零食。香水。廋身.。♥゚究竟三者會有什麼關係呢?◕‿◕

零食,我想我身邊的OL 朋友們,櫃桶內總有有一包半包的小零食嗎
但係當我們長期在坐的人仕,其實都已經好易會有下身肥胖
再加上食埋零食就真係....會肥上加肥囉!!

但係真心講呀,邊有人喜歡去做運動的?
不是想有完美的身形穿上美美的比堅尼?
我想沒有太多人會好有動力去做運動!!
加上在香港,不斷OT 身心也夠疲累了....仲有心機可以去做運動嗎?
說真的,小妹不是為我的大日子,我一定沒有呢個心機去做Gym

在早前小妹也曾在一些美容網站知道,近來某品牌推出了一枝減肥香水
我當時就諗係真唔係呀?香水都可以減肥?咁咪可以香住廋?

咁究竟呢枝香水係唔係咁神奇?係唔係真係廋到身?
就等小妹而家為大家拆解一下啦!!!

呢枝廋身香水是由模特兒Joyce Musy創立的法國護膚品牌VELD’S
推出了它們聲稱全球第一枝的減肥香水PRENDS MOI 


今次呢枝減肥香水絕對沒有精美的樽身設計,只有以銀色的圓柱形設計
加以黑色的Logo及金色邊的模式,不說它是香水
也許其他會以為是爽膚水吧xdd


咁究竟呢枝減肥香水又點解可以咁勁?可以噴住廋呢?
由於本身香水帶淡淡的花香,能刺激快樂感官,
香氣輕盈而持久,適合任何年齡女士。
結合美容神經學及嗅覺治療法,Prends Moi能減輕吃零食的衝動,
更可有效加速燃燒脂肪,有效發揮纖體功效

而當中香水既成份就係包括Betaproline
一經接觸皮膚表層,即能刺激皮膚釋放ß-胺多酚,
這種人體天然「快樂信息」經神經細胞發送至大腦後能激發快樂感覺,
從而舒緩壓力,直接減輕進食零食的衝動。
另外,香水蘊含咖啡因、左旋肉酸等活性瘦身複合物,
配合輕柔按摩,能與Betaphroline產生機械作用,
激活體內關鍵酶,加速脂肪燃燒。


另外樽身設計雖然以銀色,但係其實當你一打斜地看
其實它是可以隱約地看到香水的使用程度
呢個設計也有鬼馬之處唷!!!


香水味道分別以前調,中調,後調的
前調: 以佛手柑,柑橘,柚子味為首
中調:茉莉,依蘭與丁香 
後調:廣藿香,紅檀香,香華,白麝香
而香水本身是沒有什麼顏色的,只有陣陣的果香味


使用既方法:
十萬個簡單只要你將你手上既香水暫時轉換為而家呢枝減肥香水
每天早上微微地噴上衣服上,當然你亦可以噴在平時你噴香水的位置啦
雖然品牌建議可以多次使用,但係小妹就唔太建議噴得太多
始終每個人接受香水既程度也不相同,始終你可能喜歡濃一點
但係身邊的人同公眾未必接受的,你也不想有人給你一個【老卑】的眼神嗎?

咁另外仲有一個方法既,就係夜晚專用~但係我覺得堅好哂野>w<
因為佢話可以運用香水搽係你認為脂肪較多的地方
輕輕地按摩達到廋身效果
不過我自己真係勁唔捨得咁搽xd雖然我成晚都好香~
Keep 到朝早tim 我成張床都仲好香噴噴~

另外都可以提一提大家,呢枝香水係你好想食零食就可以噴一噴啦
因為香水既香味也可以令味覺有點遲鈍,所以令你減少食欲既感覺


用左大約10日左右,雖然唔係真係日日使用~
因為有d 唔太習慣日日去噴香水xd所以廋唔廋到就未必睇到
但係你話係唔係真係令到你唔食零食呢?
對於小妹而家係唔算成日掂小食既又唔太特別的
或者始終減少吃小食的味覺需要時間的,所以就.....效果未能睇到

不過唔睇功效,單睇香水既味道的確亦蠻得小妹既歡心
因為小妹就會喜歡一些較甜有點花香的香水
而呢款就真的可以完全岩哂我心水,加上夠哂大枝~
用多DD 都唔會太心痛,起碼我都捨得比下媽媽拎黎噴下啦XD 

咁最終係唔係噴住廋?等我真的把呢枝香用乾乾再給大家一個終極報告吧:p



希望你地都喜歡我今次既介紹!!!
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk





















留言

熱門文章