【率先試】有壓力點解決?只要用上Kiehl's抗壓紓緩保濕乳液就OK 啦!

【香港人有壓力!】呢句說話我想大家也不會不記得嗎?
早前有巴士阿叔,而我在出街的時候有時也遇上不少自言自語的人仕
即使大家可能也會遇上這些人,但係其實我想在都市的每位也會擁有壓力的呢

以小妹為例,我本身是一位OL~
每天也會有特定的工作需要完成,但係有時真的做不切的
又怕在第二日會比人責怪,又怕經理會話我點解做得咁慢
到了Blogger 的工作,有時又怕過了限期帶唔切文比PR
又怕成日出試用文,怕大家不喜歡看

有時為了趕文可能夜訓,樣子也會有一點倦容
但係有無神神爆左幾粒暗倉出黎,有時又突然面仔出現紅腫
你或者以為是你夜訓?食熱氣的東西?
但係其實有冇諗過有機會是因為壓力所致呢?

冇諗過會因為壓力問題?又點可以解決呢個問題?
今日小妹就帶大家上去Kiehl's 既課室同大家上一堂抗壓力既課啦


係話比大家知道究竟有咩產品可以幫助大家抗壓力既時候
不如我地來一個小測試先,咁大家就望望下圖的問題先
***1.你是否有壓力?
2.你認為壓力對皮膚有影響嗎?
3.你的皮膚會否Keep 住泛紅,膚色暗啞不均,缺水及疲倦呢?
如果你三題都有的話就即係代表你好大壓力啦?

如果你話唔知係唔係呢?唔緊要,可以望下下面的三幅圖
專註一點望清楚它們三幅圖是否有轉動呢?
 如有的話你証明你本身是有壓力的唷!!!

(圖片來源:Nancy Ho Blog's)

咁真係有又點算呀?又有咩可以幫手呢?
其實小妹對於有抗壓呢?我就會去做Gym 既
一出汗個人就會放鬆呢個係我既減壓方式
不過如果大家話我好大壓力但係我連訓教都冇時間既話
絕對唔緊要,因為Kiehl's 新推出左呢款抗壓紓緩保濕乳液就可以幫到你啦


呢枝面霜究竟可以點用呢?幾時用呢?
其實真係好簡單,於早晚係洗完面同搽左爽膚水同精華之後就可以架啦
不過想效果會好一點的話就可以當作面霜使用
咁每日用兩次就可以了!!


而份量就可以好似圖中咁就夠,不過小妹的瞼係絕對唔夠的=口=
質地方面都幾笠,不過吸收也算快所以都可以的接受的


好啦,試完呢枝乳液以為我地就上完堂?
其實Kiehl's 應該驚我地唔夠壓力xdd 要我地整個救生圈出黎!!!
首先請導師教我地點可以泵出條波波出黎,而個份量係幾多等等


係完全唔敢亦唔識既情況下,我偷雞叫左助手幫我整左個圈圈~
總叫完成左第一步啦~~開始我既第一次囉!


當然我唔可以再假手於人啦,驚都要學下試下整起碼叫到試過嗎


都總叫成功左啦我呢個救生圈xdd
既然完成左個咁大壓力既活動就可以番屋企試一下呢枝乳液啦
係唔係真係Work 成咁既先


呢枝抗壓紓緩保濕乳液約有75ml左右
以小樽的設計,亦有個泵口設計


而每枝乳液亦設有一個安全蓋,可以令空氣不會影響產品質數
每枝乳液都係係USA 度製造架,所以絕對安心啦
而份量就睇你按到幾多出黎而出既xd
所以我而家用既時候都會一次泵多幾下


使用上約十日左右,你說有冇什麼特別效果呢?
小妹就真係暫時睇唔出,始終太快有效果都會驚啦真係
所以可能真係要用哂後再同大家講下個效果係點樣啦


雖然今次Kiehl's 呢枝乳液雖然以幫助改善肌膚因壓力問題引致既問題
因為產品採用高效成分甘露糖 (Mannose) 及法國薔薇 (Rosa Gallica),
有助應付及減低肌膚面對壓力時產生嘅顯著徵狀,

包括極度乾燥、紅腫、疲倦、暗啞等問題。
不過有陣時可能唔關肌膚問題時候就可以用上其他既方式啦
正如小妹而言,我有壓力就頭痛到完全要休息或者做下運動都可以架

如果想肌膚同身心都可以有助減壓的話,就可以有時候的時間郁一郁
當然不少得要一定要使用上Kiehl's  最新推出既產品啦
希望大家都可以Keep 住靚靚不要比壓力影響到你的肌膚唷:p

想了解更多今次介紹既產品資料?可以去到Kiehl'S 既專頁:

另外也有產品既資料都可以去以下參考

如果你想體驗一下今次介紹既質地,也可以到它家既專門店試下的:P

希望你地都喜歡我今次既介紹!!!
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk

















留言

熱門文章