♬ 不要當上黑珍珠 ❤ 除左防曬仲要美白 ♪゚

近日的太陽真的把我完全溶化!!!
連平常會行路上班的我,也敵不過太陽的熱力
不過我想我除了怕了它的熱力外,我亦很怕它令我變黑了!!

早前我的同事跟小妹說,你好似黑了一點點~~
聽後真的有點晴天霹靂呢>.< 
怎算好,我不想一個夏天把我變了一個黑珍珠呢!!

近日看電視,見到張歆藝的POND’S的廣告
令小妹突發奇想,究竟.....佢呢個系列係唔係真係有效呢?
今次小妹就一於試下今次POND’S既美白系列--
 Flawless White無瑕透白系列

今次我就先試一下它家的
無瑕透白系列極致明亮透白防曬日霜SPF15/PA++($99.9/50g)


今次呢一個系列含有嶄新GenActiv™ 活基元配方
加上蘊含維他命B3、維他命E、尿囊素、
遮瑕微粒成分,滲入肌膚帶來深層的修護
可以係七日入面令你肌膚 明顯淡化及減少色斑形成

另外日霜配以粉紅色的設計,外形設計特別呢~
似唔似一個小飛碟的樣子xd 
而呢個日霜亦蘊含了SPF15/PA++ ,配埋自己既防曬就可以既美白同防曬啦


在打開蓋後,會見到同樣是淡粉紅的Cream 
不過個人認為它的香料也蠻勁,如果你是敏感肌或者你是對香料有敏感人仕
你要留意自己會不會接受它的,雖然是適有所有肌膚使用
但係都要試一下的,唔係一陣又怪人地的產品不好啦:P 


小妹因為極怕搽太多既產品係面度,所以今次我只輕輕撩起了一下既份量
已經足夠搽了整個面部囉,當然我之後會再搽上防曬產品
所以如果你不是太怕淋的話,搽多一點點也可以唷:p 


其實將面霜輕士搽上面部,再加上按摩令面霜完全勻暈地搽在面部
面仔會即時有一點點光澤感,有點透亮的
好似唔洗打燈肌膚也會自然地發亮呀~^^


而小妹亦很乖乖的連續使用了五天,因為我真係太習慣了朝早搽了精華就直接再搽防曬
所以真的沒有乖乖地連續多天使用呢,效果就未必完全睇到
不過質地有dd 淋的,但係好快就吸收哂既
但係去斑去印問題就真係要試耐少少先啦


今次的面霜價錢也是$99 ,的確是蠻吸引的開架產品之一呢
而且它既可以美白同時防曬,一物又可以兩用
雖然小妹未能完全睇到個效果,不過是真的亮澤感提昇呢
如果配合埋系列中的其中兩款使用,當然效果會更加優勝啦
今次就暫介紹住咁多先,希望我用耐左少少會可以白番dd 啦
我真係唔想變做黑珍珠呀!!!

希望你們也喜歡小妹今次既介紹,
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦



◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk











留言

熱門文章