Mission 2 去水腫產品❤ 【SVELTY燒倍纖】腿の極緻 及 体の極緻

在剛剛的那一篇文章,我介紹了兩款控制食欲的藥品及茶品
今次就介紹兩款既可去水腫的又可排毒的藥品啦

今次呢篇文章我將會長話短說不用詳細再介紹
【SVELTY燒倍纖】既資料啦,我就直接來介紹這兩款藥品啦
腿の極緻】,体の極緻】

首先要介紹的當然就是腿の極緻】
$168/60粒 (約一個月份量)
它們的主成分:
草木犀 : 天然通淋巴及促進血液循環草藥。 
海藻精華 : 防止鹽份於體內囤積 。 
85種野生草藥精華 : 配合各種草藥消除水腫。

睇完我講既成份我想我不用多說嗎?當然就是可以令你身體減少鹽份在身體上
上次我介紹的排水茶也曾說過多餘既鹽份其實就會令身體出現水腫問題架啦

咁今次就唔洗食咁多啦呢隻,只係需要每天吃上兩粒就可以了!!!
亦有小小的草藥味道,又不算難入口的~

輪到要介紹最後一款~是可以幫助身體排毒的產品
一定要我最需要的一種!!!!
它就是........体の極緻】HK$228/56粒裝(兩星期份量)

係每一盒入面都會有三日既份量,帶去旅行又ok 
即使放係手袋又唔會唔記得左食~~
咁每一次就只需要食四粒,其實一包入面就有4粒
唔洗太刻意記底自己要食幾多粒啦:p

咁不如係食之前當然要睇下究竟食左咩成份落肚先得架
主要成分包括以下:       
木立蘆薈 : 最高藥用功效的蘆薈品種,增強腸胃及臟腑功能,天然的通便及排毒成分。
活性乳酸菌EC12 : 每克含3 兆個乳酸菌,比乳酪多出3000 倍!
有效清除體內的毒素,快速達到纖體效果。
Pro-fiber : 從天然酒粕中提煉的蛋白質。
強化消化系統,有效阻隔吸收油份,令你時刻保持玲瓏曲線!
日本前胡 : 倚日本沖繩沿岸生長,含有豐富的鈣、鐵、鎂及多酚。
增強腸胃健康,為腸壁建立一道保護牆。

今次我呢篇文章或多或少會有一點點多字少圖,但係說真的!!
係呢四款入面暫時的確未能令我可以減到磅
因為我可以今天廋了3磅,明天又肥番~
要肥也不會一天的嗎?另外多數也狂去廁所之後就會廋了一點點

我想除左去水腫那款之外,我其他三款也會需要不斷去廁所
肚子也有不斷地蠕動的感覺,幸好就沒有半夜肚痛醒
唔係我怕我媽會把我殺掉xd 因為我每次腸胃炎也煩著媽媽睡不到呢xd
由於今次體驗期真的不算太多,所以希望我體驗哂所有廋身產品後
我會重新才吃多一次再睇睇效果!!

如果問我如果會回購那一款的話,我想我是會買回茶包那一款
因為它是最方便也是我認為最好飲的~
因為一次過吃12粒藥真的不算是好事
真係老實講我咁大個人....都未試過需要一次過食12粒藥咁多

不過除了肚痛及狂去廁所外,我想沒有太多既副作用
起碼沒有心跳加速,狂出汗的反應~
對於經期有冇問題的呢,由於我在食用期間暫未到所以我未能說明
不過身邊的朋友都好像....有少少問題會出現
大家也要留意一點呢個問題呢~

上一篇回顧:

我的廋身大計Mission 1 ❤ 初試SVELTY燒倍纖控餐の極緻 及 体の極緻茶



SEELTY 專頁: 


希望你們也喜歡小妹今次既介紹,
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk






留言

熱門文章