。★ 跟藝術家漫遊 ❤ Summer in Montmartre Collection 。★。

近來的在雜誌上都看到Model 們的妝容是以顏色鮮艷,Sharp 爆的妝容
配合這個熱辣辣的Summer !!!
不過近日我反而想遊走浪漫的法國,因為我想去到一個藝術氣色很濃的地方
呢個地方就是法國巴黎的第十八區的蒙馬特Montmartre
呢個地方絕對是藝術家既天堂,點解我會咁講?
因為曾有很多著名的畫家在此畫畫維生,
例如畢加索、高更等等,因此吸引了很多以畫畫維生的人到訪

好的,今日小妹當然不是想介紹旅遊地點啦,
而係想介紹一下Bourjois 最近以Montmartre 為主打的最新彩妝
分別有Record Liner Waterproof 的三款不同色系列
#14 Kai Boheme卡其色,#11 Noir Boyish黑色#13 Violet Preppy紫色

Jumbo Stick Lipstick 的四款不同色系
包括#01 Red Sunise 
#02Fuchsia Libre 
#03 Oange Punch 
#04 Peach On The Beach


而今次小妹想分享的就是Record Liner Waterproof- #14 Kai Boheme卡其色
Jumbo Stick Lipstick - #04 Peach On The Beach


好的,首先要介紹的是#14 Kai Boheme卡其色
說真的當初一收到呢枝眼線筆,心諗究竟點搽呀?
眼線筆多數都係黑色,啡色~亦都曾經用過藍色既
不過呢隻卡其色會唔會好難控制架?


係想知究竟佢隻色會點既同時,不如等小妹拆解一下呢枝Record Liner係點架啦
首先我真的要讚它的確很的式的,小小的一枝放係化妝袋亦不阻礙
係呢枝Record Liner 內含一枝小形的眼線筆
及以膏庄設計的綠色Gel


在開頭試的時候也許會有一點點的淡綠色完全又唔覺眼
咁點搽呀?其實只要用力少少,用筆頭壓一下就可以令色更出的,
當然由於它是膏庄的,在它未乾的時候可以在它blend開
咁就可以做眼影啦,當然你亦可以亦當佢係眼線的

而小妹今次就一於試左係個眼位比大家睇睇,估唔到竟然出黎絕對唔會好怪

小妹由於實在太懶又一次沒有化全妝,今次只係試一下當眼線既效果比大家望望先

原來呢款墨綠的眼影搽左雙眼上絕對不會怪,只會跟黑色的效果是一樣的

因為都可以令雙眼有神之如但係又唔會覺得奇怪囉啵,你地又覺得係唔係呢?

最重要的就是它乾後亦有防水配方,所以即使大汗也好,冷氣機滴水也好

眼影/眼線亦會不會太脫色,因為我也有試過XDD


再要介紹的就是以蠟筆庄的Jumbo Stick Lipstick - 
#04 Peach On The Beach


呢枝除左係唇筆來之如,其實它亦有SPF 15架
而它亦是有防水配方的,即使在吃東西的時候也不會令咀仔的唇色容易甩哂
今次呢枝唇筆亦是係意大利製造的,大家也可以放心唷!!


或者有朋友會對蠟筆庄的唇筆絕對反感,因為小妹也曾試過類近的產品
是乾到起紋的,仲要好大陣蠟筆味呢,
但係今次呢款不乾之如仲蠻滑的,輕輕搽上亦很上色的,
而且亦帶一點光澤感的,顏色方面亦是自然的效果
不會太搶的顏色唷,大家也可以放心使用


塗在雙唇上會有粉紅的雙唇,近日發現太紅/粉紅的唇膏是不岩小妹的
反而粉橙系列的唇膏產品卻很岩小妹使用
(請無視的我的豆豆,是因為夜訓的問題-口-)


來個全相,唇色是跟唇筆是一樣的唷:p 
跟它們早前的唇膏是一樣精彩,由於小妹不算是白白的女生
太粉紅或太紅的唇膏會顯得我有點血盆大口,上次試用了曚曚的3CE 唇彩
那張相真的有點嚇人,今次呢枝Peach 色也蠻襯我的唷:p


最後來一張大頭,唔知帶左眼鏡大家有否看到我的綠色眼線呢?
咀仔也變得是溫柔的雙唇唷:p(自戀狂)
有陣時唔想化妝又想樣子精神一點,也可以跟我有一個嘗試
用上呢枝#14 Kai Boheme卡其色 
加上#04 Peach On The Beach
簡簡單單的一個小妝容,番工又得放工又唔想化全妝又得:P 


今次以蒙馬特為主題既彩妝系列,唔知你會唔會有興趣呢?
今次我喜出望外的是它家的眼線Gel 因為它除左可以做到眼線同眼影
最重要係而家呢個夏天,我想你幾唔怕熱點都出汗
但係今次呢款Gel 係可以防水的,油就沒有試清楚
最重要它是可以做Smoking Eye,呢個Summer 仲唔可以正到爆!!

如果你問我今次呢個Jumbo Stick Lipstick 個我早前介紹的
Rouge Edition Shine 邊款會較好用d 呢?
我覺得兩者各有各好處的,當然要睇你想要d 啦
光澤感兩款都有的,如果對於容易搽的我認為是Rouge Edition Shine 
如果冇咁痴淋淋感既就係今次介紹的那一款
著色度兩者都有的,所以如果你要我推介一款的
我真的介紹不了,因為兩款也實在太好了
如果你講擺係手袋邊個方便d 就唇膏既
但係如果論順滑度就是唇筆較好一點
不過由於三款都唔同色,我就大把時間呢日搽呢枝個日搽個枝啦:p

而呢兩產品既價錢就分別係:

Record Liner $138

Jumbo Stick $128

歡迎到BOURJOIS門市查詢:
大埔超級城Zone B 215號舖專門店+NAIL Tel :24099438 營業時間:12:00 – 21:00
旺角朗豪坊西武L1專櫃+NAIL Tel :22691814/22691825 營業時間:11:00 – 23:00
屯門時代廣場北翼3樓千色Citistore專櫃 Tel : 26131048 營業時間:10:30 – 22:00
鑽石山荷里活廣場2樓299B號舗+NAIL Tel : 2509 3688 營業時間:11:00 – 22:00
銅鑼灣希慎道1號903室 Tel : 2882 7268 
營業時間:星期一至六 11:00 – 20:00 逢星期日及公眾假期休息

仲有提大家一下,它家而家係22-28/7 係朗豪坊L1 有做推廣
想買我介紹既兩款既彩妝產品?快D 襯放工去睇下有冇岩心水啦?

如果想回顧我之前有關BOURJOIS既產品資料,快D 按我下面既Link 參觀
有關Rouge Edition Shine 唇膏系列

止汗劑及沖涼液

想知更多BOURJOIS 的產品更新?快d 去它們的專頁睇下啦



希望你地都喜歡我今次既介紹!!!
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk















留言

熱門文章