゚・ღ 誰說夏日只有沙灘 ❤ 還有Crabtree & Evelyn 手部護理工作坊◕‿◕

在小妹的Blog 中你也許只會見到我介紹面部的護理產品
其實有冇人也會留意一下自己的手部及頸部呢?

曾經我在看雜誌有人說過,即使係面部保養得幾好也好,
你一伸出雙手或露出頸部就會出賣你的年齡
加上雙手是最多機會接觸到陌生人,你想你的雙手是給人什麼的印象呢?
是滑不溜手的?還是粗糙不而的呢?
小妹就想當然希望好似像賭神中的Gigi 一樣,滑得黎又夠軟熟啦...
咁除左比雙手飲牛奶之外?咁究竟仲有咩計仔可以做到呢?

早前小妹有幸出席到Crabtree & Evelyn 的手部護理工作坊
Crabtree & Evelyn 既產品小妹也曾用上多年呢
,不過一路也是只會懂上用Hand Cream 而已
其實它家的產品,種類也真的多得很呢!!!
近來C&E 推出了一系列的手部潔膚液,共有八種不的色彩及味道呢
唔知你地有冇留意到呢?即使沒有行過門市它們的FB 專頁也有PO出呢!!!
都沒有留意?不打緊小妹而家給你看一下C&E海洋世界!!!



是否像一個在海洋當中的彩虹呢?
而今次C&E 的手部護理工作坊就是教我們運上五步曲令雙手變得又白又滑!!
而今次我們會運用C&E的經典系列La Source


好啦,平時我地護膚既次序就係
洗面→(磨沙/去角質)→爽膚水→精華→眼霜→面霜/防曬
同樣我的的雙手都係要跟護膚程序一樣,但係咥一唔同就係...
手部同我地做深層清潔一樣,一星期一次左右就可以了

好啦,就首先用上我們的第一步啦----潔淨肌膚(洗手)
"勤洗手,每次洗手起碼15秒" 我想呢個口號你不會沒聽過吧?
其實除左係防止細菌滋生外,其實都係手部護理既第一步
平時我地用上普通的洗手液,我們會覺得用後很乾淨淨
但係今次C&E的全新潔膚液除左可以潔淨之外,仲加入左植物精華
所以就用左唔會乾淨淨仲會好溫和tim

而今次呢個系列共有八款款式,包括以下
-Pomegranate 石榴
-Rosewater 玫瑰花水
-Iirs 蝴蝶花
-Citron 香櫞樹(檸檬)
-Lily 茉莉花
-La Source 海洋
-Wisteria 紫藤
-Lavender 薰衣草

唔知有冇一款是你喜歡的呢?小妹最喜歡就是Lavender 的味道呢


而第二步就是磨沙囉,平時我地護膚就會建議唔好太常用上磨沙產品
因為會有機會令肌膚受傷的嗎?但係雙手係唔係唔好用磨沙呢?
反而雙手我會建議大家都同樣為它去一去角質,當然磨沙也可以使用呢
最好就揀選回一枝性質溫和的磨沙產品吧

而今次我就會用上呢一枝60秒再生護手精華鹽
而當中的既成份係含有浮石及兩種鹽晶微粒可以有助去走角質層
亦含有乳木果油及夏威夷果仁油給予滋潤
真係一枝可以去角質同滋潤~咁就減低受傷既機會啦


首先會吱出約5豪子的份量,在雙手先按摩60秒
由手腕開始向上打圈,慢慢圈上到手指尾的位置
再慢慢打圈到各隻手指後就可以先用紙巾抹一抹走手上的盬粒
就可以去洗手囉!!!
其實即時睇到隻手係會有少少亮白左DD,係唔係白左又唔算
感覺似去做完Facial 個種效果咁


第三步就是搽上精華
我在文中頂的位置也曾說過,手部的肌膚是最容易出賣自己的年齡
所以要好好的保養,最重要就是要抗皺及抗衰老!!

而今次小妹就會用上手部抗皺修護霜
可以令皮膚細胞飽滿,緊繳,可以平滑手部細紋預防皺紋的形成
同樣搽番約5豪子的份量就可以了(建議每晚訓教前使用)


去到第四步了,就是搽番Hand Cream 
大家可能覺得奇怪頭先第三步那一枝不是Hand Cream 
當然不是啦,它是精華來的唷,樣子跟Hand Remedy的也是不一樣的
Hand Theryapy 的是精華,樽身是闊一點,矮一點的
Hand Remedy就是長一樣,廋一點

大家也是分不到嗎?唔緊要.....我教大家記!!
肥妹就是精華,廋妹就是Hand Cream 
咁就記到了嗎?是很易記得到的唷
而Hand Remedy就可以隨時使用的,只要你感到雙手較乾的時候


來到最後一步,第五步就是指甲護理啦
大家可能會不斷會好好保養自己既指甲,搽上指甲油去美化它
其實有冇人會為你的指甲邊做保養呢?小妹自問是沒有的!!!

我的倒次一係唔生,一生就幾隻手指一齊出!!
我想大家也會有時手多多的走去"撕"它的嗎?
其實那個傷口真的很痛的耶~

所以我要學懂保護它呢,所以我會用上呢枝--
深層潤甲修護霜


用法也是很簡單的,只是在你的美手上的甲邊搽上一條Cream 就可以了
其實只要份量很少就可以了,之後就每隻手指慢慢的按摩就可以囉
從此就可以減少倒刺既出現啦,建議各位於每天訓前使用


完成了呢五步曲,雙手即時變得很細滑呢~
不過會有一點淋的感覺只要待10mins 左右時間就可以完全吸收架啦
記得一星期要起碼做上一次療程囉,它就像我們日常的深層清潔一樣呢^^


今次活動上除了我學懂了怎樣護理雙手外,我仲有學懂怎樣按摩自己雙手呢!!
我真的很想由她們不斷按下去呢,實在太舒服了!!
等我教懂我妹妹叫她日日幫我按下先xd

在此特別感謝Crabtree & Evelyn讓小妹出席活動
仲準備了咁精美既甜點給我們,馬卡龍真的太好吃的嗎>w<
希望下一次有機會再參與它家的活動,因為真的學懂很多東西呢!!



希望你地都喜歡我今次既介紹!!!
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦


◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk











留言

熱門文章