【穿搭】假如我是一個小秘書.。☆ 我會是怎麼樣?

我想每一個人也曾在作文中,作上呢個題目......【我的志願】
小妹當年每次有呢d 題目都會有不同既答案
護士小姐,律師,老師....仲有秘書小姐xdd


唔知大家會唔會笑一笑小妹呢個志願,其實我想做上秘書小姐也是因為
覺得秘書穿的衣服很好看的,又可以穿上高跟鞋,每天穿上美美的裙子
當然......到我而家出黎做野都一段時間
就明白秘書小姐不是咁易做的xd 我也是當回我的那個小文員算了

既然我不能在工作上擔任了秘書一職,就在穿衣上幻想自己成為秘書一員啦xd
在我心目中,秘書就是穿上白色的上衣加上窄身的黑色半折裙
而今次我這一件連身裙也配合了我心目中的秘書小姐設計

以上身是白色的雪仿料,下身配以黃色花花的設計
整條裙子也是很滑的,如果真的要問我是什麼物料
小妹真的答不出來呢!!
我司的秘書小姐也會常用上平版電腦我當然也學一學她的呢XD
今次呢條裙有個好好既地方就係明明是背心款式
卻有一點像有袖的設計,咁就可以唔洗擔心有麒麟手有出黎嚇死人嗎
很多美女也擔心其實黃色會很難穿上呢?
好似小妹的,即使是肥妹仔也可以穿上黃色
最重要都要穿上設計,好似我的腰很粗就真的真的別挑戰束腰的裙子
沒錯,你是一定穿得起!!但係你會穿得很奇怪
小妹也嘗不少了,所以真的別挑戰呢
或者大家話我的腳很粗,穿上短裙會否更自暴其短呢?
如果常看我Blog 文的朋友也曾看過我的粗腳嗎
除了攝影的技巧,有陣時穿上高跟鞋就可以令隻腿看得會修長一點的唷!
另外穿上較大U領的衣服,露上鎖骨其實也會令你整個人也會廋了一點點唷
也可以加上一些鎖骨的頸鏈也可以加重鎖骨的感覺呢!
不如來解構一下我今次的裙子吧!!
今次的裙子其實可以自由配搭穿上腰位或不加上去的
而在U領位置的雪紡就像一塊荷葉的設計,除了可以以背心上陣
但係佢又可以遮到個手臂WOR ,最重要我喜歡它可以露鎖骨即時廋哂XDD
而裙子的下擺款是以花花的設計,說真的在今年之前的時間
我會覺得穿花花在身上,別玩吧!!! 是媽媽級才會穿上嗎
但係今年它卻是最興的設計,原來只要設計適宜就好好睇架啦
如果你覺得d 裙好似有d 短但係著上Legging 又好似好奇怪的嗎
可以考慮一下穿上隱形絲襪或者紋身絲襪
而今次小妹就穿上了呢一款的絲襪,個人認為它真的很隱形
我司D 同事真係以為點解我好地地紋左D 野係腳到XDD
今次是小妹的第二次穿搭,亦是我今年夏天的第二種色彩
就是白黃加花花既配搭,未知大家喜不喜歡呢?
其實我早前也是很怕穿黃色的,穿花花的
但係今年小妹就是想挑戰一下嗎
其實只要穿得對的衣服就不用怕穿得不好看的!!

其實小妹也屬於大碼Size 的人仕,對於買衫方面
我而家真係極少會上網買衫,因為已經撞了太多次板了
所以我多數會揀一些可以試的鋪頭,即使冇得試都會揀上一些
拍左自己身上,衣服既腰位係最好岩岩或者有鬆就應該是岩身的

希望大家也會喜歡我今次的穿搭,雖然唔係好完善亦唔係很完美
但係我會努力改善一下的穿搭文,有意見請提出唷!!!

特別嗚謝:
把我拍得超美超廋的曚曚小姐!!!
我們將會有一個合作文呢,記得唔好錯過唷!!!


裙---Doux Princess(好似有藍色的款式)
絲襪-6IXTY 8IGHT


我的穿搭文第一集----Cyber Pink Dress + 橙色袋子

。★在夏日盛放你的光芒 ❤ 誰說肥妹只可穿上黑白灰 。★。






希望你們也喜歡小妹今次既介紹,
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk



















留言

熱門文章