保濕。定妝。清新.。♥゚冷氣地方必備的玫瑰噴霧◕‿◕

我想在Office 工作的女生們,大家的工作位置也總有一枝半枝的噴霧嗎?
由於長期於冷氣地方,肌膚的水份總是慢慢的流失,
所以我地話點解一到Lunch 就覺得滿面油光呢?除左你本身係油性肌外
其實我地會Lunch 前後會咁油淋淋其實都係因為缺少水份
所以肌膚就會以油份去平衡我地既肌膚:p
或者大家都話洗咩你講呀,我都知啦....
咁就不如等小妹介紹一下究竟....
我既工作木台上面曾有過什麼既噴霧呢

我第一枝擁有的就是粉紅色蓋的礦泉水......沒錯它真的是水
保濕的效果沒有的,如果我噴完它唔抹仲會乾上加乾-口-
所以好快就比我打入冷宮,有時用它也是我太眼訓但係又唔想整到成面濕哂既時候
噴一噴令個人醒一醒咁,都叫有d 用處既xdd

第二枝是C 字頭的品牌,它的確令我妝容會貼一點
不過它的噴咀也蠻大衝力,所以如果太近的話也會蠻痛的
加上價錢也不算便宜,所以沒有再回購了~~

第三枝就是V 字頭的噴霧...一句都可以說我也是覺得它是水來的-口-

今次小妹就再試第四枝的噴霧啦,要介紹的就是有機天然的Nuxe
今次它們推出了第一枝玫瑰花瓣清新保濕噴霧($232/100ml)


咁今次呢枝玫瑰噴霧主要用上了大馬士革玫瑰花水
當然亦有其他花香既配合,差不多共有六款花呢
而今次呢枝都有三重修護既作用:滋潤,舒緩,柔軟肌膚

而今次呢款噴霧亦有配合了三個不同既功效
包括舒緩以軟化功能(以大馬士甲玫瑰花瓣 及尿囊素)
保濕功效(植物性甘油及玻尿酸)
最重要既當然就係定妝功效啦(主要係玻尿酸利用噴霧在肌膚上形上薄膜)

而每枝約有100ml ,而每枝都係係法國製造架
而該噴霧以膠蓋形式,但係它在近噴的時候其實完全唔成霧庄
只會出現一個小水滴Only 架咋,不過真係好香:p


小妹經過多次測試後xd我發覺係要隔15-20cm 既相隔既距離
咁就可以清楚噴到係面仔度囉,最重要係噴完係面仔唔會覺得乾之如
仲好爽tim 呀,平時可能d 噴霧要再抹一抹面先唔會唔會乾


今次呢枝噴霧小妹就覺得價錢方面係比較偏貴,但係我覺得佢定妝效果真的算OK
因為平時我係呢D 天氣出親街,化左妝的話就一定好快會溶哂
但係噴左之後唔係話一定唔溶,唔溶都呃你啦真係
不過D 胭脂呀,粉底就冇甩得咁勁,加上我覺得用上它黎換妝/補妝都不錯

順帶一提,其實呢枝噴霧已經做過皮膚測試是適合敏感肌使用架
加上它亦因為為敏感肌而設,所以絕對不含過敏原既原料成份
所以敏感肌既朋友,你地都唔洗擔心你地用左會敏感啦

而家有左呢枝可以令你清爽。定妝。保濕既噴霧
加上佢比較輕身同細枝方便擺係手袋隨時幫忙補妝啦:p

早前我也曾試用過它家的 植物鮮奶輕盈乳液
亦可以按回回顧唷:p

希望你地都喜歡我今次既介紹!!!
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦


◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk






















留言

熱門文章