【小茶聚】美肌の誌讓我肌膚白滑Level UP❤。誰說炎夏一定會黑的◕‿◕

係夏天,大家都會想同陽光玩遊戲~
但係又同時好驚曬到d 肌膚又乾又黑啵咁可以點算呢?
我想係時候要搵搵D Mask 黎幫幫手先得啦!!!

係早前小妹有幸出席了【美肌之誌】
全新升級版經典面膜系列‧白滑Level Up 發佈會
有機會了解今次新級版會有咩改變之如,
仲可以去了解一下係台灣好多人讚好既新推出CC Cream
今次請來有DJ 超B 做今次的MC 唷
(念念碎: 人地的確有一半原因是因為他而來呢XDD)
原來當常常在收音機收聽他的節目,想不到原來他也蠻帥的嗎!!!
好有一個白馬王子的感覺唷(轉圈圈....)
好像離了題嗎xd 其實今次既產品發佈會主要也是要介紹一下今次
【美肌之誌】全部經典系列Mask也升級了呢!!
但係今次既主題是白滑Level Up都一於介紹一下
以橙色包裝的【淨白補水面膜】
大家或者都不斷看到一個很像林依辰的在【美肌之誌】的廣告上
其實她不是林依辰,但係她是一個很似她的自拍女皇黃詩思(Jancy)
她亦是今次【美肌之誌】最新的代言人呢!!
係活動上Jancy 指她有常用美肌的產品呢,
在剛剛她才從馬來西亞Relax 回來,真的一點也看不出呢?
難道她係個d 曬極都唔黑既女生?如果是對的話小妹會極之Dislike 她呢xdd

原來Jancy 指她在旅行期間每天都會敷上【淨白補水面膜】
難怪可以Keep 住肌膚又白又滑啦!!
另外她又指佢都會將袋入面既精華放係雪櫃留待第二朝化妝的時候
先搽上面再化妝,咁樣個妝都會貼d 架~~
(天音:其實小妹也常咁做xd 不過不是化妝前只是當朝早用精華)

待Jancy 跟我們分享了她的護膚心得之後,就請來化妝師Ricky Kazaf 
教授我地點樣可以化一個近來蠻大熱的裸妝呢!!

或者大家也覺得他很熟面口的嗎?其實他是多數幫男生化妝的化妝師呢
常常也看到他在Youtube 出現的唷!!!
而今次他亦介紹我們可以先使用上它家的櫻花Q彈肌潔顏泡沫慕斯先洗面先既
點解要介紹它呢?主要原因係呢枝洗面泡泡係有補濕成份的唷!!
之後就可以運用上【淨白補水面膜】敷在面前約10-15mins 
而今次升級版既Mask 入面會有一張(里)紙,呢張紙係唔會將面膜內的精華吸走的
所以大家也可以在面膜上得到源源的精華外,當然其他的也是在包裝袋內
所以別咁快掉走包裝袋子呢!!!
而面膜設計亦很適合我們香港的女生呢!
可以完全貼面包住整個面部~咁就唔洗左剪又剪左拉右拉啦
Ricky就教我地敷完Mask 除左可以以按摩手法令面部精華吸收之外
其實仲可以用雙手輕壓我們既肌膚,讓手部既溫度幫助吸收既

敷完Mask 當然要開始化個裸妝啦,咁既然講得裸妝當然要係自然得黎
你又唔覺得我化左妝咁就成功啦!!
咁Ricky 就教我地運用【美肌】新推出的CC Cream 去化啦

或者大家都會問/認為,CC Cream 係咪即係BB Cream 既升級版
其實兩款產品係兩種不同類形的,
CC Cream  是可以幫助調整膚色.亦會較為水潤的
但係BB Cream 是幫助遮暇的產品

咁今次Ricky 就教我地會運用上CC Cream 去化呢個裸妝
呢個裸妝好簡單,只需要CC Cream  ,一枝眼線筆一枝眉筆就可以啦
連胭脂都可以唔洗搽因為它已經可以令你肌膚白裡透紅啦嗎xdd
係示範完化妝既技巧之後~就請來創作歌手若琪Takki 小姐
同我地分享一下用左CC Cream 既心得tim 
原來她也認為今次美肌CC Cream 很透薄同時亦令肌膚不會有焗身的感覺
既然睇完聽完幾位對於護膚既心得,就開始去做Cup Cake 啦!!
係整之前不如睇下今次會有什麼配料比我地既整~
其實今次也有師父教授我們點控制既xd
但係由於我坐既位置太遠了,就不等師父的教學自己來囉
今次的Cup Cake 是由一塊朱朱力Mask 作為底層,
而蛋糕就是藍莓的來唷~而今次小妹就反傳統
把Cup Cake 弄成一個面的樣子~~你喜歡我這個金髮女生嗎?
完成了Cup Cake的活動後,小妹就吃回大會準備給我們的下午茶呢!!
也是跟回大會的主題是橙色呢!!!
那杯好像芒果的飲品及三件不同的甜點~~很棒很好吃呢!!!!!!
最後我這個小粉絲當然不會錯過跟超B 合照一張嗎!!!
真係很羨慕為什麼這個男生可以皮膚好成咁架
難怪他的超B 扮靚D 我成日聽你XD
今次既活動文就分享到咁多,我下篇我會介紹一下今次
主打的升級版【淨白補水面膜】
當然它家的CC Cream 啦,究竟佢地係小妹面前會有咩效果?
當然不要錯過我的新介紹呢!!!!

如果對於【美肌之誌】的產品有任何問題,興趣的朋友,
可以到以下的地方詢問及查詢^^


小妹曾經也使用過美肌其他的產品呢!!!想回顧?快d 睇下啦




希望你們也喜歡小妹今次既介紹,
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk

留言

熱門文章