♬ 我的夏日大愛之物 ❤Bourjois Rouge Edition Shine ♪゚

係夏天,就是可以把平時你唔敢放係身上的色彩可以完全擺在身上!!
近來Bourjois 也因為它們150周年既大計劃!!!
推出了一連出的優惠及活動送比各大Fans 們~

而在今天的夏天它們推了一個新系列的指甲油及唇膏!!!
完全非常配合夏天可以有鮮艷的色彩呢~~
今次它們就共出四個色系,共八枝唇膏及四款的指甲油
而今次推出的唇膏亦是延續上年Rouge Edition Lipstick 的新唇膏系列.

而今次小妹就好有幸~我可以率先收到了今年
最新推出的Rouge Edition Shine系列既其中兩款既唇膏

而點解今次Bourjois 會係150周年入面推出咁多枝既唇色呢?
主要原是係因為今時今日,
彩妝產品不只是單單可以幫忙改善面色問題之外
其實亦是時裝既一種呢,因為我可能今天穿上較Sharp 的衣服
就可以搽上橙色的唇膏~
如果今天你穿上了一件白色的衣服,就可以搽上紅色的唇膏
咁就可以突顯你的美美唇色~
今次呢個系列並有八款不同的色系,每天換上一色也可以
又可以令人對你每天也有新鮮感呢~~

而小妹也可以運用呢兩款新色打造兩個不同的Look 
首先我想介紹的就是簡簡單單上班精華唇Look~
今次我先想運用上呢枝較自然較淡色的唇色
它就是綠色系列的Shine 026 色#Beige democrochic
在樽身以鏡面的設計,配以EditionShine 字眼
在樽底位置亦有唇膏的顏色,咁就可以清楚望到
又唔洗驚買左自己唔鐘意既色番屋企啦
而今次呢個系列當中既成份加入有滋潤度極高的Mango butter, 
Rouge Edition Shine擁有10小時的持久柔潤度,
而銀色珠光帶來了珍珠般的光澤~~
再來介紹一個去約會也可以,去聚會也可以
而顏色方面也會較鮮艷一點點的唇色
其實也只是深少少的粉紅色來的xdd
它是Shine 024 的#Rose Xoxo
而今次整個系列的唇色也會是以斜角形設計
除了可以配合我們的唇形去搽之外
亦唔會因為在塗搽既時候在壓力太大而有機會令折斷
係試係咀仔之前不如先睇下兩個色系會有d 咩唔同先啦
在圖中可以清楚看到兩款的色系是有一點分別的
在#026 的較淡色的,可以作為裸妝的重點唇妝之一
而在#024 中會較為桃紅一點,可作甜美的妝容
好了!!!!來個試上色的唇色了~
因為小妹近來真係忙到癲左,但係唔關私事而係公事
所以沒有時間來個全妝給大家看看了~~~
首先來個裸妝唇色#026 Beige democrochic
在看相,可以清楚看到小妹的唇是明顯搽上它後,
唇紋不見了,而唇色上亦有光澤而很滋潤呢!!
因為我不喜歡搽唇膏是因為不喜歡它們會痴淋淋及張住張住的感覺嗎!!
而它很近我們的唇色的,喜歡自然的朋友們~可以值得一試唷!!!

好了,輪到我要示範一下呢枝近日在我手袋中不會離開的唇色~
是手袋不是化妝袋,在我手袋中最常有的不是鎖匙而是眼線筆及它xdd
我喜歡呢款#024是因為它能打造我是甜美型嗎xdd

而今次的唇色會有一點桃紅,著色點也會明顯少少的
我家媽媽也問我會唔會有一枝不喜歡的xdd
我跟媽說....我買枝比你把啦xd

今次小妹介紹了兩款不同色系的新品給你,唔知又有冇一款你也會心動的呢?
而你又喜歡小妹那一款的唇色?
究竟你認為#26 岩我呀?

定係甜美型的色系最岩小妹呢?記得要跟我說呀!!!!

其實除左小妹手上既兩款仲有其餘六款可供選購呢
小妹對今次呢個系列係極之滿意及喜歡,
除了它們的包裝很精美之外,而潤澤度及光澤度也很棒呢!!
不過近來天氣太熱,將它擺左陰涼的地方會較耐用一點
因為我擺在手袋中的時候,也好像出現有少少溶的情況

而它們價錢上亦很親民,唇膏每枝$198/3g枝而甲油也是$79/枝的
大家可以到專櫃去試色亦可配搭自己喜歡的甲油顏色呢
希望你們也們找到自己的唇色吧^^

特別要跟大家說一下,今次呢個系列其中四枝會有珍珠涼白效果
如果你特別鐘意呢一種系列的,可以揀選我今次既兩枝外
仲有#20珊瑚色及#27淡粉紅色

喜歡的快去附近的專櫃選購囉!!!
或者想搶先知道它家既資料?可以到它的FB 專頁了解呢!!


希望你們也喜歡小妹今次既介紹,
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦



◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk




















留言

熱門文章