。★゚夏日不愛痴淋淋 ◕‿◕肌研防曬給你最清爽的肌膚☆.

小妹係夏天最怕搽SkinCare ,因為朝早搽又怕因為天氣熱令到成面油
夜晚搽得太淋,第二朝塊面又係成面油
所以係夏天我都會喜歡揀番d 清爽既產品
咁今次小妹想介紹一款防曬產品比大家,
因為它亦是我近期認為蠻清爽的產品之一

究竟咩防曬可以令小妹近期喜愛的呢?
其實它就是曼秀雷敦x 樂敦合作的品牌---【肌研Hada Labo
我想大家應該對呢個品牌不會太陌生吧?以白色包裝配合藍色的Logo
小妹就曾購買它家的洗面產品呢~
而它們的極潤系列也是皇牌產品之一!!

今次要介紹的就是它們的【肌呼吸 極輕透美白隔離乳SPF50 PA+++
是近來才推出的新品呢~


究竟呢枝新既防曬有咩咁特別呢?
又有咩特別既成份係呢枝防曬度呢?
咁今次既防曬最令我歡喜既就係因為佢係不含酒精成份而且不含香料的
所以對我而言都係安心使用既原因之一,因為有酒精其實都會有機會令肌膚受傷架

加上今次呢枝防曬加入了聚甘油成份,可以係肌膚上形成一個鎖水膜
咁就可以Keep 住保濕~即使乾性肌既朋友都岩用架

今次呢枝防曬入面其實就唔同平時大家用開個d 又要搖又要成咁
配以白色的樽身完全配合今次產品既設計
係樽底就有防曬既有效日期,今次我呢枝就係去到2016年3月架~
我想應該用唔到咁耐卦xdd
而樽口亦跟平常的防曬差不多,只是它不需要搖的
同埋唔好太大力押落去,因為唔係一開就會彈哂出黎架啦
防曬係以白色既液體庄,質地較水即使係肌膚上亦很易推開
推開亦不會在於肌膚殘餘有白色的物質
最重要係清爽而不淋~抵讚!!!
試係手又點叫睇到效果呀~~
一於試係面仔度比大家望望,
由於我自己太心急既關係,搽左上面都未影相就已經半推開左,
所以就唔好意思可能睇唔真個效果比大家睇得真~
不過它仍然真的是不會殘留任何白色的液體在肌膚上~
今次呢款防曬,真心的覺得是平價亦是好用之一
雖然說它是SPA 50,大家可能都會認為需唔需要去到咁高度數呢?
但係小妹個人認為始終而家係夏天,紫外線指數日日都起碼去到11-12 ~
我會覺得情願搽番一個度數高一點SPF 值高少少的產品
當然它除了我今次介紹的SPF 50 之外,仲有spf 30可供選購~

呢枝亦係小妹會回購之好物,因為最重要係價錢吸引
加上質地清爽而不淋,在夏天使用前簡直一流~
忘了提它的一點好處,它除左係防曬之外其實仲係一個隔離乳~
咁就可以搽防曬同時搽埋Bass ,唔洗係呢d 天氣搽N 樣野係樣上面啦
亦岩我呢D 小懶鬼既人,唔洗又搽防曬之後又要等佢乾乾地就搽Bass 

不過亦要順帶一提大家唷,任何防曬產品需於接受陽光照射半小時前搽上呀~
另外在Office 工作的你也好,在外工作的你也好
如果肌膚出汗後要抹乾身體就要再補搽番d 防哂啦^^
希望今次的小資訊幫到大家~

如果想了解更多肌研的資料,可以到它家的官網查詢

而它們的售買點亦會於各個的個人護理店及大型化妝連鎖店可供選購

希望你們也喜歡小妹今次既介紹,
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk









留言

熱門文章