粉刺拜拜.。♥゚一枝Neogence 精華幫你打走黑頭粉刺◕‿◕v

炎炎夏日,除左大汗曬到七彩之外~
其實我係夏天黎講我最怕就係滿面油光
d 黑頭粉真係多到呢嚇死人呀真係

大家對於清黑頭,除左黑頭貼,自己針清仲會唔會有咩方法呢?
小妹我就多數係美容院做Facial 個陣做針清之外
曾經都用過d 黑頭貼既產品,當然清唔到之如仲攪到d 毛孔大哂啦
其實小妹都曾經使用過d 話去到黑頭既產品,雖然可能頭幾次都仲可以
之後就做唔到我想要既效果,都唔知係我d 粉刺太強呢~

而今次我就決定再接再勵~一於試下呢個台灣品牌Neogence 霓淨思
或者大家可能會聽過或者用過Neogence 霓淨思既產品
因為我認識它都是因為它家的玻尿酸精華呢~~


如果你未曾認識過它呢?不如就等小妹先介紹一下它家既資料比大家了解一下
其實Neogence創立於2005年,結合皮膚科醫學、成分藥學、

醫科技等各領域的研發人員,針對亞洲人的膚質量身打造保養產品。

秉持『針對肌膚問題提出有效對策,讓肌膚更美麗!』的理念,精選有效活性成分,

搭配高科技生醫傳導技術,提升有效成分吸收度與作用力,快速有效改善肌膚問題。

而今次小妹會體驗既新品就係它們係今年的春夏新系列----毛孔淨化系列

而我今次率先體驗既就係粉刺溶解精華PH5.5

咁今次呢枝精華究竟有咩咁特別呢?
其實呢枝細細枝15ml 既份量可以點解決到我既黑頭粉刺呢?
今次呢枝精華主要係搽既方式去令你既粉刺自己走出黎,
而唔係又撕又扯咁樣整大自己個毛孔
而且佢地真係台灣製造同出品的~大家都可以安心使用啦
既然係要介紹新品比大家知道,當然要試一下比大家睇下先啦係咪
先附上小妹既素顏照比大家對比一下先~~
咁其實小妹個鼻最多既唔係粉刺~而係黑頭=口=
加上年少時不懂好好對自己既肌膚,一見暗倉就o即~
一見有d 黑頭粉刺就死o即難o即~~
所以而家我個鼻就好似一粒巨形士多啤梨XD
咁係試用之前當然講解一下呢枝精華係點樣既設計啦
今次呢枝精華都係約有15ml 左右既份量
以泵庄既設計,咁小妹就以番大約圖中的份量去搽番自己既額頭
再泵多一次就搽番自己個鼻仔既~
而精華就如圖中一樣是透明的,而且都係好水水的~
所以可以好輕易比大家去推開它的呢
首先我會用手指搽上精華,然後以打圈形式將精華進入肌膚內
其實呢款精華係極快吸收,我一打圈轉眼就已經冇哂啦xdd
仲有少少涼涼地既感覺,如果大家會驚唔知會唔會好那呢
可以先將少少精華搽上於自己的耳背後~
待30mins 後冇不適既反應就可以使用架啦
而小妹就落多左少少份量係自己個鼻既位置~
因為我既黑頭係好勁的,所以我就加重左dd 份量輕搽番係鼻翼兩旁既位置
輕輕按摩都令精華都完全吸收哂啦~
係今次既體驗,小妹用左約左2星期既效果,經過我每晚乖乖的使用後
說真的你說係唔係完全冇咩呢,就一定唔會~
不過它就真係可以使用後,我的粉刺真的會很乖乖地走哂出黎
當然只係浮現,不會自己走到出黎咁勁啦,
係用番黑頭針輕輕一按就可以走番黎,
又唔會令到肌膚受傷又唔會有一個個火山洞出現
不過當然最好要用番一個消炎既水啦~咁就唔會令D 毛孔愈整愈大

今次體驗到呢枝精華都算係小妹用左咁多野清粉刺產品最work 既一種~
因為它唔洗再清洗,唔會特別拿,唔會有任何不適既感覺
最多它只係令你感覺涼浸浸的感覺,我覺得係夏日用係超爽的話!!
另外今次體驗左兩星期,在打這篇體驗前其實我也看過其他台灣的博客的文章
她們是在早晚使用呢~但係小妹朝早係極之懶=口=
我永遠都係拖到最後一刻先會起身,沖去廁所刷牙洗面換衫~
快速地15Mins 出門口~唔知有冇美媚是跟小妹一樣呢xd
不過小妹就會係夜晚在搽上爽膚水後,在T-Zone 位置及下巴位
而面豬仔就搽番你喜歡的美白精華或者保濕精華

係呢兩星期,我主要集中都係係我整個鼻的位置~
因為小妹的額頭暫睇唔係有好多的粉刺在
所以主要我會搽番成個鼻仔,咁係呢兩星期既改變,
就會係見到d 毛孔會見到d 白色粉刺自己走左出黎~
同埋可能我用針清方式輕按就可以令它自己走出黎
雖然呢個就係時間長一點,但係起碼佢再出粉刺既機率係少左d既

雖然它既時間係會長少少,同埋呢枝15ml 真係勁快玩哂
所以....就睇下你想要d 咩既效果啦xdd
如果想快一點黑清頭粉刺可以用番d 深層清潔泥Mask 

溫馨提示: 大家唔想令鼻仔有一個個小孔在就一定一定不要強行o即它們呢~
除左毛孔會放大外,仲有機會令肌膚發炎呢!!!
一定要留意唷各位美媚!!!!

如果你想了解Neogence 更多既資料,可以看看它們的專頁呢



希望你們也喜歡小妹今次既介紹,
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦



◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk





















留言

熱門文章