♬ 不要讓肌膚再吸收化學品 ❤ 要用就用上有機營膚幼滑精華素♪゚

其實今時今日,我想大家用的Skincare 除了需要好用,有效之餘
也會尋找一些有機天然成份的產品
而小妹也是一樣的唷,近年真的試盡很多Line 的產品
(雖然很多的仍沒有試過xdd)
什麼有機的,天然的,貴價的什麼的也有
但係我仍是追求一些天然有機卻價錢較便宜的產品

The Body Shop 我想不需我多作介紹,呢個品牌是小妹在讀書時期一個很想用的品牌呢
而我小妹在做第一份PT 得到的人工也是購買它家的洗面產品呢!!

其實The BodyShop 近年發展的產品都會以天然有機為主,
而今次小妹想介紹的就是Nutriganics™ 天然有機營膚系列
當中既有機營膚幼滑精華素


今次呢個系列更取得ECOCERT歐盟有機認證, 
代表系列產品蘊含超過95%天然成份及10%或以上的有機成份!
 而產品包裝更使用了FSC 認證可循環再用物料, 貫徹品牌環保信念, 
於改善肌膚同時亦能保護生態環境喔!!  
真係護膚同時都可以環保~一舉兩得啵真係~

產品以超過 98% 源自天然有機成份, 
而34%的有機成份來自認證的有機農場 

功效:
有機巴西棕櫚樹油 - 多用途護膚油,令肌膚柔軟及預防乾燥。
購自危地馬拉社群貿易計劃的蘆薈 - 以紓緩及補濕功效見稱。 
購自意大利的有機橄欖油 - 有效柔軟及滋潤肌膚
最重要是不含防腐劑Parabens及Silicone, 咁如果有就唔係叫有機產品啦
而家每枝都係法國製造架,每一枝都有30ml 左右


而每枝既精華既既蓋都會以膠質既設計,做到輕又不難按精華
而小妹就會泵約1下半左右份量就可以搽夠成面啦


係試上面之前不如先比你睇下個精華素既效果先啦
咁今次既呢枝精華素就係以白色水庄質地
一推開後就令肌膚表面很水水的,而且帶有光澤感
最重要吸收力勁快,可能我搽完面霜再出去廁所都已經唔會有痴淋淋感啦


好啦,當然少不了試係面上比個效果大家睇睇啦
今次我泵左約2下既份量,當然可以按你自己的面形去泵出適當的份量啦
不過呢一款精華是質地較爽的,即使泵多了亦會有痴痴淋淋的感覺
使用後,當然沒有即使的白了,或者什麼特別效果
但係感覺會有一點水潤感的,最重要是夠清爽!!
因為香港的天氣是太潮濕了,所以清爽的產品絕對是最吸引的!!!


試左約10日左右,你說有冇什麼特別效果,
說真的它不是什麼神奇產品,天然有機的產品永遠也是效果比較慢一點的
但係小妹很喜歡它的味道是清淡的黃豆味呢,而且很水水的
搽上面部十分容易推開後,水潤感很高的~
最重要係令其他產品更快吸收,上妝時亦很貼服
不過價錢也算是中價的,但是有機的產品也可接受的

如果你也想了解更多The Body Shop 既資料,
就快d 去以下既地方參考!!



希望你地都喜歡我今次既介紹!!!
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk















留言

熱門文章